XXL Nutrition

Overvaller (17) die eind mei een man gijzelde en daarbij werd neergeschoten door politie, heeft dwar

spijtig. Dat voelt hij het niet als gij keihard in de reet wordt gedoet

Wie zijn billen brandt moet in de rolstoel zitten

*dwarslaesie

Risico's van het vak of zoiets...

Hopelijk kan ie nog werken, anders kost het ons geld.

Agent schoot meteen, volgens verdachte was dit niet nodig dus een agent dient dit ook niet te doen;)

Ik kan mij nog een juwelier herinneren die dit ook had na een gevecht met een overvaller na 7x te zijn overvallen. Hij kreeg daar niets voor, sterker nog het heeft hem alleen maar meer gezeik opgeleverd.

Deze man mag blij zijn dat de politie hem niet door zijn kop heeft geschoten en de rest van zijn leven in een rolstoel zitten is dan ook een gepaste straf.

Aanklagen :roflol:

De geoliede arrestatie machine aan het werk zien is een lust voor het oog. Prachtig hoe professioneel ze te werk gaan.

Waarom laten we dit niet doen door die arrestatieteams? die betaan toch uit oud militairen enzo. Dan kunnen deze kneusjes thuis blijven.

Laatst bewerkt:
Lekker een beetje gamen zijn hele leven, en wij maar betalen.

Hij verdiende die kogel in ieder geval wel. :D
EricR kom er maar in!

In een rolstoel, dus we gaan nog meer geld aan deze loser kwijtraken. Kan de politie dan helemaal niks.

en terecht ook al is het zonde van de kogel.

De agent trapt de deur in en schiet meteen, terwijl de gijzelaar niet bewapend was ???
Leuk om te weten, als je van iemand af moet nodig je hem gewoon uit bij je thuis voor een coffee en bel je op de wc de politie dat je gegijzeld word in je eigen huis en beschrijf je de man.

Uiteraard wel een verdiende straf voor deze gijzelaar, alleen vind ik toch dat hier een gevangenisstraf bij hoort van ongeveer 3-5 jaren.

De geoliede arrestatie machine aan het werk zien is een lust voor het oog. Prachtig hoe professioneel ze te werk gaan.

Waarom laten we dit niet doen door die arrestatieteams? die betaan toch uit oud militairen enzo. Dan kunnen deze kneusjes thuis blijven.
Ik wel het eigenlijk wel een applausje waar, hij heeft de jongen met 1 schot permanent uitgeschakeld.
Wanneer krijgt deze agent een lintje?

De agent trapt de deur in en schiet meteen, terwijl de gijzelaar niet bewapend was ???
Leuk om te weten, als je van iemand af moet nodig je hem gewoon uit bij je thuis voor een coffee en bel je op de wc de politie dat je gegijzeld word in je eigen huis en beschrijf je de man.

Uiteraard wel een verdiende straf voor deze gijzelaar, alleen vind ik toch dat hier een gevangenisstraf bij hoort van ongeveer 3-5 jaren.

Volgens mij was het verhaal dat de gijzelnemer iets van te voren beroofd had (bewapend) en vervolgens tijdens de achtervolging het huis binnen drong waarvan je het filmpje ziet.

dacht ik in ieder geval.

Op het moment dat je kinderen gaat gijzelen heb je geen recht meer op een rustige aanpak.

Laatst bewerkt:
Op het moment dat je kinderen gaat gijzelen heb je geen veel recht meer op een rustige aanpak.

Dat had een zin van yasmine kunnen wezen.

Maar je hebt gelijk, als je zulke daden pleegt (andere mensen van hun rechten ontnemen) verlies je zo'n beetje ieder recht imo.

Als het AT had uitgerukt en een flitsgranaat naar binnen had gegooid, de knul netjes had geboeid, had hij volgende week zonder passende straf gewoon weer op straat gelopen. Bedankt oom agent.

Laatst bewerkt:
Dat had een zin van yasmine kunnen wezen.

Maar je hebt gelijk, als je zulke daden pleegt (andere mensen van hun rechten ontnemen) verlies je zo'n beetje ieder recht imo.

Als het AT had uitgerukt en een flitsgranaat naar binnen had gegooid, de knul netjes had geboeid, had hij volgende week zonder passende straf gewoon weer op straat gelopen. Bedankt oom agent.
Als je 'veel' niet leest dan klopt ie perfect :d

Als je met je vriendje besluit om met een vuurwapen een gezin te gijzelen, loop je het risico zwaar verwond of gedood te worden. Dan moet je niet achteraf gaan huilen dat je zo zielig bent.

Enige spijtige hieraan vind ik dat het de samenleving een bak geld gaat kosten om deze gozer in z'n leven te onderhouden, maar ik vind het wel heerlijk dat ie de rest van z'n leven deels verlamd is. Karma is a b*ch.

Terug
Naar boven