Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal je wel bevallen denk ik :D ben er sinds kort ook weer mee begonnen.

Een combi die ik ook chill vind om erbij te stacken is acetyl-L-carnitine en alpha lipoic acid. Deze combi geeft goede energie zonder opgefoktheid zoals bij bijv cafeïne. Ik zelf neem 500mg Alcar en 200-250mg ALA

Iemand anders ervaring met deze combi? Zie hem hier eigelijk nooit voorbij komen maar op internationale boards juist weer heel veel

Allen,

Is er vraag naar Adrafinil?

Adrafinil (ook bekend als Olmifon) is een stimulans werkend op het centrale zenuwstelsel tegen overmatige slaperigheid, gericht op het bevorderen van waakzaamheid en alertheid. Het middel is ontwikkeld door het Amerikaanse Cephalon en wordt geproduceerd onder de merknaam Olmifon. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrafinil)

Zuiverbewustzijn is druk bezig haar assortiment uit te breiden, dus mocht er een behoefte vanuit jullie komen, dan zullen wij onderzoeken of dit haalbaar is.

Alvast bedankt voor de reacties.

Hoe zit het hiermee?

4-fa

he Stopacne,

is de 4-FA al binnen uit Amerika? hahaha

10gr noopept.. 50gr aniracetam besteld bij zuiverbewustzijn. Weegschaal op ebay.

Soon.jpg

Heeft stopacne nog steeds van de belacheljke verzendkosten? Want dan wacht ik nog df met caffeine en phenibut bestellen.. Haal ik t gewoon bij Zuiverbewustzijn of denkbeter.

Stopacne !!

Haha wat ga je met 10gram noopept doen?

Gewoon dagelijks gebruiken, aankomende 2,5 maand.
Geef een maat nog 2 gram. Je kan t toch 2 jaar gebruiken dacht ik.

Achteraf had 5 beter geweest :roflol: maarja toch geld voldoende voor zulk soort dingen. Hoe zou jij het combineren. Moet steeds lange sessies studeren, heb normaal best problemen met concentratie.

2x20 mg noopept
1x700 mg aniracetam.

Denk ik zelf

Zou graag beginnen aan nootropics maar twijfel welke te nemen. M'n eerste gedachte ging naar oxiracetam omdat het ook kleuren en geluiden/muziek mooier maakt, maar nu las ik op een ander forum dat oxi dan weer niet zo super is om op te studeren. Dan zou aniracetam beter zijn. Welke van de 2 raden jullie aan voor studeren? En wat is de dosering van beide racetams icm choline? Pramiracetam zou emoties blurren en daar zit ik niet op te wachten.

ani is eigenlijk een basis racetam.
zelf neem ik het niet/zelden.
ik ga goed op de combi oxi/noopept/caffeine in de dosisen 800mg/30mg/200mg.
mijn ervaring is dat racetams zoveel beter werken wanneer je er een stimulant bijneemt zoals caffeine oid.

ben je dan niet gewoon opgepept door de caffeïne ?

Zou graag beginnen aan nootropics maar twijfel welke te nemen. M'n eerste gedachte ging naar oxiracetam omdat het ook kleuren en geluiden/muziek mooier maakt, maar nu las ik op een ander forum dat oxi dan weer niet zo super is om op te studeren. Dan zou aniracetam beter zijn. Welke van de 2 raden jullie aan voor studeren? En wat is de dosering van beide racetams icm choline? Pramiracetam zou emoties blurren en daar zit ik niet op te wachten.

Duurt volgens mij al 2 maanden om profijt te hebben van ani

Duurt volgens mij al 2 maanden om profijt te hebben van ani

Hoe kom je daarbij?

Bij stopacne > centrophenoxine staat dit:
Dosering: 1000 tot 3000 mg per dag. Centrophenoxine begint snel te werken. Veel mensen nemen een verhoogde alertheid en een licht stimulerend effect waar.

Iemand die uberhaupt zoiets doseert?

Hoe kom je daarbij?

Bij stopacne > centrophenoxine staat dit:
Dosering: 1000 tot 3000 mg per dag. Centrophenoxine begint snel te werken. Veel mensen nemen een verhoogde alertheid en een licht stimulerend effect waar.

Iemand die uberhaupt zoiets doseert?

Das echt belachelijk veel, ik neem 250-500mg max

Wil ook combineren met caffeine, ani noopept centro is bij mij niet zo boeiend, neem 500 50 500 mg ong heb al meer hoeveelheid en minder geprobeerd maar scheelde weinig.

Phenibut ook nog ff halen, af en toe ook wel chill.

Groet

Vandaag begonnen met Pramiracetam. Gok ongeveer 700 mg kreeg een sample van 2gram dus maar beetje op de tast gedaan. Ga voor mezelf een dagboek maken hoe ik het ervaar, bij interesse kan ik het wel uploaden na een poos. Ga het gebruik waarschijnlijk doortrekken tot februari 2014.

nvm

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven