AndroidHealthClinic

Opleiding beveiliger

• Topic Starter Topic Starter
Oh dat is apart:O

Stond namelijk dat ze nog steeds mensen zochten

je moet een beetje geluk hebben met je post

Dat klopt, het is goed met trainen te combineren. Maar dat is ook 1 van de weinige voordelen ;)

Er is nog een voordeel, je kan soms slapend EN betaald je spieren laten groeien op het werk hwhahahaha een verffabriek oid....heheheheh

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Oh dat is apart:O

Stond namelijk dat ze nog steeds mensen zochten

Er zijn tig vacatures open.....vaak begin je wel laag mee salaris, hou daar rekening mee.Ik vondt het een leuke baan.

Neem geen winkelsurveillance want het lijkt leuk al die meiden de hele dag maar je bent totaal gesloopt savonds !

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie ron1

Salaris is in het begin nog niet zo erg

Voorlopig moet ik eerst 1,5 jaar politie academie doen als ik aangenomen word en dan ben je surveillant

dat betaald idd niet erg goed maar je kan er van rond komen :)

www.beveiliging-opleiding.net

Voor meer informatie over hoe je beveiliger kunt worden, bezoek onze website: www.beveiliging-opleiding.net. De website is net door mij opgezet, omdat ik alle informatie onduidelijk vond. Er staat info over de verschillen tussen werken en leren en een opleiding op een MBO, etc.

De website is pas een week oud dus er zijn nog wat onderdelen in onderhoud, maar er staat al genoeg info! We zijn een onafhankelijke site, dus niet boordevol reclame!

De beveiligingsbranche kan wel wat goed getrainde beveiligers gebruiken!!

Terug
Naar boven