Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Denkbeter
Je hebt blijkbaar enkel Ideal van Nederland en niet van België dus ga ik eerst nog geld moeten overzetten naar mn Paypal eer ik kan bestellen. Zal dus nog tot maandag/dinsdag duren probs.

Denkbeter. Nefiracetam werkt voor mij super voor het leren. Nu heb ik bij intellimeds bestelt vorige keer en de kwaliteit is super, alleen de prijs ietwat aan de hoge kant. Waarom kan jij het voor zo'n lage prijs aanbieden. En hoe kan jij de kwaliteit garanderen.

@Jorin: hoeveel nefi gebruik je per keer, gebruik je alleen nefi en hoe lang is de half-life?

Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel nefi ik die tijd gebruikte. Gebruik het niet alleen. Slik dexamphetamine voor mijn ADD en stack daar ook aniracetam bij. Het is allemaal erg synergetisch dus reageert erg goed op elkaar en versterkt erg veel.

Zijn er mensen die sulbutiamine dagelijks gebruiken?
Racetams zijn veilig voor dagelijks gebruik, dit ook?

Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel nefi ik die tijd gebruikte. Gebruik het niet alleen. Slik dexamphetamine voor mijn ADD en stack daar ook aniracetam bij. Het is allemaal erg synergetisch dus reageert erg goed op elkaar en versterkt erg veel.
Huh, hoe doseerde je de nefi dan? Dat lijkt me nou geen goedje waarbij je per ongeluk een gram te veel naar binnen werkt.

Een gram nefi is echt veel. Gister wat op mn digitale weegschaaltje gelegd en had rond de 80 mg.

woensdagavond twee proefverpakkingen besteld, nog niet binnen helaas. Hoop morgen, heb maandag tentamen Duits recht -_-

Zijn er mensen die sulbutiamine dagelijks gebruiken?
Racetams zijn veilig voor dagelijks gebruik, dit ook?

Nee, sulb krijg je tolerantie voor en heeft ook verslavingspotentieel geloof ik, omdat het dopamine reuptake beïnvloed net als coke ( wel mindere mate natuurlijk ) .

Ps kan foutieve info zijn maar heb het ergens gelezen toen ik zelf info over was aant opdoen.

Nee, sulb krijg je tolerantie voor en heeft ook verslavingspotentieel geloof ik, omdat het dopamine reuptake beïnvloed net als coke ( wel mindere mate natuurlijk ) .

Ps kan foutieve info zijn maar heb het ergens gelezen toen ik zelf info over was aant opdoen.

Wel ik heb dat ook ergens gelezen dat het net als coke werkt, maar dat werd al snel met de grond gelijk gemaakt. Geen ondersteuning voor die bewering...

• Topic Starter Topic Starter

Dat artikel is bullshit.

Wel is tolerantie een probleem met dit spul.

Okee ja had er zelf ook m'n twijfels over vandaar ook dat ik dat meteen erbij zette :) ik kreeg er wel flink goede focus van in de gym @ 400mg

• Topic Starter Topic Starter
1. Quercetin (of andere PDE4 inhibitor zoals artichoke)
2. Forskolin
3. Bij voorkeur een stim zoals amphetamine anders gwn een sup dat dopamine verhoogt zoals tyrosine.

Deze combo synergetisch versterkt LTP wat long term potentiation betekend, met andere woorden je versterkt er het leren van materie of het opnemen van informatie ermee enorm.

Zijn dat producten die je lange tijd kan gebruiken of moet je die cyclen?
Amphetamine is iets wat ik niet wil gebruiken, dus tyrosyne zou het zijn voor mij.
Ik ben nogal gevoelig voor verslavingen, merk het als ik eens een periode dexapirine neem, smaakt altijd naar meer en ik word daar na een tijdje norser van ???
Is dit iets wat je snel merkt of heeft dit ook enige tijd nodig om te werken?

Het hele racetam gebeuren vind ik niet echt merkzaam sterk...
Ik heb al combo's gebruikt van ani/oxi/prami/sulbutamine.
Vinpocetine staat nu op het lijstje om te proberen...

FF een internetshop gezocht voor alles:

quercetine 500mg incl vit C 500mg
Tyrosine 500mg + calcium
helaas vind ik nergens een shop waar ik alles samen zou kunnen bestellen. de bovenstaande shop heeft geen forskolin.
Ik heb wel toevallig gezien op een potje grow! van body & fit dat er per dagdosering 100mg inzit + andere dingen.
Zou 100mg genoeg zijn?

Laatst bewerkt:
Gisteren een goeie ervaring gehad met de combo ani/oxi/DMAE + 1 dexipirine :)
Een beetje opgefokt (door de dexipirine) maar goeie mood en vlot in omgang met anderen...

Welke is in prijs:kwaliteit-verhouding het beste?

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de racetams @ denkbeter? Heb tot nu toe alles geprobeerd en merkte eigenlijk alleen van sub(...) wat extra energie.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven