XXL Nutrition

overgeven na ontbijt?

neem je die post dan serieus:P

nee maar ik dacht mischien een of ander soort yoghurt drank of zo iets als goede vervanger..vis en kip en noten zijn een totaal andere categorie ;)

het ligt gewoon aan de brinta;)

Blow je ?

• Topic Starter Topic Starter
Nope ik blow niet.
Ik denk persoonlijk dat het niet aan de hoeveelheid melk ligt, aangezien ik dat wel al een langere periode doe, zonder te kotsen. Ik denk ook niet dat het aan de brinta ligt, omdat ik dat ook al een langere periode doe. Ik denk dan idd dat zoals is gezegd het aan de creatine ligt. Als ik opsta pak ik direct result en daarna direct melk, whey en brinta. Ik ga de creatine als eerste eens op een ander tijdstip pakken. Voor de training dan ofzo.

Mocht ik nog een keer moeten kotsen, dan ga ik de brinta eens vervangen of in de magnetron stoppen. Mocht dat niet baten ga ik met mijn melk minderen. Ik hoop dat ik het al oplos wanneer ik de creatine op een ander moment inneem, want het is wel zo dat ik sinds dat ik result gebruik ( 3-4 weken) ik 2 keer heb moeten kotsen

Je hebt overtraining en overeating. :D Luister idd naar je lichaam en pas je schema aan. Wat je al zelf zegt: De melk waarsch. Ik krijg snoeiharde hartkloppingen van melk dus ben ermee gekapt. Vroeger was ik er al allergisch voor.

ik drink al jaren geen melk meer, je kunt ook gewoon water gebruiken oid.

Of kwark. Heb je wel je proteinen, maar niet de melksuikers (of in ieder geval veel minder) Blijft het natuurlijk wel weer Calcium bevatten. Creatine in kleinere hoeveelheden nemen en geen loadphase inlassen zou ook kunnen helpen. Duurt het iets langer voor het maximale effect optreedt, maar das beter dan regelmatig overgeven.

Neem je Omega 3?

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik neem geen omega 3. Dat wil ik overigens wel gaan doen

Terug
Naar boven