XXL Nutrition

Overeem positief getest op verhoogde testosteronwaardes

Da's nog altijd het beste dus jij had gelijk waarschijnlijk komt er dus Overeem vs. Dos Santos, in mijn ogen heel raar dat dit kan maar ik ben toch blij om de partij te mogen zien.

Zo anders ik wel. Is natuurlijk nog niet helemaal zeker maar heb er wel weer vertrouwen in.

Het ik-weet-iets-maar-zeg-het-lekker-niet-topic.

hij kan hier nooit mee wegkomen. Chael Sonnen probeerde het TRT verhaal al en kon het aannemelijk maken, hij kon echter wel een jaar stil blijven zitten.

de schade aan AO zijn naam is bovendien al gedaan ongeacht de uitkomst want tig mensen gaan dit gebruiken als argument tijdens discussies over wedstrijden en shit. Let maar op na afloop van JDS vs AO (mocht het uberhaupt nog gebeuren) gaat iedereen janken: jah komt door de anabolen.... shit is ****ed up

• Topic Starter Topic Starter
hij kan hier nooit mee wegkomen. Chael Sonnen probeerde het TRT verhaal al en kon het aannemelijk maken, hij kon echter wel een jaar stil blijven zitten.

de schade aan AO zijn naam is bovendien al gedaan ongeacht de uitkomst want tig mensen gaan dit gebruiken als argument tijdens discussies over wedstrijden en shit. Let maar op na afloop van JDS vs AO (mocht het uberhaupt nog gebeuren) gaat iedereen janken: jah komt door de anabolen.... shit is ****ed up

Sonnen had ten tijde van zijn fight met Silva een gehalte van 16:1 ofzo.
Alistair 2 maanden voor het gevecht 14:1.
Zit een redelijk verschil in lijkt me.
Wacht af tot de 24e.

Haha nee hoor. Heb al plechtig beloofd geen info meer te geven en lekker voor mezelf te houden. Brand nog steeds op m'n tong trouwens. Wat een zoldernerd als jij vanachter z'n pc-tje als kritische kanttekening plaatst zal me trouwens worst wezen. Had voor jou nog de bevestiging omtrent die B-staal wat de volgende dag naar buiten kwam onderstreept in een post van mij. Gelezen? Waarschijnlijk niet anders had je geweten dat die info inmiddels al niet incompleet maar bevestigd was en had je hier niet aan gerefereerd, fail kiddo. Jammer he?

je bent wel erg op je pikkie getrapt of niet??

oh ja iedereen roep even dat tremendes een held is en dat iedereen o zo graag zijn nieuws wilt weten...na een kleine fapsessie vanwege zijn internet fame zal hij het dan wel zeggen want het brand allemaal wel heel erg op zijn tong...

Tremendes is een held! :bow:

Ik ken een vriend van een vriend van Tremendes!

Jon Jones wordt ook al genoemd als alternatief voor Overeem.

Nog een jaartje te vroeg denk ik.

Sonnen had ten tijde van zijn fight met Silva een gehalte van 16:1 ofzo.
Alistair 2 maanden voor het gevecht 14:1.
Zit een redelijk verschil in lijkt me.
Wacht af tot de 24e.
Dan moet hij voor de Nevada State Athletic Commission verschijnen,best spannend. Hoop dat het allemaal goedkomt...

bleek fake te zijn.

meteen een ban ja hopelijk :D

Ik ben straks een vriend van tremendes als ik hem nou eens tegen kom bij akendiz!!!
Dan ziet hij eindelijk hoe leuk ik ben real life en krijg ik nooit meer kaarten :heart:

Zou maar zo kunnen. Als Ibo je aardig vind kan het niet missen dat wij ook dikke vrienden worden! Alleen zijn we vandaag per direkt gestopt bij team Akdeniz, dus that will never happen.:(

Kaartje dan maar??:)

Ik ga tremendes lastig vallen voor info de volgende keer bij fpa

:trollface:

Terug
Naar boven