AndroidHealthClinic

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Omdat als ik nummer 1 fbi zou zijn en iedereen denkt dat ik dood ben en van die lijst afgehaald word ik een leuker leven heb dan dat ik continu wordt gezocht door bounty hunters en het Amerikaanse leger.
Ja wat jij zou doen..
Dat werd hij toch al en hij liet zijn kop toch nog steeds zien op tv?
Je moet niet vergeten dat het de leider is van de Taliban en als hij nog in leven zou zijn het eerst wat hij zou doen de VS vervloeken met duizend bommen en granaten.

Hij is niet dood

osama is nu aan het chillen met saddam

ik heb gehoord dat die gasten van operation REPO osama hebben gepakt

:roflol: Walrus en co?

operation-repo.jpg

ja hun

Jammer voor ze, het echte brein achter de aanslagen is niet Obama.

Maar Bert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met andere woorden;
Heel het 911 drama komt weer volop in de media, Obama belooft het terrorisme aan te pakken, verwijst dat hij Osama van de wereldbol heeft geholpen & wordt nog eens verkozen.

totdat obama komt met spoon pics geloof ik er niks van

Ja wat jij zou doen..
Dat werd hij toch al en hij liet zijn kop toch nog steeds zien op tv?
Je moet niet vergeten dat het de leider is van de Taliban en als hij nog in leven zou zijn het eerst wat hij zou doen de VS vervloeken met duizend bommen en granaten.

Nee dit vergeet ik zeker niet. Maar toen hij dat deed was hij dus op die lijst en hing er mooie som op zijn hoofd. Nu is dit niet meer en heeft hij zijn mening toch wel duidelijk. We schilderen deze man altijd maar af als een domme godsdienstwaanzinnige, Dat hij een godsdienstwaanzinnige is dat geloof ik wel maar om aan de top van een organisatie als al qaeda te komen heb je een goed verstand nodig. Deze man weet wat hij doet en is intelligent. Stel dat hij nog zou leven zou het mij niet verbazen als hij het wel prima vind. Deze mensen geven niks om hun status bij ons ze geven alleen om hun status binnen hun wereldje. Als deze man nog leeft zal al qaeda dit natuurlijk prachtig vinden. En kan Osama als god binnen zijn clubje leven. En vergeet niet dat hij dan nu ook met rust zou worden gelaten want op iemand die dood is wordt niet gejaagd.

Nee dit vergeet ik zeker niet. Maar toen hij dat deed was hij dus op die lijst en hing er mooie som op zijn hoofd. Nu is dit niet meer en heeft hij zijn mening toch wel duidelijk. We schilderen deze man altijd maar af als een domme godsdienstwaanzinnige, Dat hij een godsdienstwaanzinnige is dat geloof ik wel maar om aan de top van een organisatie als al qaeda te komen heb je een goed verstand nodig. Deze man weet wat hij doet en is intelligent. Stel dat hij nog zou leven zou het mij niet verbazen als hij het wel prima vind. Deze mensen geven niks om hun status bij ons ze geven alleen om hun status binnen hun wereldje. Als deze man nog leeft zal al qaeda dit natuurlijk prachtig vinden. En kan Osama als god binnen zijn clubje leven. En vergeet niet dat hij dan nu ook met rust zou worden gelaten want op iemand die dood is wordt niet gejaagd.

Alinea's.

Ja waar is het bewijs dan?

Hij is sowieso dood.

Ik zie het al voor me dat er vanavond ineens op het nieuws komt "foutje, bedankt". :roflol:

Laatst bewerkt:
zou het niet heel raar zijn als ze hem wel volgens de islam hadden begraven? al snap ik ook niet waarom ze hem gelijk over boord hebben geflikkerd, de meeste amerikanen hadden hem waarschijnlijk liever als een soort trofee onder veel gejuich in brand gestoken ofzo :rolleyes:

Denk nog maar eens na dan. Dat zou alleen in kaart spelen van de extremisten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

IDsF2.gif

Terug
Naar boven