Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Wazzup ik wilde toch nog even reageren op je advies, als ik Ceska's verhaal lees wil zij afvallen. Je adviseert zwaar en lage reps, dit mag dan werken bij een man maar om heel eerlijk te zijn heb ik zo jaren geleden getraint zonder het beoogde resultaat (lagere vetpercentage & definitie) ik kwam echt geen stap vooruit. Ook je advies over het eten ben ik echt niet mee eens, door meerdere kleine maaltijden te nuttigen zorg je ervoor dat je verbranding (metabolisme) op peil blijft en zelfs kan verhogen. Ik maak gebruik van eiwitshakes (2 per dag, "snelle" eiwitten) voor en na de training, waardoor het dieet ook wat makkelijker vol te houden is.
Ceska probeer eens de volgende link http://www.oxygenmag.com/
Ik heb een abonnement maar op de site vindt je ook veel informatie afgestemd op vrouwen. We willen in veel dingen hetzelfde zijn als mannen maar helaas... ons lichaam werkt toch iets anders :>)
Suc6!
tnx voor je reactie, ik weet dat het bij vrouwen anders werkt dan bij mannen don't worrie

Maar ik dacht dat voor vrouwen ook kracht werkte op hetzelfde principe dus meer gewicht minder reps. Ik drink zelf ook shakes, alleen heb ik hier geen whey in amsterdam, maar in praag doe ik er ook 2 per dag. meestal als ik wakker wordt dan combineer ik het of met water, of ik doe het door mijn magere yogurt heen, en vaak na het trainen drink ik er ook nog 1.
ik zal je site binnenkort eens checken!
oh btw op de opmerking dat er ook anderen trainen;
ja maar ik ken ze niet, het is ook niet echt dat er veel contact is tussen de mensen daar. Maar wellicht komt dat nog wel.
Laatst bewerkt: