XXL Nutrition

Opzeggen sportschool na 2e contributieverhoging

MankeNelis

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Hallo,

Ik train nu al zo'n 3 jaar bij een sportschool in de achterhoek, het beviel me prima daar, inderdaad beviel.

Vorig jaar vernam ik al in de nieuwsbrief van hun, wat een klein papiertje is wat op de balie ligt, dat er een contributieverhoging aan kwam ivm de stijgende vaste lasten. Het betrof een verhoging van €2,- per maand. Ok, prima. 3 maanden later opent mijnheer de sportschoolbaas nog een sportschool??? , tja, ik krijg dan het idee dat ze het van de contributieverhoging deels hebben kunnen bekostigen. De vaste lasten gingen toch omhoog? Je ziet dan alsnog ruimte om een andere sportschool te openen? Yep, blijkbaar.

Ok, ok, ik maakte me er verder niet meer druk om, totdat ik in februari dit jaar
wederom zag dat de contributie verhoogt zou worden door, ja alweer, de stijgende vaste lasten plus de aankoop van nieuw apparatuur. Het lijkt dus dat de leden het nieuwe apparatuur kunnen betalen. De verhoging was wederom €2,-

Als je nu denkt dat we erop vooruit zijn gegaan, NEE. De benchpresses zijn niet meer voorzien voor een goede spotterplaats, ja je kunt erachter gaan staan maar je kunt dan alles vanuit je rug gaan tillen, mocht je trainingsmaat het gewicht niet trekken. Niet echt lekker, zeker niet als je al rugklachten hebt. De dumbbells gaan tot 40 KG en ze hebben overal maar 1 setje van! Sluit maar aan in de rij MankeNelis! Een squatrek zou er komen, nou mooi niet, een wat uitgebreidere smith machine staat er!