Fitness Seller

Oral only anavar - turinabol

prop

Novice
Waardering
0
Laat ik beginnen met me voor te stellen: ik ben 25, 1,85 en weeg 84kg.

Ik doe veel aan vechtsporten (3x per week) en fitness al een jaartje of 5 daar ook nog bij (4x per week), tot slot loop ik nog 1 dag buiten hard (10km).

Mijn fysiek is behoorlijk droog en hard, maar ik wilde mbv een klein bescheiden kuurtje de puntjes op de i zetten.

Uiteraard is mijn eetschema meer dan in orde.

Na veel lezen heb ik gekozen voor een combinatie van anavar (gs) en oral-turinabol (gs) in relatief lage doseringen aangezien mijn doel geen super massa toename is. Een paar kilo en een harde fysiek is voor mij prima.

Ondanks het gewaardeerde advies van verschillende personen om geen orals te nemen en niet op of af te bouwen heb ik er toch voor gekozen om dat wel te doen:

week 1 30mg anavar
week 2 30mg anavar, 20mg turinabol
week 3 30mg anavar, 20mg turinabol
week 4 30mg anavar, 20mg turinabol
week 5 30mg anavar, 20mg turinabol
week 6 beide afbouwen

25 dagen 20mg nolvadex (gs)

Ik heb nog nergens over deze combinatie gelezen, maar het leek me na veel lezen een goede keus. Beide zijn relatief mild en zorgen voor een harde fysiek.

Inmiddels ben ik ruim 1,5 week bezig en ik moet zeggen dat de krachttoename en pump bizar zijn. Daarnaast heb ik ook al zo'n 2 kilo erbij te pakken, maar dat zal vast ook wel wat vocht zijn.

Voor de liefhebbers zal ik af en toe een update geven over de stand van zaken.

Groet,

De krachttoename is zeker en vast van de anavar, terwijl het toch in minieme dosis gebruikt wordt hier.
Veel succes met het verdere verloop

Veel succes!

Maar twee orals bij elkaar stacken...ik weet het niet...zegt '17aa en levertoxisch' je iets?

Waarom afbouwen??

Nutteloos imo.

suxes !

2 orals stacken (17aa) lijkt me niet zo'n goed plan. Maar je bent al bezig zie ik. Dus suc6 ermee :)

Ben benieuwd naar de resultaten / bijwerkingen.

Grt,
Patrick.

mare waarom zou 50mg turana of ana wel kunnen en 20mg turana en 30 ana niet kunnen?...

Ja dat vraag ik me ook af en ik denk dat het qua belasting van de lever wel meevalt aangezien de doseringen vrij laag zijn.Waarom afbouwen eigenlijk?Lijkt me niet nodig dus gewoon doortrekken.

Terug
Naar boven