AndroidHealthClinic

Operatie

DutchOak

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
Beste,

Maandag 10 Februari wordt ik geopereerd en mag als gevolg 2 weken niet trainen:(. Ik zal waarschijnlijk niet veel beweging gaan krijgen en nu vraag ik mij af op welke manier ik mijn voeding het best kan aanpassen. Normaal eet ik om de 2 uur maar ga hier nu om de 3 uur van maken denk ik. Momenteel zit ik behoorlijk hoog in koolhydraten en eiwitten. Ik zal mijn koolhydraten een beetje gaan verlagen en eiwitten zoveel mogelijk hetzelfde proberen te houden.
Heeft iemand een beter idee hoe ik zo min mogelijk massa kan verliezen tijdens deze 2 weken? En voor de operatie mag ik 6 uur niet eten en is het dan nog een idee om mijn laatste maaltijd extreem hoog in koolhydraten en eiwitten te zitten of maakt dit niet zo veel uit?. Misschien een beetje overdreven allemaal maar als er manieren zijn om schade te beperken doe ik dat graag.

Groeten,

Als je naturel bent zal je weinig verliezen in 2 weken mits je genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. (E 2.5, K irrelevant en V 1)
Zie het als een verlengde periode rust die je aan je lichaam geeft.

Eenmaal terug uit de kliniek kun je terug volop knallen

Heb vorig jaar december ook een operatie gehad waardoor ik twee weken niet mocht sporten. In de twee weken heb ik veel informatie over voeding opgedaan en mijn lichaam maximaal rust gegeven. Ik heb gegeten zoals ik altijd at, gezond. De laatste dagen waren wel afzien omdat je graag wilt trainen maar je komt er alleen maar sterker door terug.

Tevens geen massa verloren in de 2 weken, gewoon goed blijven eten en je lichaam rust geven.

heb een x 6 weken niet kunnen trainen...1 kg kwijt geraakt en dat was omdat me arm was gefixeerd. Gewoon goed blijven eten op onderhoud...ervan uitgaande dat je niet gekuurd hebt. Anders durf ik het niet te zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag de operatie gehad en moet nu een nacht blijven slapen. Heb over de hele dag 6 boterhammen en een bak rijst met kip op. Eten gaat moeilijk omdat mijn gezicht vol zit met tape en plijsters. Vanaf morgen weer goed proberen te eten en heb een boekje besteld "burn the fat, feed the muscle" die ik is rustig door ga lezen.

Veel succes met je herstel, en hoop dat je de schade kan beperken!
Wat had je eigenlijk voor operatie? (Als ik vragen mag)

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes met je herstel, en hoop dat je de schade kan beperken!
Wat had je eigenlijk voor operatie? (Als ik vragen mag)

Dankje, komt wel goed. had paar jaar geleden met voetbal een tik op me neus gekregen en deze was scheef gaan groeien waardoor ademhalen ook moeilijk werd. Nu hebben ze alles weer rechtgezet. Ik mag niet trainen omdat er dan druk op komt en bloedingen kunnen ontstaan.

Sterkte chef. Gewoon veel volle (chocomelk) zuipen. Boel veel calorien en kost absoluut geen moeite om weg te krijgen.

Terug
Naar boven