MuscleMeat

Orals

Boki

Cool Novice
Waardering
0
Als je nou begint met kuren en je wilt beginnen met een orale kuur voordat je de spuiten erbij pakt(Ieder heeft daar zijn eigen mening over natuurlijk),
Maar als je dan toch een orale kuur gaat doen..is dan het beste om winstrol te nemen of dianabol of anavar?
Ik vroeg het me eens af eigenlijk.

De sportschool waar ik train is de trend namelijk om winstrol tabs te nemen. Dus vroeg het me eens af.
Thnx Bro's

Ligt er maar aan wat je doel is. Met winstrol pak je zeer weinig, misschien 2,5 kilo. Is niet echt een kuur. Dianabol trouwens ook niet, zou ik alleen als opstarter gebruiken persoonlijk. Tenzij je doel is zoveel mogelijk water ter verzamelen. Maargoed Dianabol-only is ook nauwelijks een kuur te noemen.
Ik zou zelf sowiezo nooit orals nemen. Minder effectief en slechter, wat wil je nog minder.

Ik blijf me afvragen waarom? Er is geen enkele reden om te beginnen met orals. Er is ook geen enkele echt goede kuur mogelijk zonder injects. Ik kan nu wel zeggen, d-bol daar word je zwaarder van dan van winstrol, maar ik vind d-bol only daarom nog geen goede keuze.

Iig, kijk naar je doel op lange termijn, wat wil je bereiken? Dan pas weet je hoe een kuur eruit moet zien.

• Topic Starter Topic Starter
oke thnx weer wat wijzer geworden ;)

mijn eerste kuur was ook een dbol only zo hard als ik in 6 weken ging zo snel was ik het in 3 weken kwijt!! alleen was ik wel wat sterker geworden.

• Topic Starter Topic Starter
Ja hoor ik vaker
10 kilo winst aan totale massa
waarvan er 1,5 kilo overblijft
echt zonde
dit toch beter in een stack gebruiken voor kracht

Terug
Naar boven