Fitness Seller

Ouders moeten hun k*t kinderen opvoeden

Ben al gaan fitnessen vanochtend en in terugkeer moetk voorbij een zebrapad, steken er 2 jongens en 1 meisje over (13-14 jaar schat ik) en dat wijf doet **** you :o:o

Ik stap uit, doe m'n deur open en vraag "wa zalt zijn moatje"

Zegt ze geeneens sorry ofzo, loopt ze gewoon door, ben naar haar toegegaan en aan haar haren getrokken tegen de grond

Ik ben tegen extreem geweld maar harde opvoeding werkt nog altijd het best. De kans dat ze dit bij een andere chauffeur doet is nu veel kleiner dan als ik gewoon gezegd had dat zoiets niet mag.

1. Hopelijk dient ze geen klacht in. :o:o
2. Kinderen moeten terug respect krijgen voor ouderen

5zgleh.jpg

stoer hoor jood

Deze gast maakt alleen maar k*ttopics :roflol:

Je bent allleen alpha als je de haartrek techniek gebruikt om een chick je kamer binnen te slepen, of uit te gooien.

Hallo hoe zouden jullie zelf zijn, kom je terug van de fitness en probeert zo'n k*tkind je dag te verpesten, een echte beta zou blijven zitten maar een alpha doet er wat aan

Een echte alpha heeft wel wat beters te doen dan zich hierom druk te maken.
Als dit achterlijke topic enige waarheid bevat naast de onzin die je nu uitkraamt ben je beta in het diepst van je ziel.

Als je dit soort dingen verzint is het ook best wel droevig natuurlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
Een echte alpha heeft wel wat beters te doen dan zich hierom druk te maken.
Als dit achterlijke topic enige waarheid bevat naast de onzin die je nu uitkraamt ben je beta in het diepst van je ziel.

Als je dit soort dingen verzint is het ook best wel droevig natuurlijk :D

Dus een echte alpha laat zich vernederen door een 13 jarig wijf? :roflol::roflol:

Of het gepast is een 13 jarige meisje aan de haren tegen de grond te sleuren weet ik niet, maar toch heb ik het gevoel vandaag iets goed gedaan te hebben voor de maatschappij.

:)

Dus een echte alpha laat zich vernederen door een 13 jarig wijf? :roflol::roflol:

Of het gepast is een 13 jarige meisje aan de haren tegen de grond te sleuren weet ik niet, maar toch heb ik het gevoel vandaag iets goed gedaan te hebben voor de maatschappij.

Dat jij je vernederd voelt omdat een 13 jarig kind een middelvinger naar je opsteekt zegt veel over jou gast :roflol:

Hahahh hoe oud ben je snotsneus

Tot nu wat ik allemaal van jou heb gelezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat je waarschijnlijk een zuurstofgebrek hebt gehad bij geboorte.

• Like
Waarderingen: kix
Terug
Naar boven