MuscleMeat

Ouders moeten hun k*t kinderen opvoeden

Wtf, je hebt een 13-jarige aan d'r haar getrokken en tegen de grond gegooid, ben je gek ofzo? Een echte Alpha pakt meteen een knuppel.

Ik geloof daar niks van Ts is de grootste Troll op deze forum

Ga je verzorgen man (srs), Die dingens zijn niet gebeurt en dat weet je zelf ook.. (Net als je gepijpt topic)

ioopio.jpg

Laatst bewerkt:
Dus een echte alpha laat zich vernederen door een 13 jarig wijf? :roflol::roflol:

Of het gepast is een 13 jarige meisje aan de haren tegen de grond te sleuren weet ik niet, maar toch heb ik het gevoel vandaag iets goed gedaan te hebben voor de maatschappij.

:)

vind toch jammer dat dit soort tuig zoals die guppekoppen uit turnhout hier gewoon rond mogen posten... zal je een dagje tussen mijn clienten zetten in de bijlmer kijken of je je nog zo stoer voelt om kleine meisjes lastig te vallen.

• Topic Starter Topic Starter
vind toch jammer dat dit soort tuig zoals die guppekoppen uit turnhout hier gewoon rond mogen posten... zal je een dagje tussen mijn clienten zetten in de bijlmer kijken of je je nog zo stoer voelt om kleine meisjes lastig te vallen.

Nogmaals: ik moet me laten vernederen door een 13 jarige vrouw? :roflol::roflol:

Ze heeft haar lesje geleerd en zal dit geen 2de keer meer doen

WTF did i just read? ???

Proficiat nog ruud!

Groetjes bartje

Nogmaals: ik moet me laten vernederen door een 13 jarige vrouw? :roflol::roflol:

Ja jochie... Had je der meteen met je fikken moeten aanraken? Als je mijn dochtertje zo had behandeld jonge.... Al had ze.richting je getuft. Ik had je gevonden;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof best dat ze een middelvinger naar je opstak en dat jij dat zinnetje uit je raam riep maar heb toch een vermoeden dat de rest zich in je hoofd heeft afgespeelt, iig dat hoop ik tenminste :roflol:

Je kunt het niet eens zijn dat hij kinderen aanraakt maar de kinderen van tegenwoordig hebben ook geen normen en waarden meer, een 15 jarige knaap schold eens een maat van me uit omdat hij in de bus zijn been niet introk :roflol: hij kon er makkelijk langs.

hij zei haal je been eens weg mong**l ! en keek mijn maatje boos aan, hij was 15 mijn maat 25.

had je in mijn tijd niet moeten doen, toen ik 15 was durfde ik dat niet eens.

ik kan tbeest geen ongelijk geven, is misschien niet netjes maar sommige verdienen het echt, en met een instelling als die van de huidige maatschappij krijgen we er alleen nog maar meer.

Laatst bewerkt:
Bazenactie hoor respect

Je kunt het niet eens zijn dat hij kinderen aanraakt maar de kinderen van tegenwoordig hebben ook geen normen en waarden meer, een 15 jarige knaap schold eens een maat van me uit omdat hij in de bus zijn been niet introk :roflol:

had je in mijn tijd niet moeten doen, toen ik 15 was durfde ik dat niet eens.

ik kan tbeest geen ongelijk geven, is misschien niet netjes maar sommige verdienen het echt, en met een instelling als die van de huidige maatschappij krijgen we er alleen nog maar meer.

ik zie het probleem niet zo. Antwoordt "ok f**got" alsof het je beste maat is:)

Kinderen van 15 die ouderen beledigen met scheldwoorden is een groot probleem, als jij dat probleem niet inziet hoop ik dat jij geen kinderen op de wereld zult zetten.

ik zie het idd niet als een (groot) probleem en wil nooit kinderen, dus geen zorgen:)

Only in Belgie.
In Israel zou dit niet gebeuren hoor:trollface:

En nu ontopic, wat betreft dat ouders hun kinderen beter moeten opvoeden.
Waar is het bij jouw misgegaan.

Als ik had gezien dat je dit bij mijn zusje zou dan, werd je vernedert door een 17 jarige en lag je zo in de kreupels dat geen een alpha actie van je je nog kan redden, mong**l

Terug
Naar boven