Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Goeie avond!
Je hoort vaak dat mensen met een laag vetpercentage minder snel groeien en dat een speklaagje de toename in spiermassa vergroot als je traint. Welk percentage moet je ongeveer aanhouden? Ik zit denk ik op 10%, kom erg moeilijk in vet bij maar wil het toch zeker naar een 12-14% brengen. Welk percentage zou je moeten aanhouden in de bulk? Thx!
Je hoort vaak dat mensen met een laag vetpercentage minder snel groeien en dat een speklaagje de toename in spiermassa vergroot als je traint. Welk percentage moet je ongeveer aanhouden? Ik zit denk ik op 10%, kom erg moeilijk in vet bij maar wil het toch zeker naar een 12-14% brengen. Welk percentage zou je moeten aanhouden in de bulk? Thx!

Bedankt voor je antwoord.
.Ik groeide als kool ,spiermassa en vetmassa uiteraard.Maar ik groei liever wat langzamer en gecontroleerder dan snel en doelloos maar zoveel mogelijk gainen.Eenmaal klaar met cutten zal je zien dat de winst niet erg groot is en je beter rustig had kunnen bulken waardoor je bf minder snel opliep en je minder hoefde te cutten.Uiteindelijk zal je meer vvm winnen met rustig bulken imo.Ik neem verder aan dat jij niet naar een te hoog bf gaat aangezien dat niet in je genen zit gezien je stats.