MuscleMeat

Overeem positief getest op verhoogde testosteronwaardes

Die stilte op z'n Twitter is vervelend... Geen nieuws = goed nieuws? Als het een beetje meezit gaat het gevecht tegen JDS gewoon door.

Mwah ik heb er nog altijd sterk mn twijfels bij hoor. Die commissies zijn meestal vrij streng dus die accepteren niet zomaar elk verweer. Ligt daar ook al niet al te best volgens mij.

Komt zelfverzekerd over dat hij vecht hoor!

Dit komt gewoon goed.

Ik begin weer een beetje vrolijk te worden :)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat niet door de partij als ik de Twitter van dana White mag geloven

Dana White

Taking off to Atlanta!!!! May 26 th is now Mir vs JDS for the HW title in Las Vegas at the MGM Grand.

Dana white=homo en homo's liegen!

GVDEk*t!#@

Dit is zo balen. K*t UFC, en MIR je gaat zo hard neer.

What the ****! En als hij toch door de commissie komt mag hij tegen cain las ik? Waarom nu die beslissing? 3 dagen voor de hoorzitting, die 3 dagen kon er niet meer gewacht worden? Erg vreemd, denk dat Dana weet dat alistair goede bloedwaardes kan overhandigen en dan had hij er niet meer vanaf gekund, dus dan nu nog maar even snel.
Andere mogelijkheid is dat Dana weet dat alistair dan toch geen goede bloedwaardes kan overhandigen. Als dat zo is dan heeft alistair ook zijn hele omgeving gepiepeld tegen beter werd in. Zie dat laatste interview hier, vol vertrouwen dat er niets aan de hand is.
Is nu wel erg onduidelijk wie wie aan het piepelen is, ben heeeeel benieuwd naar de bloedwaardes en de hoorzitting

De hele partij had om de TRT gedraaid. Ik snap het wel. Als Ali toch negatief is dan vecht hij tegen Cain. Als hij die wint en verder geen gezeik meer krijgt, zal hij zeker de title shot krijgen. Voor Cigano iig een 2x zo makkelijkere tegenstander

Zou deze beslissing niet met imago van UFC te maken hebben ??? ALS Overeem de partij zou hebben mogen vechten en had gewonnen, zou er altijd een schaduw over die partij hebben gehangen. Men zal altijd zeggen dat hij door zijn "gebruik" een voordeel had.

Wat ik dan wel weer vreemd vind, is dat je hem bij goedkeuring wel in hetzelfde toernooi laat vechten maar tegen een andere tegenstander ??? Cain dekte zich ook al in door te stellen tegen iedereen te willen vechten als diegene maar clean is! Ook die partij zal dus gezeur achteraf geven.

Als Mir trouwens deze partij naar de grond trek, wat slim zou zijn, kan hij nog weleens verrassen. JDS heeft immers nog nooit zijn groundskills hoeven bewijzen. Ik ben benieuwd ... wordt het een boksmatch dan wint JDS, maar anders .......?

pfff alweer Mir? die man heeft het al te vaak geprobeerd. K*t beslissing van White, zou nog maar 3 dagen duren voordat je zekerheid had

Zat eraan te komen natuurlijk dit. Al wordt ie vrijgesproken heb je nog die hele PR-shit omdat de massa dan een reden heeft om te zeiken als hun favoriete vechter verliest dat het oneerlijk is en alles en dat Reem nooit kampioen zou zijn zonder PEDs. Ben nu wel benieuwd wat ze met em doen als ie niet wordt vrijgesproken, ontslag?

Grrr.

Naja zolang Overreem maar in de UFC blijft. Dan maar volgend jaar die rotkop van jds in elkaar slaan.

terechte beslissing

Alistair Overeem’s manager Glenn Robinson has made it clear that Overeem and camp are still confident that aftera hearing on April 24, he will be approved to fight for the UFC heavyweight title on May 26th.
“I spoke with Glenn Robinson, manager of Overeem and he says he is very respectful and is hopeful that he will be granted his license and the entire team is very confident that he will be facing Junior dos Santos come May 26th” related Kenny Rice. “Now Robinson wanted to make it very clear that despite other reports, Overeem did not test high for testosterone, but rather his testosterone to epitestosterone was off* and he has a reasonable explanation to why that is, which he will present to the commission next Tuesday.”

Terug
Naar boven