- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had het over jds he
![]()
ja daar zitten zeker wel liters test en hgh in![]()

Alistair zijn twitterpagina: tot 4 april meerdere tweets per dag, nu dead silent.
Vind het toch een beetje matig naar zn fans toe om geen verklaring te geven.
Ik snap de probleem niet, hij is toch gepakt before een match? Als die nou had gevochten en daarna was gepakt vond ik het wel erg, zag ook ene keer op MTV true life dat een bokser AAS nam om sneller te herstellen maar tijdens wedstrijd ''normale waardes'' injecteerde
Dat is de UFC. Ze weten allemaal dat er gebruikt wordt, maar heeft gewoon met geld en imagoschade te maken. Ik mis PRIDE!

Juist, geen gezeur gewoon knokken.waar je zonder controles nog met hondsdolheid in de ring kon staan![]()
Wie wilt nou 2 ectos zien vechten? AAS hoort imo bij UFC, kijk de before picks van overeem does he even lift? Heb liever een massamonster die zit te beuken dan een ecto pff miereneukerij hiero
http://www.youtube.com/watch?v=LgopPV3a8wMWie wilt nou 2 ectos zien vechten? AAS hoort imo bij UFC, kijk de before picks van overeem does he even lift? Heb liever een massamonster die zit te beuken dan een ecto pff miereneukerij hiero
Ben het met je eens. Daarom is de HW divisie het populairste.
Ben het oneens. Iedereen moet topsport kunnen beoefenen zonder dat het een must is middelen te gebruiken die je gezondheid kunnen schaden.
Ben het oneens. Iedereen moet topsport kunnen beoefenen zonder dat het een must is middelen te gebruiken die je gezondheid kunnen schaden.
Mir vond ik eerst geen logische keuze, maar nu ik alles een beetje bekeken heb, houdt de keuze voor Mir het meeste steek....