AndroidHealthClinic

Oral kuur, trenbolone only?

jeandubois

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Ben aan het overwegen een oral kuur te doen, wetend dat dit zeker niet het beste is voor je lijf. Spuiten is me gewoon nog een stap te ver!

Ik was van plan een Winstrol only kuur te doen, maar nu stelde mijn "dealer" een Trenbolone kuur voor, volgens hem meer massa, kracht en zuivere gains en een pak gezonder?

Nu vind ik weinig terug over een trenbolone ony kuur?

Iemand ervaringen mee?

Als eerste is na mijn weten trenbolone geen oral.

Ten tweede is trenbolone alleen geen basis voor een kuur, dit is achterhaald (iig volgens velen hier).

Ga je eerst eens verdiepen en kijk dan nog eens verder.

Als eerste is na mijn weten trenbolone geen oral.

Ten tweede is trenbolone alleen geen basis voor een kuur, dit is achterhaald (iig volgens velen hier).

Ga je eerst eens verdiepen en kijk dan nog eens verder.

zou ie geen parabolan bedoelen? die heb je wel in orale vorm ...tabs en drinkbare vorm

als spuiten een stap te ver voor je is...dan is oral tren helemaal een te grote stap..

Inderdaad, zo wordt het ook genoemd.

Heb je hier al ervaring mee?

ik heb m wel gebruikt bij mijn vorige kuur test prop en winstrol...in drinkbare vorm..1ml per dag..dus 100mg per ml ..dus 700 mg per week :o

prima spul!!!alleen je krijgt echt een brandend gevoel in je borst soms na langdurig gebruik:( vergeet niet dat het levertoxisch is...dus denk dr aan als je je nakuur pakt. merkte een fikse toename van kracht en massa..maar helaas verdwijnt het grotendeels na gebruik...tis geen kwaliteitsmassa...ga dan gewoon voor winnie only.

tren is niet zomaar een beginners steroide...en zeker niet om only te doen omdat het 3x zo androgeen is als testo!!!dus altijd in combi gerbuiken met test naar mijn mening

Je hoort het een parabolan kuur is nog iets te hoog gegrepen voor de eerste keer.
Hou het gewoon op winstrol only. Kijk hoe je hierop reageert.

Para

Heb zelf de parabolan tabs eens geprobeerd, werken goed vooral kracht is enorm , massa neemt ook toe maar de terugval met dit product is groot.

Van krachttoename hou je bijna niets over ,product is zeer belastend voor de lever.

Beter inderdaad winny only nemen als eerste kuur , ga je goed op gaan , beter injecteren dan tabs te nemen , ik denk dat als je een verstandige dealer heb ,hij zeker met mijn mening akkoord is

Lol meteen aan de oral tren, goe bezig :D

luister nou gewoon naar wat ik zeg gab, en ga voor winstrol..en wel injecteren!!!want dr is geen fluit aan als je het goed en schoon doet. hop je bil in!!!!die naald is zo scherp dat je m amper voelt

:roflol: tja wat moet je hier nou van zeggen..

Wat heeft onze Robert er allemaal al niet ingeknald :eek:

• Topic Starter Topic Starter
luister nou gewoon naar wat ik zeg gab, en ga voor winstrol..en wel injecteren!!!want dr is geen fluit aan als je het goed en schoon doet. hop je bil in!!!!die naald is zo scherp dat je m amper voelt

Tja, maar Winstrol betekent sowieso vel injects per week toch?

Het probleem zit hem dat ik dat injecteer gedoe gewoon een stap te ver vind.

Ik begrijp dat injecteren de helft minder toxisch is voor je lever, maar ik vind het niet verantwoord mezelf te liggen injecteren in men reet zonder enige vorm van medische begeleiding...

En warom is trenbolone only dan te voor een beginnerskuur? Teveel nevenwerkingen? Welke?

Tja, maar Winstrol betekent sowieso vel injects per week toch?

Het probleem zit hem dat ik dat injecteer gedoe gewoon een stap te ver vind.

Ik begrijp dat injecteren de helft minder toxisch is voor je lever, maar ik vind het niet verantwoord mezelf te liggen injecteren in men reet zonder enige vorm van medische begeleiding...

En warom is trenbolone only dan te voor een beginnerskuur? Teveel nevenwerkingen? Welke?

3 per week hé. Aan 50mg elk.

spuiten

heb toch mijn bedenkingen bij het zelf injecteren. Op school hebben ze me altijd geleerd dat je daarvoor kennis moet hebben over de ligging van zenuwen net onder de huid. Is het dan niet gevaarlijk om een zenuw te raken of zijn er geen andere zaken die fout kunnen gaan als je zomaar de naald erin propt ?

Waar zit je eigenlijk in Afrika RH??

Ik ga in september namlijk miss 20 weken in Kaapstad wonen voor stage.. En vroeg me dan af hoe jij die plek ervaren hebt.

Terug
Naar boven