MuscleMeat

Orale anebolen (winstrol,clenbuterol,anavar)

Wat zou iets bereiken uitmaken om wel of niet aan de aas te gaan? Neem aan dat je met iets bereiken geld of wedstrijden bedoelt?

Het is net andersom. Hier gaat het om: "Naturel flinke progressie is niks vgl met aas plus een huge waste of time." terwijl hij zelf nog een beginner is. De grootste voorstander om in dit geval AS te gaan gebruiken is een beginner. Zo'n persoon waar niemand in de sportschool naar omkijkt en die ze uitlachen wanneer hij verteld dat hij voor dat fysiek moest gebruiken. Het klink lullig, maar zo is het helaas wel.

Zeg nou zelf, je moet toch wel echt achterlijk zijn om voor 3kg spier op de lange termijn te gaan gebruiken, puur en alleen omdat het dan iets sneller gaat?

En natuurlijk is het je eigen keuze, alleen laat het dan wel een weloverwogen keuze zijn waar je ook op de langere termijn iets aan hebt en niet alleen de eerste 3 maanden vanaf nu.

Het is net andersom. Hier gaat het om: "Naturel flinke progressie is niks vgl met aas plus een huge waste of time." terwijl hij zelf nog een beginner is. De grootste voorstander om in dit geval AS te gaan gebruiken is een beginner. Zo'n persoon waar niemand in de sportschool naar omkijkt en die ze uitlachen wanneer hij verteld dat hij voor dat fysiek moest gebruiken. Het klink lullig, maar zo is het helaas wel.

Zeg nou zelf, je moet toch wel echt achterlijk zijn om voor 3kg spier op de lange termijn te gaan gebruiken, puur en alleen omdat het dan iets sneller gaat?

En natuurlijk is het je eigen keuze, alleen laat het dan wel een weloverwogen keuze zijn waar je ook op de langere termijn iets aan hebt en niet alleen de eerste 3 maanden vanaf nu.

Voor 3 kg spier 1x in je leven vind ik ook idd stom :)

Je moet het wel op lange termijn zien. Met aas ga je veel sneller vooruit. Natuurlijk kan je mijn huidige fysiek ook naturel bereiken maar ik wil niet daarvoor extra maanden tijd insteken. Hoe sneller vooruit, hoe beter en uiteindelijk goal is eigenlijk neverending. Zo groot mogelijk. Aas moet er sowieso komen. En hoe vroeger, hoe beter.

Je moet het wel op lange termijn zien. Met aas ga je veel sneller vooruit. Natuurlijk kan je mijn huidige fysiek ook naturel bereiken maar ik wil niet daarvoor extra maanden tijd insteken. Hoe sneller vooruit, hoe beter en uiteindelijk goal is eigenlijk neverending. Zo groot mogelijk. Aas moet er sowieso komen. En hoe vroeger, hoe beter.

Niet mee eens :)

In mijn geval mee eens.

Hoe ik m'n fysiek voor ogen heb daar is AAS voor nodig. Dat wist ik al heel snel. Waarom dan eerst 5 jaar naturel trainen (ik begon na 2 jaar naturel)? Moet ik me eerst bewijzen tegenover iemand? Neen. Zeker niet tegenover DBB. Kan je dus net zo goed gelijk beginnen :yes:

Echter, voor 3kg spier aan AAS gaan? Dat ga je met 14% niet eens zien :roflol: Zelfs als je je benen niet traint zie je 3kg spier niet eens, op 14%.

In mijn geval mee eens.

Hoe ik m'n fysiek voor ogen heb daar is AAS voor nodig. Dat wist ik al heel snel. Waarom dan eerst 5 jaar naturel trainen (ik begon na 2 jaar naturel)? Moet ik me eerst bewijzen tegenover iemand? Neen. Zeker niet tegenover DBB. Kan je dus net zo goed gelijk beginnen :yes:

Echter, voor 3kg spier aan AAS gaan? Dat ga je met 14% niet eens zien :roflol: Zelfs als je je benen niet traint zie je 3kg spier niet eens, op 14%.

Als je streeffysiek enkel behaald kan worden door AAS waarom dan idd niet kuren ipv van natty te blijven en je doel nooit halen.

Jij hebt 2jaar getraind zonder.Wat ervaring opgedaan op gebied van trainen en eten alvorens aan de aas te gaan.Er zijn er die de gym binnenstappen en van de eerste dag al kuren.En dat vind ik niet zo een goed idee.

Hoe vroeger hoe beter dan kan je beter vanaf dag 1 aan de aas ;)

Wrm naturel halen als het met aas toch sneller gaat?
omdat kuren huren is.
jij weegt nu 80 kg, stel je gaat kuren tot 90 kg en je stopt met kuren, is binnen no-time je gains weer gezakt naar je oorspronkelijke staat van 80 kg. waarom? omdat je hormonen weer terug zakken naar naturel niveau.
ga je van 80 naar 90 kg op naturel niveau, dan blijf je deze massa voorgoed houden. (als je blijft trainen natuurlijk)
Dat is het verschil tussen aas en naturel.
Bij dag 1 na het stoppen van je kuur zakken je test en andere hormoon levels en is er sprake van snelle spier en kracht afbraak.

omdat kuren huren is.
jij weegt nu 80 kg, stel je gaat kuren tot 90 kg en je stopt met kuren, is binnen no-time je gains weer gezakt naar je oorspronkelijke staat van 80 kg. waarom? omdat je hormonen weer terug zakken naar naturel niveau.
ga je van 80 naar 90 kg op naturel niveau, dan blijf je deze massa voorgoed houden. (als je blijft trainen natuurlijk)
Bij dag 1 na het stoppen van je kuur zakken je test en andere hormoon levels en is er sprake van snelle spier en kracht afbraak.
Als je 90kg kunt bereiken en vasthouden natty kan dat ook wel met AAS lol. Als je als een beginnende ecto van 1,90 70kg kuurt naar 78 kg(en dus nog ver onder je natty max) dan kun je daarna gewoon natty door blijven gainen. Alleen is het probleem dat die zemmels bijna altijd niks weten over voeding en al die zooi.

Kuren is niet huren, tenzij je het gebruikt om boven je natty limit te zitten, wat hopelijk ook de bedoeling is als men van plan zijn te kuren.

omdat kuren huren is.
Inderdaad zoals Nootmuskaatje zegt. Je natty grens veranderd niet. Je zal altijd naar je natty grens zakken. Als in jouw voorbeeld je natty grens 80kg is zal je daar inderdaad naartoe zakken, anders kan je er alsnog boven komen.

Als je 90kg kunt bereiken en vasthouden natty kan dat ook wel met AAS lol. Als je als een beginnende ecto van 1,90 70kg kuurt naar 78 kg(en dus nog ver onder je natty max) dan kun je daarna gewoon natty door blijven gainen. .
Nee, was dat maar zo,
je vvm zal eerst terugzakken naar de oude staat, gezien je test en andere anabole hormomen zakken en het oestrogeen stijgt.
Je lichaam is zeg maar herstellende en herprogrammeert zich naar zijn oude natuurlijke status.
Het kan ook niet anders want er zijn geen stoffen meer om de anabole processen te blijven pushen.
Dat herprogrammeren is genetisch en kan je helaas niet tegen te gaan.

je natuurlijk grens bereik je alleen door te bouwen op de natuurlijke manier

Inderdaad zoals Nootmuskaatje zegt. Je natty grens veranderT niet. Je zal altijd naar je natty grens zakken. Als in jouw voorbeeld je natty grens 80kg is zal je daar inderdaad naartoe zakken, anders kan je er alsnog boven komen.

Natty grens 80 kg ? Je bedoelt 80 kg met een respectabel vetpercentage? Iedere ecto kan tot 100 kg bulken en een skinnyfat papz*k worden he...

Nee, was dat maar zo,
je vvm zal eerst terugzakken naar de oude staat, gezien je test en andere anabole hormomen zakken en het oestrogeen stijgt.
Je lichaam is zeg maar herstellende en herprogrammeert zich naar zijn oude natuurlijke status.
Het kan ook niet anders want er zijn geen stoffen meer om de anabole processen te blijven pushen.

Wat jij zegt is dat je na iedere kuur (onder je nat max) alles kwijt raakt aan vvm. Dat is natuurlijk niet zo.

Nee, was dat maar zo,

Dan ben ik blijkbaar een medisch wonder, na iedere kuur toch echt vvm behouden.

Hahaha, oh wow.jpg

Nee, was dat maar zo,

Oke, dus je pakt een kuur en zit nog niet op je natuurlijke max. Je stopt daarna met kuren en blijft daarna natty doortrainen.
Volgens jou val je na de kuur weer af tot het punt waar je gebleven was, hoe goed je ook eet en traint.
Dus je gaat pas weer natty gainen wanneer je al je kuur gains bent kwijt geraakt?
Of ga je weer natty gains maken wanneer je hersteld bent terwijl je je kuur gains aan het kwijt raken bent?
Of hoe zit dat dan...?

Probeer 40-50 mg Winstrol tabletten verdeelt over de dag, veel suc6

Ik zou eerst een creatine kuur doen.

Afgeven aan iemand die wel weet wat ie ermee moet doen

Terug
Naar boven