Fitness Seller

Ouders gearresteerd om te dik kind

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

365 wc's per jaar.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Holy shit. Lastig pissen!

Hahahaha zag ik er ook op staan ja, maar dorst hem niet te plaatsen. Straks zien ze het weer als erotische content:D Heb paar weken terug al een kaart gekregen.

dikste-man-china-dood-0-450x299.jpg

ik snap niet dat die mensen nog kunnen ademen.
al dat gewicht op de borstkas weegt een ton.

op de manier waarop ze zit moet ik wel zeggen dat ze leniger is dan ik

Echt bruut man, 11 jaar en 95 kilo! Ik had vroeger een kennis en zijn kind was 13, 1 meter 96 en 110 kilo. Gek genoeg is hij daarna niet echt meer gegroeid. Hij werd uiteindelijk 1,99 en weegt nu op z'n 20e 115.

Iemand anders hier wel eens een jonge jongen/meisje met extreme groei of gewicht meegemaakt? Ik vind het echt bizar, die stats op die leeftijd:D.

Niet zo extreem tho als dat geval, maar mijn neefje (amerikaans) woog op zijn 16e 150kg oid, rond de 1m85-1m90. Ik ben 3 jaar ouder, en toen ik 17 was en hij dus 14, waren we bijna even groot terwijl ik al redelijk lang was vergeleken met leeftijdsgenoten.

Meer fotos van dikkerds! Dik zijn is helemaal ''in'' anno zomer 2014.

Jullie hebben gewoon geen smaak.

I see what you tried there

Maar dat is ook verdomd lekker

eens per 3 maanden mss. Hoef het echt niet vaker dan dat te eten

In die doos kun je volgens mij je hele hoofd kwijt.

---------- Post added at 01:19 ---------- Previous post was at 01:12 ----------

VinnieVince;Niet zo extreem tho als dat geval, maar mijn neefje (amerikaans) woog op zijn 16e 150kg oid, rond de 1m85-1m90. Ik ben 3 jaar ouder, en toen ik 17 was en hij dus 14, waren we bijna even groot terwijl ik al redelijk lang was vergeleken met leeftijdsgenoten.

Damn, 150 kilo is ook echt een mega gewicht op je 16e. Is hij inmiddels al wat afgevallen?

eens per 3 maanden mss. Hoef het echt niet vaker dan dat te eten

Verschilt... Soms eet ik het een hele tijd niet, maar er zijn ook periodes geweest dat ik er iedere week 1 haalde. Tegenwoordig is dat uit den boze (in de cut :P)

Terecht toch, zouden ze vaker mogen doen als ik zo op straat kijken....

In die doos kun je volgens mij je hele hoofd kwijt.

---------- Post added at 01:19 ---------- Previous post was at 01:12 ----------

Damn, 150 kilo is ook echt een mega gewicht op je 16e. Is hij inmiddels al wat afgevallen?

Is idd belachelijk veel. Op zijn zwaarst woog ie 160 volgens mij, nu 150 en is iets gegroeid. Maar nog steeds fat as phuck

Verschilt... Soms eet ik het een hele tijd niet, maar er zijn ook periodes geweest dat ik er iedere week 1 haalde. Tegenwoordig is dat uit den boze (in de cut :P)

iifym :p

Is idd belachelijk veel. Op zijn zwaarst woog ie 160 volgens mij, nu 150 en is iets gegroeid. Maar nog steeds fat as phuck

iifym :p

Van knoflooksaus krijg je overigens wel een enorme erectie. Vooral de dag erna is het feest.

Ja 150 lijkt me ook niet echt gezond... Traint hij?

Dat niet alleen, ze heeft ook veel meer massa dan jou.

lol rechts van haar ligt gewoon chips

ik was 14 1,94 en 57 kilo :(

Het is vast hard werken voor haar om dat gewicht vast te houden.

Hahahaha zag ik er ook op staan ja, maar dorst hem niet te plaatsen. Straks zien ze het weer als erotische content:D Heb paar weken terug al een kaart gekregen.

dikste-man-china-dood-0-450x299.jpg

Hij speelt vals want hij heeft sondevoeding.

Laatst bewerkt:
"Genetics"

zware botten

Terug
Naar boven