Fitness Seller

Opiniepeiling seminaire magnus ver magnusson

Zou je 80€ betalen voor een dag seminaire van Magnus ver Magnusson

  • Ja

    Stemmen: 5 71,4%
  • Nee

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal stemmers
    7

Bezoekers in dit topic

girovaki

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2010
Berichten
2.710
Waardering
217
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Omdat ik met het idee zit om een seminaire te organiseren met 4-voudig world strongest man winnaar magnus ver magnusson zou ik graag jullie opinie even hebben.

Hij is zeker niet de goedkoopste en graag zou ik de groep beperken tot max 30 mensen om niet met een te grote groep mensen zitten.

De vraag is of jullie hiervoor (indien je geïntereseerd bent) 80€ voor een dag zouden betalen.

mvg
 
Heel leuk! Maar de prijs alleen zegt niet alles. Wat krijg je ervoor, behalve dan kennis maken met Magnus?
Wat is (globaal) het programma van de dag, hoelang duurt zo'n dag, hoeveel theorie vs praktijk, op welk niveau (beginner, gevorderd, sterkste man NL/BE?)...?
 
Heel leuk! Maar de prijs alleen zegt niet alles. Wat krijg je ervoor, behalve dan kennis maken met Magnus?
Wat is (globaal) het programma van de dag, hoelang duurt zo'n dag, hoeveel theorie vs praktijk, op welk niveau (beginner, gevorderd, sterkste man NL/BE?)...?

Terechte opmerking. Ik weet de details nog niet zeker maar ik zal hem voorstellen voor voormiddag in te delen voor theorie over onderdelen, planning qua training (zou ik zelf erg boeiend vinden) techniek en Q&A. En in de namiddag meer praktisch in te delen.

Niveau zal waarschijnlijk tussenin zitten. Ik denk voor beginner en voor gevorderen wel interessant (zelfs voor eventuele crossfitters). En het zou in provincie Antwerpen in België doorgaan maar redelijk dicht tegen de grens met Nederland.

Voor mij de hoofdreden dat ik ver magnusson zou willen is omdat hij altijd zeer doordacht te werk ging en hij volgens mij veel zinnigs te zeggen heeft over alle aspecten van strongman.
 
Nog nieuws hierover? Gaat dit doorgaan? Ik heb er wel wat voor over als dit je vraag beantwoord.
 
Back
Naar boven