vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk kan ie nog werken, anders kost het ons geld.
Beter stompen we hem gelijk uit zijn lijden. Daar is iedereen gebaat bij. 

Ik wel het eigenlijk wel een applausje waar, hij heeft de jongen met 1 schot permanent uitgeschakeld.De geoliede arrestatie machine aan het werk zien is een lust voor het oog. Prachtig hoe professioneel ze te werk gaan.
Waarom laten we dit niet doen door die arrestatieteams? die betaan toch uit oud militairen enzo. Dan kunnen deze kneusjes thuis blijven.
De agent trapt de deur in en schiet meteen, terwijl de gijzelaar niet bewapend was
Leuk om te weten, als je van iemand af moet nodig je hem gewoon uit bij je thuis voor een coffee en bel je op de wc de politie dat je gegijzeld word in je eigen huis en beschrijf je de man.
Uiteraard wel een verdiende straf voor deze gijzelaar, alleen vind ik toch dat hier een gevangenisstraf bij hoort van ongeveer 3-5 jaren.
spijtig. Dat voelt hij het niet als gij keihard in de reet wordt gedoet

Op het moment dat je kinderen gaat gijzelen heb je geen recht meer op een rustige aanpak.De agent trapt de deur in en schiet meteen, terwijl de gijzelaar niet bewapend was
Leuk om te weten, als je van iemand af moet nodig je hem gewoon uit bij je thuis voor een coffee en bel je op de wc de politie dat je gegijzeld word in je eigen huis en beschrijf je de man.
Uiteraard wel een verdiende straf voor deze gijzelaar, alleen vind ik toch dat hier een gevangenisstraf bij hoort van ongeveer 3-5 jaren.
Op het moment dat je kinderen gaat gijzelen heb je geen veel recht meer op een rustige aanpak.
Als je 'veel' niet leest dan klopt ie perfect :dDat had een zin van yasmine kunnen wezen.
Maar je hebt gelijk, als je zulke daden pleegt (andere mensen van hun rechten ontnemen) verlies je zo'n beetje ieder recht imo.
Als het AT had uitgerukt en een flitsgranaat naar binnen had gegooid, de knul netjes had geboeid, had hij volgende week zonder passende straf gewoon weer op straat gelopen. Bedankt oom agent.