Misschien kunnen we met een grote groep mensen een hoeveelheid Optimum whey voordelig in het buitenland bestellen...
Ik heb daar ook wel interesse in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien kunnen we met een grote groep mensen een hoeveelheid Optimum whey voordelig in het buitenland bestellen...
bestel gewoon 2 zakken van 10 lbs bij bodybuilding.com
2 zakken
subtotal $111.98
shipping $85.99
_________
totaal$197.97
totaal in euro 152.8956
gemiddelde voor ene zak inclusief verzendingskosten = 76.45
check de berekeningen van mij voor meerdere zakken op pagina 5 ofzo
Als ge dan voor 6 mensen ne zak kunt bestellen dan nog moeten jullie allemaal dicht bij mekaar wonen want anders verrij je stukken meer benzine en komt het toch op hetzelfde of zelfs duurder uit. Ikzelf doe het op deze manier:
Ik probeer zoveel mogelijk te bestellen voor 99 dollar verzendingskosten en daar krijg je
- 2 x 10 lbs optimum whey voor,
- 3 pakken multi vits van 120 tabletten en
- 2 potten green magnitude 1.83 lbs x 2 (de nieuwste en naar tschijnt de beste en lekkerste creatine ooit)2 x 80 doseringen en 1 dosering per dag aangeraden door de fabrikant.
Dat heb je dus allemaal voor 266 euro inclusief verbotingskosten en daar komt ge toch wel een jaar mee toe, zoniet toch een lange tijd. In Belgie zou je hiervoor bijna 500 euro voor neerleggen alst al nie meer is en in nederland waar het nog goedkoper is dan in belgie toch ook een goeie 420 euro of meer.

(ze raden wel aan om 2 servings per dag te nemen maja dan moede maar wa meer platte kaas fretten eh) 
Zo blijf je gemotiveerd he. Kheb net besteld dus zal binnen 2 weken hopelijk geleverd worden. En dan moet ik wel hard doortrainen tot alles op is
360 multi vitaminetjes dus 1tje per dag
180 dagen creatine telkens om de 6 weken afgewisseld door 6 weken geen creatine = 360 dagen dat ik er goed mee ben
20 lbs whey= 300 servings. 1tje per dag ==> 300 dagen en tijdens de deconditioneerweekjes heb je eigenlijk geen whey nodig dus da trekt wel voor een jaartje![]()

Die stond bij mij vermeld ergens onder deksel (op de pot) op de zwarte folie.
Ja, je moet goed kijken, het is niet wit op zwart gedrukt, paars opdruk op zwart is niet goed zichtbaar.

bestel gewoon 2 zakken van 10 lbs bij bodybuilding.com
2 zakken
subtotal $111.98
shipping $85.99
_________
totaal$197.97
totaal in euro 152.8956
gemiddelde voor ene zak inclusief verzendingskosten = 76.45
check de berekeningen van mij voor meerdere zakken op pagina 5 ofzo
Als ge dan voor 6 mensen ne zak kunt bestellen dan nog moeten jullie allemaal dicht bij mekaar wonen want anders verrij je stukken meer benzine en komt het toch op hetzelfde of zelfs duurder uit. Ikzelf doe het op deze manier:
Ik probeer zoveel mogelijk te bestellen voor 99 dollar verzendingskosten en daar krijg je
- 2 x 10 lbs optimum whey voor,
- 3 pakken multi vits van 120 tabletten en
- 2 potten green magnitude 1.83 lbs x 2 (de nieuwste en naar tschijnt de beste en lekkerste creatine ooit)2 x 80 doseringen en 1 dosering per dag aangeraden door de fabrikant.
Dat heb je dus allemaal voor 266 euro inclusief verbotingskosten en daar komt ge toch wel een jaar mee toe, zoniet toch een lange tijd. In Belgie zou je hiervoor bijna 500 euro voor neerleggen alst al nie meer is en in nederland waar het nog goedkoper is dan in belgie toch ook een goeie 420 euro of meer.
Ik rijd op diesel20 lbs whey= 300 servings. 1tje per dag ==> 300 dagen en tijdens de deconditioneerweekjes heb je eigenlijk geen whey nodig dus da trekt wel voor een jaartje

Als je het dan toch juist wil berekenen, in de chocolate flavour zitten 155porties per zak
En in de vanille flavour dacht ik dat er 160porties zaten per zak
![]()

Dan zijn we nog maar met z'n tweeën Escobar, waar kom je vandaan?![]()
Breda en jij?