Nielsj2k
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 60
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
Tot nu wat ik allemaal van jou heb gelezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat je waarschijnlijk een zuurstofgebrek hebt gehad bij geboorte.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot nu wat ik allemaal van jou heb gelezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat je waarschijnlijk een zuurstofgebrek hebt gehad bij geboorte.

Dus een echte alpha laat zich vernederen door een 13 jarig wijf?
Of het gepast is een 13 jarige meisje aan de haren tegen de grond te sleuren weet ik niet, maar toch heb ik het gevoel vandaag iets goed gedaan te hebben voor de maatschappij.
![]()
vind toch jammer dat dit soort tuig zoals die guppekoppen uit turnhout hier gewoon rond mogen posten... zal je een dagje tussen mijn clienten zetten in de bijlmer kijken of je je nog zo stoer voelt om kleine meisjes lastig te vallen.

Nogmaals: ik moet me laten vernederen door een 13 jarige vrouw?
Ze heeft haar lesje geleerd en zal dit geen 2de keer meer doen

Ja jochie... Had je der meteen met je fikken moeten aanraken? Als je mijn dochtertje zo had behandeld jonge.... Al had ze.richting je getuft. Ik had je gevonden![]()
hij kon er makkelijk langs.Je kunt het niet eens zijn dat hij kinderen aanraakt maar de kinderen van tegenwoordig hebben ook geen normen en waarden meer, een 15 jarige knaap schold eens een maat van me uit omdat hij in de bus zijn been niet introk
had je in mijn tijd niet moeten doen, toen ik 15 was durfde ik dat niet eens.
ik kan tbeest geen ongelijk geven, is misschien niet netjes maar sommige verdienen het echt, en met een instelling als die van de huidige maatschappij krijgen we er alleen nog maar meer.

ik zie het probleem niet zo. Antwoordt "ok f**got" alsof het je beste maat is![]()
Kinderen van 15 die ouderen beledigen met scheldwoorden is een groot probleem, als jij dat probleem niet inziet hoop ik dat jij geen kinderen op de wereld zult zetten.