AndroidHealthClinic

Overeem positief getest op verhoogde testosteronwaardes

het zou alleen maar aantonen hoe slecht de hele heavy weight divisie van het UFC is... slaat nergens op om een vechter als Hunt nu al een kans te geven op een titelgevecht. Maar hij is niet de enige want kijk hoe snel Lesnar al een kans kreeg, Shane carwin kreeg naar 3 UFC matches al de kans op een titelgevecht en laten we eerlijk zijn Overeem ook al na slechts 1 UFC match, al moet daar wel bij worden gezegdt dat hij zijn sporen al had verdiend in andere organisaties (3 titels)

Het is zonde idd. Zelfs al krijgt hendo een kans zou het nog nergens op slaan, maar je moet wat als je geen alternatieven meer hebt.
Hoe snel vechters een "kans" krijgen staat natuurlijk helemaal gelijk aan hoeveel ze op dat moment opleveren voor de ppv. zo kreeg Lesnar heel snel zijn title shot voordat hij door de mand zou vallen.
Voor Overeem vond ik het ook veel te snel na slechts 1 wedstrijd. Maar verliest hij tussentijds een match is de hele hype over en is een mogelijke titelmatch lang niet zo interessant als nu het geval...was:treuren:.

Het is zonde idd. Zelfs al krijgt hendo een kans zou het nog nergens op slaan, maar je moet wat als je geen alternatieven meer hebt.
Hoe snel vechters een "kans" krijgen staat natuurlijk helemaal gelijk aan hoeveel ze op dat moment opleveren voor de ppv. zo kreeg Lesnar heel snel zijn title shot voordat hij door de mand zou vallen.
Voor Overeem vond ik het ook veel te snel na slechts 1 wedstrijd. Maar verliest hij tussentijds een match is de hele hype over en is een mogelijke titelmatch lang niet zo interessant als nu het geval...was:treuren:.

Overeem zou toendertijd zoals Wesleyutrecht al aanhaalde, gelijk voor een titel gevecht gaan maar JDS was geblesseerd. Lesnar was voor AO niet meer dan een binnenkomer en warmhouder voor het titelgevecht. je hebt echter wel gelijk de afgelopen jaren heeft de UFC haar ranking steeds meer gekoppeld aan een vechter zijn PPV en niet zijn skills, maar jah dat had je kunnen verwachten met zo'n comercieele organisatie als UFC/

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 19:58 ----------

Je weet dat hij de K1 GP heeft gewonnen he? Dan kan je wel iets meer dan kroegvechten.

Misschien maar dat was wel in 2001, een kleine 11 jaar terug.

Hunt een kroegvechter noemen vind ik toch wel kort door de bocht, Mir was de meest logische keuze, maar daarna komt Hunt dus (Russow even niet in acht genomen)

Russow: laatste verlies 2007; 4 gevechten op rij in de ufc
Mir: 3 gevechten
Hunt: 3 gevechten
Struve: 2 gevechten
Miocic: unbeaten 2 gevechten in de UFC
Browne: unbeaten maar 2 gevechten sinds een NC tegen Kongo
Gonzaga: 2 gevechten waarvan 1 in de ufc
Barry: 1 gevecht
VAI CAVALO Werdum: 1 gevecht, met vorige verlies van AO

Geef Hunt zijn shot zeg ik.

(of stel het uit en geef de winnaar van Barnett vs Cormier de title shot, maar mijn eigen glazen bol zegt dat dat niet gebeurt :p)

Dat is geen plaatje uit jou glazen bol, dat is copy paste. Mijn bol deed het een paar dagen geleden nog met de B-staal. Heb je ook iets waaruit blijkt dat die van jou werkt?

Ik had toen straks Dana White aan de telefoon die heeft mij dit persoonlijk verteld.

Nee :p is puur speculatie ik neem aan dat ze hem echt geen licentie meer geven al is het maar om al die hype van nu, ik had hem ook liever zien vechten tegen JDS maar ik betwijfel het heel erg.

• Topic Starter Topic Starter
Mocht het gevecht tussen Alistair en JDS echt niet doorgaan, dan lijkt het mij het beste dat JDS gewoon even een vakantie neemt en daarna vecht tegen Mir of Cain.
Dat is het meest eerlijke, nu krijgt iemand een mogelijke title shot (Hunt) die het imo nog niet verdiend.
Leuk dat Hunt wint van Rothwell en Kongo maar daarmee ben je echt niet de nummer 1 contender.

Mocht het gevecht tussen Alistair en JDS echt niet doorgaan, dan lijkt het mij het beste dat JDS gewoon even een vakantie neemt en daarna vecht tegen Mir of Cain.
Dat is het meest eerlijke, nu krijgt iemand een mogelijke title shot (Hunt) die het imo nog niet verdiend.
Leuk dat Hunt wint van Rothwell en Kongo maar daarmee ben je echt niet de nummer 1 contender.

Denk je nu echt dat Hunt wilt vechten. Hunt vecht alleen omdat UFC geld op tafel gooit. Hij wordt praktisch voor de leeuwen gegooid.

Ik had toen straks Dana White aan de telefoon die heeft mij dit persoonlijk verteld.

Nee :p is puur speculatie ik neem aan dat ze hem echt geen licentie meer geven al is het maar om al die hype van nu, ik had hem ook liever zien vechten tegen JDS maar ik betwijfel het heel erg.

Haha ok:) Mijn glazen bol is vaker betrouwbaar gebleken, doe er mee wat je wil.;)

Denk je nu echt dat Hunt wilt vechten. Hunt vecht alleen omdat UFC geld op tafel gooit. Hij wordt praktisch voor de leeuwen gegooid.

Hunt hoefde niet te vechten voor zijn geld want ZUFFA had zijn Pride contract overgenomen, Hunt heeft zelf aangegeven dat ie aan de slag wou.

Haha ok:) Mijn glazen bol is vaker betrouwbaar gebleken, doe er mee wat je wil.;)

man, trem, jij hebt echt een glazen bol!!!!

http://www.mixedmartialarts.com/news/396449/Bas-Rutten-reports-Overeem-vs-JDS-may-be-on/

The most plausible route through which Overeem might still fight is a therapuetic exemption for Testosterone Replacement Therapy. If there is no deadline for a TRT exemption, then Overeem could supply verification from an MD that he had was being treated for low levels of testosterone, and thus might still be licensed by the Nevada State Athletic Commission.

ja man, get your facts straight

Hunt is op de plaats waar hij nu is enkel door Hunt en Hunt alleen, ieder normaal denkend mens zou het geld gepakt hebben en een dansje gedaan hebben, niet Hunt; hij wilde zich tegen al het advies in meten met de beste vechters van de wereld en hij doet het nog half zo slecht niet (toegegeven de HW divisie is erg klein)

lol overeem low level of test en daarvoor behandeld moeten worden.. als ze die kaart spelen daalt mijn respect voor hem toch wel, kom er dan gewoon eerlijk voor uit en aanvaard je straf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gistermiddag nog niet hoor toen ik het poste. Maargoed maakt me ook niet uit. Jelly's only on tha internet. Prima!

Jelly`s only on the internet?
Ik kan zeggen dat ik redelijk dicht bij Alistair sta, en er is nog niks zeker.
Lorenzo Fertita is er mee bezig. Er is een kans dat het nog doorgaat, maar niks is zeker.

Sinds hij aan de juice zit ziet zelfs zn kop er bruut uit, weet iemand hoe precies waardoor het komt? Zn nek en kaak is breder dan paar jaar geleden.

war of the vriendjes van allistair :popcorn:

Tremendes heeft dus toch gelijk... uhm!!

Hopelijk gaat dit door. Iedereen daar is aan de juice, tijd om die JDS de grond in te boren met zijn hypocriete opmerkingen.

Terug
Naar boven