Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar de detectie tijd van testsuspensie is toch heel kort? wat een slechte doctor heeft die gast dan zeg.
eigenlijk is de titel foutief(naast de "testeron"-fout).
Of zijn test levels te hoog zijn is niet gezegd. Enkel dat zijn test:epitest verhouding hoger is dan 10:1.
Nu moet nog worden onderzocht met een iso-scan of er exogene testosteron(van buitenaf toegedoende dus) kan gevonden worden.
Spijtig genoeg is dit vrijwel altijd bij zo'n test:epitest verhoudingen.
NSAC Exec. Director Keith Kizer breaks down Alistair Overeem's UFC 146 positive drug test & TRT
http://www.youtube.com/watch?v=rTfYa0NzIA8&feature=player_embedded
Duidelijk, dus kleine kans dat het NIET van buitenaf toegediend is dus?
exec director kent het verschil nog niet eens tussen epitest en oestrogeen, dus niet te serieus nemen..
Artikel doorlezen, het was een onaangekondigde test. Dus aan je adres komen, pissen,...
Hij wist dat hij er zo binnen het jaar 2 ging krijgen.
Toch wel interessant en de moeite waard hoor. Maar dit lijkt me als ik me niet vergis een gelijke soort situatie als met nate marquand en die is toch ook geschorst? Hij gaf ook aan dat het voor trt was maar kwam daar niet mee weg. Pfffff...ziet er niet best uit, hele dag al ziek van. Keek zo naar die pot uit, snap het ook niet. Hij wist dat hij 2 onaangekondigde controles zou krijgen, dan zorg je toch dat je niet op een te hoge test waarde uit komt?Damn...
pfff... gast ga weg. Alistair wist dondersgoed dat als je met een bedrijf als UFC in zee gaat je niet zomaar op elk tijdstip kunt gaan lopen kuren.Dit soort reacties zijn nou ook niet bepaald intelligent.
Heeft ie dat verloren dan?Hopelijk is er nog een weg om zijn eer te herstellen!

Dat was denk ik een pure onderhandelingstactiek van hem.Dana White wilde hem er toch al niet echt bij hebben meen ik eens gelezen te hebben?
Dit komt alleen nog goed als White inziet dat het hem geld gaat kosten als Ubereem niet vecht.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=141897801
"overeem should go to jail"