AndroidHealthClinic

Nieuws Opvallend: Geert zegt...

Ik zie dit wel zitten eerlijk gezegd :)

Belgen zijn dom als ze bij NL willen horen...NL zuigt

Wallonie harder.

Nu is Europa niet zaligmakend maar samenvoegen van landen lijkt me totaal nutteloos.

En splitsen?

oeiii ben ik van Nederland naar Belgie verhuisd en dan zou ik weer bij Nederland komen

Als de helft van Belgie er bij komt kunnen we dan ook hun wapenwet overnemen? :D

Als ik mocht kiezen tussen in één land met Wallonië of in één land met Nederland leven, dan kies ik zonder een seconde te twijfelen voor Nederland. Simpelweg omdat slechter dan Wallonië onmogelijk is.

Maar nu de situatie anders is kies ik liever voor de onafhankelijkheid. Vervolgens goede samenwerking met NL aangaan (haven ed.), dat is een gouden formule.

Belgen zijn dom als ze bij NL willen horen...NL zuigt
Belgen (of beter gezegd Vlamingen) zijn veel dommer als ze bij Wallonië willen blijven ;) Wallonië zuigt harder dan alle zuigstaten van heel Europa bij elkaar.

Als ik mocht kiezen tussen in één land met Wallonië of in één land met Nederland leven, dan kies ik zonder een seconde te twijfelen voor Nederland. Simpelweg omdat slechter dan Wallonië onmogelijk is.

Maar nu de situatie anders is kies ik liever voor de onafhankelijkheid. Vervolgens goede samenwerking met NL aangaan (haven ed.), dat is een gouden formule.

Wat is er slecht aan wallonie ?

Ik denk dat wij Nederlanders met een fusie behoorlijk wat vrijheden moeten opgeven. (ik vind het wel makkelijk dat we coffeeshops in Nederland hebben... lekker m'n silver haze jointje roken. :D)

Je kan beter vragen wat er goed aan is, dan hoef ik minder te typen :D

Maar zoek maar wat rond op internet, er is genoeg info te vinden.

Ik denk dat je voor arnoldfan het beste de vergelijking kunt maken met allochtonen. Zie Wallonië dus als een plaats vol allochtonen, en je begrijpt waarom Big T niet al te vrolijk wordt. :D

Ik denk dat je voor arnoldfan het beste de vergelijking kunt maken met allochtonen. Zie Wallonië dus als een plaats vol allochtonen, en je begrijpt waarom Big T niet al te vrolijk wordt. :D

Dan gaat het indd heeeel slecht met wallonistan.

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat arnoldfan je een verrader vindt. Toch, arnoldfan ? :D

zou niet weten waarom dan:D

Mischien houd hij nu nog iets over van zijn maandsalaris wat in nederland niet het geval was :D

eigenlijk minder als dat ik in Nederland zou zijn gebleven alle
en het leven is hier stukken beter en relaxter

Jacky heeft de tijd nog meegemaakt dat je voor een dubbeltje een biertje kon pakken. Dus zo slecht zal ie het niet gehad hebben. :D
nee ik had het niet slecht in Nederland ;maar nu toch wel beter:D

Waarom is het zoveel relaxter daar ?

Terug
Naar boven