MuscleMeat

Orale anebolen (winstrol,clenbuterol,anavar)

Nee, was dat maar zo,
je vvm zal eerst terugzakken naar de oude staat, gezien je test en andere anabole hormomen zakken en het oestrogeen stijgt.
Je lichaam is zeg maar herstellende en herprogrammeert zich naar zijn oude natuurlijke status.
Het kan ook niet anders want er zijn geen stoffen meer om de anabole processen te blijven pushen.
Dat herprogrammeren is genetisch en kan je helaas niet tegen te gaan.

je natuurlijk grens bereik je alleen door te bouwen op de natuurlijke manier
Nee.

Ik ben nu overtuigd dat ik in de allerlei sectie ben.

Ben je nou echt zo achterlijk?

Die discussies soms :') :popcorn:

Ben je nou echt zo achterlijk?
please-dont-feed-the-trolls_o_574238.jpg

laat em lekker diana of anapolon only doen dan als die geen zin heeft in injecteren nog, leuke manier om kennis te maken met AAS.

zelfs na het verliezen van al die vocht offcycle houdt die zeker wel 3 kg over

Dat een ecto die 2kg wint op AS nog steeds een ecto is ben ik met je eens. Hetzelfde als bijv. iemand die in het 12e voetbalelftal zit en dan aan de epo gaat. Hij gaat vooruit daardoor en is net iets sneller als diegene die naast hem staat en ook niet kan voetballen.

Ik vraag me ook sterk af waarom je het gebruik van AS verheerlijkt en gewoon trainen als tijdsverspilling ziet. Als je alleen voor het doel bezig bent, waarom ben je dan nog niet gestopt? Je hebt geen zak bereikt en gebruikt daarbij? Alleen maar slecht voor de gezondheid als je over 3 jaar erachter komt dat je nooit wat gaat bereiken en vervolgens stopt.
Dat een ecto die 2kg wint op AS nog steeds een ecto is ben ik met je eens. Hetzelfde als bijv. iemand die in het 12e voetbalelftal zit en dan aan de epo gaat. Hij gaat vooruit daardoor en is net iets sneller als diegene die naast hem staat en ook niet kan voetballen.
Wat een tunnelvisie...

Verder zou je beter je stats een keertje aanpassen. Natty FFMI van 29 is gewoon dikke kul. Aangezien je mening wat betreft kuren vermoed ik dus niet dat je liegt over natty zijn, maar wel duidelijk over je stats.

omdat kuren huren is.
jij weegt nu 80 kg, stel je gaat kuren tot 90 kg en je stopt met kuren, is binnen no-time je gains weer gezakt naar je oorspronkelijke staat van 80 kg. waarom? omdat je hormonen weer terug zakken naar naturel niveau.
ga je van 80 naar 90 kg op naturel niveau, dan blijf je deze massa voorgoed houden. (als je blijft trainen natuurlijk)
Dat is het verschil tussen aas en naturel.
Bij dag 1 na het stoppen van je kuur zakken je test en andere hormoon levels en is er sprake van snelle spier en kracht afbraak.
Waarom denk je dat iedereen yearround on is?

Inderdaad zoals Nootmuskaatje zegt. Je natty grens veranderd niet. Je zal altijd naar je natty grens zakken. Als in jouw voorbeeld je natty grens 80kg is zal je daar inderdaad naartoe zakken, anders kan je er alsnog boven komen.
@Galen had jij niet eens vermeld dat het gebruik van AAS onder andere kan leiden tot het upgraden van androgeenreceptoren en nog allerhande zaken waardoor je natty max wel permanent wordt beïnvloed?

@Galen had jij niet eens vermeld dat het gebruik van AAS onder andere kan leiden tot het upgraden van androgeenreceptoren en nog allerhande zaken waardoor je natty max wel permanent wordt beïnvloed?
Up-regulatie van androgeenreceptoren in de spieren is tijdelijk; dat houdt alleen aan zolang je AAS gebruikt.

Wat wel (semi-)permanent lijkt, is de additie van nieuwe celkernen aan de spiervezels. In hoeverre dit nou echt belangrijk is voor spierhypertrofie is totaal onbekend.

Up-regulatie van androgeenreceptoren in de spieren is tijdelijk; dat houdt alleen aan zolang je AAS gebruikt.

Wat wel (semi-)permanent lijkt, is de additie van nieuwe celkernen aan de spiervezels. In hoeverre dit nou echt belangrijk is voor spierhypertrofie is totaal onbekend.
More protein synthesis bruh.

Verder zou je beter je stats een keertje aanpassen. Natty FFMI van 29 is gewoon dikke kul. Aangezien je mening wat betreft kuren vermoed ik dus niet dat je liegt over natty zijn, maar wel duidelijk over je stats.

Voorheen werd vaak gezegd dat ik wel móest gebruiken, jij gelukkig niet, bedankt daarvoor.
Ik ben nu ook geen 101kg, zit nu op ca 104kg, abs beetje zichtbaar. Het aankomen in gewicht is voor mij nooit een doel geweest maar meer een middel om sterker te worden waar je niet aan ontkomt. Dat je niet gelooft wat je leest moet je zelf weten...

Herken je de persoon uit het 12e elftal in jezelf en probeer je af te reageren?

Voorheen werd vaak gezegd dat ik wel móest gebruiken, jij gelukkig niet, bedankt daarvoor.
Ik ben nu ook geen 101kg, zit nu op ca 104kg, abs beetje zichtbaar. Het aankomen in gewicht is voor mij nooit een doel geweest maar meer een middel om sterker te worden waar je niet aan ontkomt. Dat je niet gelooft wat je leest moet je zelf weten...

Herken je de persoon uit het 12e elftal in jezelf en probeer je af te reageren?
Zeker niet.

Ik vind het gewoon best lachwekkend om zulke dingen te zeggen met een FFMI van 29. Dat jij van jezelf denkt dat je een ubermench bent vind ik fijn voor je. Ik hou het op een kapotte weegschaal of een zeer slechte huidplooimeter.

Zeker niet.

Ik vind het gewoon best lachwekkend om zulke dingen te zeggen met een FFMI van 29. Dat jij van jezelf denkt dat je een ubermench bent vind ik fijn voor je. Ik hou het op een kapotte weegschaal of een zeer slechte huidplooimeter.

Ja zou ik ook maar doen met die stats. Verlicht de pijn van het niet snappen hoe te trainen.

Hier zie je soms toch kerels de revue passeren..... :-?

Ja zou ik ook maar doen met die stats. Verlicht de pijn van het niet snappen hoe te trainen.
Best grappig dat je mensen probeert te kleineren met ofwel valse stats ofwel fake natty zijn. Veel succes in je bekrompen leven verder.

FFMI 29 :roflol:

Terug
Naar boven