MuscleMeat

Ouders moeten hun k*t kinderen opvoeden

tbeest

Competitive Bodybuilder
Waardering
76
Ouders moeten hun kut kinderen opvoeden

Ben al gaan fitnessen vanochtend en in terugkeer moetk voorbij een zebrapad, steken er 2 jongens en 1 meisje over (13-14 jaar schat ik) en dat wijf doet **** you :o:o

Ik stap uit, doe m'n deur open en vraag "wa zalt zijn moatje"

Zegt ze geeneens sorry ofzo, loopt ze gewoon door, ben naar haar toegegaan en aan haar haren getrokken tegen de grond

Ik ben tegen extreem geweld maar harde opvoeding werkt nog altijd het best. De kans dat ze dit bij een andere chauffeur doet is nu veel kleiner dan als ik gewoon gezegd had dat zoiets niet mag.

1. Hopelijk dient ze geen klacht in. :o:o
2. Kinderen moeten terug respect krijgen voor ouderen

topic met potentie :thumbs:

Ben al gaan fitnessen vanochtend en in terugkeer moetk voorbij een zebrapad, steken er 2 jongens en 1 meisje over (13-14 jaar schat ik) en dat wijf doet **** you :o:o

Ik stap uit, doe m'n deur open en vraag "wa zalt zijn moatje"

Zegt ze geeneens sorry ofzo, loopt ze gewoon door, ben naar haar toegegaan en aan haar haren getrokken tegen de grond

Ik ben tegen extreem geweld maar harde opvoeding werkt nog altijd het best. De kans dat ze dit bij een andere chauffeur doet is nu veel kleiner dan als ik gewoon gezegd had dat zoiets niet mag.

1. Hopelijk dient ze geen klacht in. :o:o
2. Kinderen moeten terug respect krijgen voor ouderen
maw omdat een meisje een VINGER opsteekt, zou jij het zo nodig vinden om geweld te gebruiken tegen een kind, terwijl je aangeeft extreem tegen geweld te zijn.

Leuke troll, maar niemand die erin trapt:roflol:

Hahahaha

waar is dit een lemming van?

Las iemand anders ook wat ik las?:o

ik heb ook liever dat mensen het zebrapad overteken nadat ik er met me auto voor langs ben geweest.

Mooie topictitel!

Heb je d'r serieus tegen de grond gegooid? lol

ik nomineer jou alvast voor slechtste troll van 2013

• Topic Starter Topic Starter
Hallo hoe zouden jullie zelf zijn, kom je terug van de fitness en probeert zo'n k*tkind je dag te verpesten, een echte beta zou blijven zitten maar een alpha doet er wat aan

Mafkees

Hallo hoe zouden jullie zelf zijn, kom je terug van de fitness en probeert zo'n k*tkind je dag te verpesten, een echte beta zou blijven zitten maar een alpha doet er wat aan

Ja inderdaad een echte alpha trekt aan de haren van een 13 jarig meisje

Las het nou voor het trainen was en je had je PWO net achter je kiezen,d an misschien. Nu is het een slecht verhaal.

Je hebt goed gehandeld, hier leren ze wat van.

Gelukkig, nu weten we toch wel zeker dat tbeest een troll is.

Grappig zeg.

Had haar gepopt G, jwz

Terug
Naar boven