Fitness Seller

Overeem positief getest op verhoogde testosteronwaardes

Ik stoor me bovendien erg aan Bas Rutten. Ik had hem erg hoog staan, maar sinds Alistair heeft gebroken met GG, naait Rutten hem gewoon. Ervoor adoreerde Rutten Alistair. Vond hem de beste HW ooit. Moet je hem nu eens horen praten.

Schijnheilige bedoeling!

Alistair zijn twitterpagina: tot 4 april meerdere tweets per dag, nu dead silent.

Vind het toch een beetje matig naar zn fans toe om geen verklaring te geven.

ik had het over jds he
6a00d8341c630a53ef0162fc46dbd0970d-600wi.jpg

ja daar zitten zeker wel liters test en hgh in :rolleyes:

Je doet alsof je gh15 bent :roflol:

Alistair zijn twitterpagina: tot 4 april meerdere tweets per dag, nu dead silent.

Vind het toch een beetje matig naar zn fans toe om geen verklaring te geven.

Wat moet hij zeggen? Sorry dat ik gepakt ben? Hij gaat zeker niks zeggen totdat hij de 2e sample heeft ingeleverd.

Ik snap de probleem niet, hij is toch gepakt before een match? Als die nou had gevochten en daarna was gepakt vond ik het wel erg, zag ook ene keer op MTV true life dat een bokser AAS nam om sneller te herstellen maar tijdens wedstrijd ''normale waardes'' injecteerde

Ik snap de probleem niet, hij is toch gepakt before een match? Als die nou had gevochten en daarna was gepakt vond ik het wel erg, zag ook ene keer op MTV true life dat een bokser AAS nam om sneller te herstellen maar tijdens wedstrijd ''normale waardes'' injecteerde

Dat is de UFC. Ze weten allemaal dat er gebruikt wordt, maar heeft gewoon met geld en imagoschade te maken. Ik mis PRIDE!

Wie wilt nou 2 ectos zien vechten? AAS hoort imo bij UFC, kijk de before picks van overeem does he even lift? Heb liever een massamonster die zit te beuken dan een ecto pff miereneukerij hiero

Wie wilt nou 2 ectos zien vechten? AAS hoort imo bij UFC, kijk de before picks van overeem does he even lift? Heb liever een massamonster die zit te beuken dan een ecto pff miereneukerij hiero

Ben het met je eens. Daarom is de HW divisie het populairste.

Steroids zijn goed zolang je maar niet gepakt word net zoals Alistair.

White: JDS will defend title in May

Source: nbcsports.msnbc.com

Apr 6, 2012 9:42 AM EST

UFC President Dana White says a heavyweight championship fight will take place as scheduled on May 26 with or without Alistair Overeem.
White said Thursday that Junior dos Santos will defend his title in the UFC 146 main event but that it's up to the Nevada Athletic Commission to determine whether Overeem will be the challenger.

Kan die Dana niet wat mensen omkopen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe zit het nou eigenlijk? er moet nog een 2de test gedaan worden toch?
wanneer word hier de uitslag van bekend of is dat nog onbekend?

Ben het oneens. Iedereen moet topsport kunnen beoefenen zonder dat het een must is middelen te gebruiken die je gezondheid kunnen schaden.

Oh zeker waar, maar niet iedere HW zal extreem gebruiken. En ik hoor nooit dat iemand zijn lichaam heeft kapot gemaakt met AAS (in deze gevechtsport). Eerder door de vele klappen op het koppie.

klote dit

ik zet even de win streaks op zodat jullie bricks kunnen shitten:

in volgorde van gewonnen bouts

Russow: laatste verlies 2007; 4 gevechten op rij in de ufc
Mir: 3 gevechten
Hunt: 3 gevechten
Struve: 2 gevechten
Miocic: unbeaten 2 gevechten in de UFC
Browne: unbeaten maar 2 gevechten sinds een NC tegen Kongo
Gonzaga: 2 gevechten waarvan 1 in de ufc
Barry: 1 gevecht
VAI CAVALO Werdum: 1 gevecht, met vorige verlies van AO

komen van een verlies: Schaub, Big Nog, Carwin, Velasquez obviously, Mittrione, De Fries, Morecraft, Broughton, Herman, Einemo, Nelson

En dat is het zo een beetje, geen overschot van keuze voor Silva

Mir vond ik eerst geen logische keuze, maar nu ik alles een beetje bekeken heb, houdt de keuze voor Mir het meeste steek.

Als Hunt (zijn management) het goed speelt kan er nog een marketable title shot inzitten voor hem; stel je voor: De man die niet gewild was, vecht nu voor de titel in de nadagen van zijn carierre. Het toont ook hoe dicht Struve zit van contention...

Ben het oneens. Iedereen moet topsport kunnen beoefenen zonder dat het een must is middelen te gebruiken die je gezondheid kunnen schaden.

Tja kan je het wel lekker mee oneens wezen, in een ideale wereld zou ook niemand honger moeten hebben. Topsport en doping zijn gewoon met elkaar verbonden dat is de realiteit. Welkom in real life.
Vind het wel super stom als blijkt dat de B-staal ook positief is. Hoe makkelijk is het om je test waarde gewoon in de bovengrens te laten, hgh ernaast want dat is nog niet te controleren en voila.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 19:15 ----------

Mir vond ik eerst geen logische keuze, maar nu ik alles een beetje bekeken heb, houdt de keuze voor Mir het meeste steek....

Ja misschien wel maar zou eigenlijk liever Dan Henderson tegen JDS zien, lijkt me een veel mooiere pot. Zou ik meer naar uitkijken dan Mir vs JDS. Hendy wil graag een title shot, denk dat hij daar wel voor te porren zou zijn. Laat je de rest van de card ook in tact.

Terug
Naar boven