- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Nu ben je aan het overdrijven!!!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste krachtpatsers
Mijn naam is Sander
80Kg
14%
1.78 M
Train 2.5
Wat is nou een goeie kuur om mee te beginnen (Oraal)
Zelf ben ik geïnteresseerd in Winstrol
Want ik wil graag wat meer spier massa willen hebben maar ik wil wel 14% blijven minder is ook goed maar meer niet.
En nu heb ik ook wat gelezen over Oraal
Het liefst wil ik oraal want spuiten wil ik niet, nu weet ik ook natuurlijk dat je het beste kan spuiten voor het beste resultaat en het beste voor je lichaam.
Maar ik zal graag iets meer info willen hebben over wat ik het beste oraal kan nemen spuiten is geen optie voor mij.
Ik weeg zelf 80 KG en het zal mooi zijn als ik bijvoorbeeld 3/4 kg spier massa en bij krijg en gewoon op 14% blijf of minder
Alsvast bedankt![]()

Wrm naturel halen als het met aas toch sneller gaat?
Leuke stelling. Omdat je zonder AS leert hoe je vooruit gaat en bij AS sowieso vooruit gaat. + het is gezonder. + als je een flinke basis naturel hebt hoef je ook minder te gebruiken eer je wel begint (op den duur werkt dezelfde hoeveelheid niet meer).
Ik denk ook dat het gros nooit zal leren hoe ze (naturel) flinke progressie kunnen maken. Als je vervolgens zoals mij wel naturel blijft gelooft bijna niemand je, behalve je direct omgeving en de mensen die écht weten hoe je in elkaar steekt. Dat maakt ook niet uit, naar mijn mening doe je het meer voor jezelf, je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, maar laat het dan in ieder geval een afgewogen keuze zijn en niet onder het mom dat het geen kwaad kan en het lekker snel gaat. Dat is gewoon achterlijk dom.
Leuke stelling. Omdat je zonder AS leert hoe je vooruit gaat en bij AS sowieso vooruit gaat. + het is gezonder. + als je een flinke basis naturel hebt hoef je ook minder te gebruiken eer je wel begint (op den duur werkt dezelfde hoeveelheid niet meer).
Ik denk ook dat het gros nooit zal leren hoe ze (naturel) flinke progressie kunnen maken. Als je vervolgens zoals mij wel naturel blijft gelooft bijna niemand je, behalve je direct omgeving en de mensen die écht weten hoe je in elkaar steekt. Dat maakt ook niet uit, naar mijn mening doe je het meer voor jezelf, je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen, maar laat het dan in ieder geval een afgewogen keuze zijn en niet onder het mom dat het geen kwaad kan en het lekker snel gaat. Dat is gewoon achterlijk dom.
Trueben ook begonnen met winny only... wask niet tevreden dan 3kg was niet genoeg... direct erna test erin... was niet genoeg nu 5j verder 23j en 1m93 en 112kg... en 10% is niet genoeg... bezin eer ge begint...

Dat zeg ik ook niet

Omdat hij maar een kilo of 3-4 wilt winnen. Gok op geen monster ambities dan.
Omdat je zonder AS leert hoe je vooruit gaat en bij AS sowieso vooruit gaat
Beosciencealsje een flinke basis naturel hebt hoef je ook minder tegebruiken eer je wel begint
Ik denk ook dat het gros nooit zal leren hoe ze(naturel) flinke progressie
Met as leer je dat ook en bij aas ga je niet "sowieso" vooruit.
Ik vraagme ook sterk af waarom je het gebruik van AS verheerlijkt en gewoon trainen als tijdsverspilling ziet.
Dat een ecto die 2kg wint op AS nog steeds een ecto is ben ik met je eens. Hetzelfde als bijv. iemand die in het 12e voetbalelftal zit en dan aan de epo gaat. Hij gaat vooruit daardoor en is net iets sneller als diegene die naast hem staat en ook niet kan voetballen.
Ik vraag me ook sterk af waarom je het gebruik van AS verheerlijkt en gewoon trainen als tijdsverspilling ziet. Als je alleen voor het doel bezig bent, waarom ben je dan nog niet gestopt? Je hebt geen zak bereikt en gebruikt daarbij? Alleen maar slecht voor de gezondheid als je over 3 jaar erachter komt dat je nooit wat gaat bereiken en vervolgens stopt.
Met een mustang kom je ook sneller in Groningen maar niet iedereen wilt met 200 over de snelweg.
Met een mustang kom je ook sneller in Groningen maar niet iedereen wilt met 200 over de snelweg.
o ok
Ik ben ook niet degene die loopt te b**chen op iemand zijn keus. Er wordt hier altijd moord en brand geschreeuwd als iemand niet heel rap een mega massa monster wil worden en maar een paar kilo wil gainen.