MuscleMeat

opgeblazen buik

haha kan er wel omlachen ;p
ik heb ook meestal een opgeblazen buik van de bulk.
Maar ik kon een x 1 3-4 dagen niet goed eten en mijn opgeblazen buik was binnen 2 dagen weg.

Nope totaal niet, weet niet hoe ik dit moet aanpakken...
Heb al voedingsschemas van op internet getest maar na een week voelde ik me gewoon lam :s

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

En gasten,
Is dit iets normaal bij weigthloss of zit dit gwn tussen mijn oren? :

Ik ben nu 5Kg afgevallen(van 90naar85) maar voel me dikker dan ooit, mede door die opgeblazen buik.

Dit kan toch niet normaal zijn?
Volgens internet zou ik me better, energieker, ... moeten voelen.
Ik voel me gewoon SLECHT

Zelf een voedingsschema maken is handig, alleen vergt veel tijd en uitzoeken. Dit kan je lezen in de sticky's, zoals al is gezegd :o

Dit zit tussen de oren. Probeer niet teveel in de spiegel te kijken, maar vooral naar je vet (gewoon voelen ofzo). Ik snap het dat je je slecht voelt, maar dit gaat wel weer over. Hou in je hoofd dat je wel degelijk bent afgevallen, maar je buik wat tegenzit.

Oh, en dat ze hier geen spuitwater kennen, ligt meer aan hen dan aan jou :D Stelletje wereldvreemden :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Zelf een voedingsschema maken is handig, alleen vergt veel tijd en uitzoeken. Dit kan je lezen in de sticky's, zoals al is gezegd :o

Dit zit tussen de oren. Probeer niet teveel in de spiegel te kijken, maar vooral naar je vet (gewoon voelen ofzo). Ik snap het dat je je slecht voelt, maar dit gaat wel weer over. Hou in je hoofd dat je wel degelijk bent afgevallen, maar je buik wat tegenzit.

Oh, en dat ze hier geen spuitwater kennen, ligt meer aan hen dan aan jou :D Stelletje wereldvreemden :roflol:

En raad vragen bij een sportdokter ofz voor voedingsschemas en dergelijke is dit wat? of gewoon geld en tijdverlies?
Want ja ik denk toch dat deze persoon een beter schema zal kunnen voor leggen dan dat dat ik zelf zou maken.
En van het spuitwater hha vind het wat vreemd dat ze spa rood zeggen aangezien dit zo een merk is, zou het vreemd vinden moest dit echt in het nederlands woordenboek staan.

En raad vragen bij een sportdokter ofz voor voedingsschemas en dergelijke is dit wat? of gewoon geld en tijdverlies?
Want ja ik denk toch dat deze persoon een beter schema zal kunnen voor leggen dan dat dat ik zelf zou maken.
En van het spuitwater hha vind het wat vreemd dat ze spa rood zeggen aangezien dit zo een merk is, zou het vreemd vinden moest dit echt in het nederlands woordenboek staan.

Sportdokter? Ik denk dat je een personal trainer bedoelt? Van de meeste zeg ik, zonde geld.
Iemand die er echt verstand van heeft, zoals Victor Mooren (www.victormooren.com) kan je wel helpen met een voedingsschema en als je er behoefte aan hebt ook met coaching!

NJa, wij zeggen in de volksmond Spa rood, maar het is inderdaad gewoon een merk. Daarom vind ik het soms raar dat als ik in een restaurant een Spa blauw bestel, ik dan Chaudfontaine krijg :o
Ik geloof dat wij, als we iets anders dan Spa rood zeggen, ook bruisend water of koolzuurhoudend water zeggen. Spuitwater is natuurlijk gewoon handiger :roflol:

leg uit?
pens?

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Sorry ;s west-vlaanderen belgie...
Blijkbaar zijn wij wat apart qua nederlands hha

haha ik weet toch wat je bedoeld..
koolzuurhoudend water, bruisend water, water met bubbels, maar met Spa Rood weet iedereen wat je bedoeld hier :D

Terug
Naar boven