AndroidHealthClinic

Review Optimum 100% Whey Protein - Optimum Nutrition

Beoordeling:
star5.png
5/10 -- Afrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Optimum 100% Whey Protein won the Supplement Of The Year and Protein Powder Of The Year award for 2005, 2006 and 2007! Since the very beginning, Optimum Nutrition has raised the standard by which all other whey protein supplements are judged. Now we're raising the bar again with the 3rd generation of ON 100% Whey Protein: ON 100% Whey Gold Standard.

Like its predecessors, this canister of ON 100% Whey Gold Standard contains Optimum Nutrition's exclusive, proprietary blend of...

Microfiltered Whey Protein Isolates
    Ion-Exchange Whey Protein Isolates
    Ultrafiltered Whey Protein Concentrate
    HydroWhey Hydrolyzed Whey Peptides
    To give you more of what you want (pure, unadulterated whey protein) with less of what you don't (fat, saturated fat, cholesterol, lactose, and other carbohydrates) with every serving. This whey protein supplement is no exception. In fact, ON 100% Whey Gold Standard is better than ever! Here's why:

ON 100% Whey Gold Standard provides more whey protein isolates (WPI) - the purest and most expensive source of whey protein available.

Higher protein percentage. ON's 100% Whey Gold Standard has always been a leader in this respect. Now with 24 grams of protein in just slightly over one-ounce serving, it's nearly 79% protein by weight!

We've included more HydroWhey strategically hydrolyzed, low molecular weight whey peptides to make ON's 100% Whey Gold Standard even faster acting!

ON's 100% Whey Gold Standard now contains lactase and Aminogen digestive enzymes to further enhance absorption and make this product even more friendly to lactose intolerant individuals.

ON's 100% Whey Gold Standard is instantized to mix easily and completely with just a few twirls of a spoon.

Every serving supplies even more low, moderate, and high molecular weight, biologically active whey protein microfractions including Alpha-lactalbumin, Glycomacropeptides, Beta-lactoglobulin, Immunoglobulin G (IgG), Lactoferrin, lactoperoxidase, and various growth factors.

Over 4 grams of glutamine and glutamine precursors as well as 5 grams of BCAAs (leucine, isoleucine, and valine) in each scoop!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? vanilla ice cream: heel slecht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 maal dag 50gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis schakebeker,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 80dollar
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. Smaakt zeer slecht.

Mijn review:
Dit is de best verkochte whey van Amerika.
Ik dit met goeie moed gekocht.
Het begon al toen ik de pot opende, bah wat een geur.
Met melk: de eerste 3keer smaakt het je, daarna steekt het je tegen.
met water: ik wurgde erop en geloof me ik ben al heel wat gewent...
En dan het mixen, man ik had continue brokken.
Het krijgt een 5 omwille van de samenstelling.

optimum-100-whey-gold-5lb.jpg

Ik heb nu de double rich chocolate. Hij smaakt degelijk en lost goed op.
Gewoon een goede kwaliteits whey

vind een 5 ook veel te laag voor deze whey, een van de goedkopere, nooit klonten en smaak is goed te doen (ben dr ook niet kapot van maar jongens daar gaat het toch niet om :P)
mensen die klonten krijgen, koop eens een shakebeker -_-'

Ik snap echt niet dat mensen zo zitten te zeuren over de smaak, je koopt zo'n product omdat iets goed is, als ik een lekkere milkshake wil ga ik wel naar de snackbar op de hoek.

Ikzelf vind het een prima shake met goeie samenstellingen voor een prima prijs.
Erg fijn poeder die makkelijk te mixen is, met shake beker nog nooit last van klontjes gehad.
Wat mij betreft een echte aanrader

Ik zou hem toch wel een dikke 8 willen geven.

hebben mensen nog resultaten geboekt,dan alleen maar over de smaak te hebben ?

Ik vind dit eigenlijk ook wel een goeie whey. Ik heb met deze ook nooit klonters gehad en de vanille smaakt geweldig goed!

resultaten zijn gemerkt na een maand ?
of bij meerdere potten.

het brand om deze eens aan te gaan schaffen.
gerbuikte namelijk die altijdt van power supll ook goed spul.

ik gebruik deze altijd vooral de vanilla ice is zalig samen met rijstvlokken echt een superpapje voor tijdens de cut :)
maar ik geef toe dat er minder goede smaken tssen zitten
de smaken die ik je kan aanradezn zijn : vanilla ice, choclat malt, extreme milk chocolate, mocha cappuccino, strawberry banana en caramel toffee fudge

Ik heb nu de French Vanilla Crème, is lekker en lost goed op!

Blijkbaar ben ik niet de enige die deze whey te smerig voor woorden vind. Ik heb ook de Vanille thuis staan, maar met water en ook met melk niet te zuipen.

't Is dat ff geen andere whey beschikbaar heb, maar ook de laatste keer dat ik deze haal.

Heb deze ook staan, ook vanilla ice, is m'n standard whey bijna, vind 'm LEKKER omdat ie niet te zoet is...!!

Afrader? ik vind het echt heeerlijk! heb aardbei

Ik heb nu ruim 2 maanden de strawberry smaak, doe 500ml melk in de blender en 2 scheppies hiervan, de smaak is GE-WEL-DIG, smaakt beter dan de shakes die je in de winkels krijgt of burgerking, zelfs beter dan die van de mc donalds

Tevens snap ik wel waarom sommige smaken ranzig zijn, ik heb de Caseine van dit merk ook (Banana cream flavour) en deze is afschuwelijk je krijgt m niet door je keel met melk, wel met water maar blijft ranzig dusjah gewoon doorslikken.

Verder is de whey proteine (strawberry) een echte aanrader

Hij heeft veel proteine, bcaa en glutamine dus klagen kan je niet echt bij deze shake.

Ik neem 'm tijdens het ontbijt en na het sporten en eerlijk gezegd weet ik niet wat mensen hier vies aan vinden maar als 't niet zo duur was drink ik makkelijk en graag zon 10liter van deze shake p dag zo lekker is die!

Ik heb vandaag mijne binnen gekregen ,vanille en ik moet zeggen heerlijk!

ON levert gewoon goede Whey. Krijg morgen de casseine binnen met de smaak banaan. Ben benieuwd! Had hiervoor whey aardbei en die was gewoon lekker!

ON levert gewoon goede Whey. Krijg morgen de casseine binnen met de smaak banaan. Ben benieuwd! Had hiervoor whey aardbei en die was gewoon lekker!

Ik ben benieuwd wat je van die Casseine vindt. De Whey van ON vind ik gewoon goed. De banana cream is steeds moeilijker te krijgen in grote emmers, dus ik heb nu de Cookies and Cream. Die Casseine met banaan vond ik werkelijk vreselijk, hetzelfde als Okselnietfris hierboven schrijft.

Ik ben benieuwd wat je van die Casseine vindt. De Whey van ON vind ik gewoon goed. De banana cream is steeds moeilijker te krijgen in grote emmers, dus ik heb nu de Cookies and Cream. Die Casseine met banaan vond ik werkelijk vreselijk, hetzelfde als Okselnietfris hierboven schrijft.

Ik heb hem net binnengekregen. Je hoort het vandaag of morgen :D

Nou ik heb er inmiddels twee op. Als het opgelost is dan merk je toch wel wat korrels dus het lost niet helemaal op. De smaak is ok, maar niet geweldig. Ik heb er geen klachten over

Nou ik heb er inmiddels twee op. Als het opgelost is dan merk je toch wel wat korrels dus het lost niet helemaal op. De smaak is ok, maar niet geweldig. Ik heb er geen klachten over

Ik vond hem echt niet te pruimen. De Whey van ON vind ik heerlijk.

goede whey groei er goed mee en vooral beter spierherstel, lost prima op met shakebeker en de smaak banaan is mn favoriet en verveelt na een paar maanden nog steeds niet, andere trainingsmaten hebben er ook prima resultaat mee en is die favoriet

Cookies and cream is gewoon niet te harden ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben maar het smaakt totaal niet,

Die van XXL is gewoon 200x beter

Terug
Naar boven