Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh, hoe doseerde je de nefi dan? Dat lijkt me nou geen goedje waarbij je per ongeluk een gram te veel naar binnen werkt.Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel nefi ik die tijd gebruikte. Gebruik het niet alleen. Slik dexamphetamine voor mijn ADD en stack daar ook aniracetam bij. Het is allemaal erg synergetisch dus reageert erg goed op elkaar en versterkt erg veel.
Zijn er mensen die sulbutiamine dagelijks gebruiken?
Racetams zijn veilig voor dagelijks gebruik, dit ook?
Nee, sulb krijg je tolerantie voor en heeft ook verslavingspotentieel geloof ik, omdat het dopamine reuptake beïnvloed net als coke ( wel mindere mate natuurlijk ) .
Ps kan foutieve info zijn maar heb het ergens gelezen toen ik zelf info over was aant opdoen.
Nee, sulb krijg je tolerantie voor en heeft ook verslavingspotentieel geloof ik, omdat het dopamine reuptake beïnvloed net als coke ( wel mindere mate natuurlijk ) .
Ps kan foutieve info zijn maar heb het ergens gelezen toen ik zelf info over was aant opdoen.
Kan iemand me uitleggen wat de CILTEP stack is?
http://www.longecity.org/forum/topic/51732-chemically-induced-ltp/page__st__180#entry516708
Ik geraak er niet echt wijs uit...
2 Artichoke Pills, 1 Forskolin, 2 Phenylalanine, Caffeine as needed

Gisteren een goeie ervaring gehad met de combo ani/oxi/DMAE + 1 dexipirine
Een beetje opgefokt (door de dexipirine) maar goeie mood en vlot in omgang met anderen...