DutchOak
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste,
Maandag 10 Februari wordt ik geopereerd en mag als gevolg 2 weken niet trainen
. Ik zal waarschijnlijk niet veel beweging gaan krijgen en nu vraag ik mij af op welke manier ik mijn voeding het best kan aanpassen. Normaal eet ik om de 2 uur maar ga hier nu om de 3 uur van maken denk ik. Momenteel zit ik behoorlijk hoog in koolhydraten en eiwitten. Ik zal mijn koolhydraten een beetje gaan verlagen en eiwitten zoveel mogelijk hetzelfde proberen te houden.
Heeft iemand een beter idee hoe ik zo min mogelijk massa kan verliezen tijdens deze 2 weken? En voor de operatie mag ik 6 uur niet eten en is het dan nog een idee om mijn laatste maaltijd extreem hoog in koolhydraten en eiwitten te zitten of maakt dit niet zo veel uit?. Misschien een beetje overdreven allemaal maar als er manieren zijn om schade te beperken doe ik dat graag.
Groeten,
Maandag 10 Februari wordt ik geopereerd en mag als gevolg 2 weken niet trainen
. Ik zal waarschijnlijk niet veel beweging gaan krijgen en nu vraag ik mij af op welke manier ik mijn voeding het best kan aanpassen. Normaal eet ik om de 2 uur maar ga hier nu om de 3 uur van maken denk ik. Momenteel zit ik behoorlijk hoog in koolhydraten en eiwitten. Ik zal mijn koolhydraten een beetje gaan verlagen en eiwitten zoveel mogelijk hetzelfde proberen te houden.Heeft iemand een beter idee hoe ik zo min mogelijk massa kan verliezen tijdens deze 2 weken? En voor de operatie mag ik 6 uur niet eten en is het dan nog een idee om mijn laatste maaltijd extreem hoog in koolhydraten en eiwitten te zitten of maakt dit niet zo veel uit?. Misschien een beetje overdreven allemaal maar als er manieren zijn om schade te beperken doe ik dat graag.
Groeten,