AndroidHealthClinic

Optimum whey...

even wat gegoogled:

100% Whey Protein Gold Standard - 4.5 kg | Optimum Nutrition | Nutri-Shop.nl
===> 99.90 euro voor het grootste pak: 10 lbs = 4.5 kg
59.90 euro voor 5 lbs = 2272 gram

staat speciaal in de aanbieding, in holland geen verzendingskosten en naar belgie ofwel 5 euro verzendingskosten ofwel geen als je voor meer dan 100 euro besteld.

En aangezien je € 99,90 in plaats van € 100,- betaald komen er zeker € 5,- verzendkosten bij ;)

Weet iemand nog een adres waar je een zak van 10 lbs goedkoper kunt krijgen dan € 89,25?
Gelieve geen betalingen in dollars of met VISA-card aangezien ik die niet heb...

Laatst bewerkt:
$ 52,- op Amazon.com...

Laatst bewerkt:
Wil wel met iemand bestellen,als dit erg voordelig is.

Weet iemand hier hoe lang de Optimum Whey houdbaar is?
Heb namelijk nog een halfvolle zak liggen van me broer maar weet niet hoe oud dit spul is.

Weet iemand hier hoe lang de Optimum Whey houdbaar is?
Heb namelijk nog een halfvolle zak liggen van me broer maar weet niet hoe oud dit spul is.

Al eens naar houdbaarheidsdatum gekeken ? Anders zou ik zeggen, 17 jan 2056 als het chocolade smaak is en 30 april 2074 bij aardbei.

Misschien kunnen we met een grote groep mensen een hoeveelheid Optimum whey voordelig in het buitenland bestellen...

• Topic Starter Topic Starter
Al eens naar houdbaarheidsdatum gekeken ? Anders zou ik zeggen, 17 jan 2056 als het chocolade smaak is en 30 april 2074 bij aardbei.

Is wel zo, dat die houdbaarheidsdatum op de 10lb zakken moeilijk te vinden is (toch op die enkele zakken die ik vroeger had)
paarse opdrukletters op zwarte folie tussen de tekst (soms)

Hoe zit het met die Whey van XXL nutrition Calcification ? Al getest ?

Dan zal ik ff beter zoeken. Kon het namelijk niet vinden. Het is zo'n 10lb zak dus zal ff op zoek gaan naar paarse lettertjes :mad:

iig bedankt

De houdbaarheidsdata op mijn potten Optimum whey zijn anders ook onvindbaar ???

Die stond bij mij vermeld ergens onder deksel (op de pot) op de zwarte folie.
Ja, je moet goed kijken, het is niet wit op zwart gedrukt, paars opdruk op zwart is niet goed zichtbaar.

Whey van XXL is goed maar de smaak banaan is niet erg lekker ik zou aardbei kiezen die had een maatje van me die is goed te pruimen.....

Whey van XXL is goed maar de smaak banaan is niet erg lekker ik zou aardbei kiezen die had een maatje van me die is goed te pruimen.....

Smaken verschillen!
Banaan komt er nochthans als beste smaak uit, als ik de reviews nalees.
Trouwens ik heb voor vanille & banaan gekozen ;)

Terug
Naar boven