MuscleMeat

Stelling Orgasmes verlagen testosteron maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds ik klusmier ben maar ik de gains van mijn leven.

zegmaar tegen alle pro bodybuilders om te stoppen met testosteron inspuiten (anabolen = depo testosteron -.-), en eindeloos te gaan rukken tot ze een superhoge testosteron leven hebben. klinkt logisch.

Volgens mij snap jij het niet helemaal goed. Testosteron is een hormoon, helemaal niet hetzelfde als zaadcellen dat je wel verliest bij een orgasme.

help me eraan denken dat ik dit soort topics niet meer open, voel me gewoon drastisch simpel worden als ik deze zooi lees...

• Topic Starter Topic Starter
nee had het over jou

Hm. Je snapt hem niet, maar goed.
OT: tip voor nog meer gains: bind voor het slapengaan je ballen af onder je lul, zodat je 's nachts ook zeker geen ongecontroleerde zaadlozingen kan doen tijdens een mogelijke natte droom ;)

etzou grappig zijn als het kon, maar helaas.

Heb jij even geluk zeg!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahahahahahaha :D

Heb jij uberhaupt al wel coïtus gehad? Beetje heupbewegingen :rolleyes:, ik bonk de wijfjes kapot. Ik ben in ieder geval compleet uitgeput erna.

OT : Dit topic zorgde toch weer voor wat amusement tijdens een saaie dag op het werk. Komaan jonge, doe eens iets nuttig met je leven ipv schrik te hebben om te fappen. Toen ik 16 was fapte ik 3x per dag, nu nog 1x en ik groeide toen, en nu nog altijd.

Energie nodig? eet een banaan.
agressie en felheid? denk aan iemand die je niet moet en op zen neus wilt timmeren.

nuff said.

snap je em nu :D?

Omdat dit te klein is om te herkennen boeit het niet:D
andere wel.

jajoh?

oke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug