Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een serieuze vraag, ik ben een nootropic aan het zoeken voor mijn moeder die dit wel is wil proberen. Zij heeft wen klein jaar geleden een herseninfarqt gehad en is sindsdien is haar concentratie zwaar afgenomen en is ze veel vergeetachtiger.
Welke nootropic raden jullie dan aan?
Heel erg bedankt,

DMAE, choline bitartrate, theanine, vit D, inositol
(depressie, slapeloosheid, angst, ...)http://www.myprotein.com/uk/products/inositolAls het kan Inositol ook maar moeilijk te vinden, duur
Ik heb een serieuze vraag, ik ben een nootropic aan het zoeken voor mijn moeder die dit wel is wil proberen. Zij heeft wen klein jaar geleden een herseninfarqt gehad en is sindsdien is haar concentratie zwaar afgenomen en is ze veel vergeetachtiger.
Welke nootropic raden jullie dan aan?
Heel erg bedankt,
Zou je kunnen zeggen dat nootropics ook een anti depressive werking hebben? Ben de laatste tijd erg depressief. Zou het helpen ?
)Thx, ff vergist, niet duur maar idd wel niet erg makkelijk te vinden
Zijn je prijzen verhoofd of herinner ik me iets verkeerd? -zal me verkeerd herinneren probs

ik heb namelijk ook een potje aniracetam bij dezelfde shop besteld. Ik moet zeggen: als ze zooi verkopen doen ze er wel veel moeite voor...het potje ziet er netjes uit en de capsules ook. Die kant en klare stacks zijn juist niet geschikt voor beginners. Als het werkt is het prima, maar als het niet werkt heb je dus geen flauw idee welke van de (in dit geval drie) elementen de boosdoener is.
Als je"proven quality" wilt kan ik je alleen doorverwijzen naar Alpha Brain, maar ik geloof niet in een one size fits all shotgun approach...
Ik heb geen idee of NeuroStim "een bende" is, maar hoop toch stellig van nietik heb namelijk ook een potje aniracetam bij dezelfde shop besteld. Ik moet zeggen: als ze zooi verkopen doen ze er wel veel moeite voor...het potje ziet er netjes uit en de capsules ook.
Maar goed, pas als ik de aniracetam binnen heb kan ik die vergelijken met de aniracetam van intellimeds. (op structuur, smaak en werking)
Kijk voor anti depressie ook eens naar brain wave entrainment, bijvoorbeeld NeuroProgrammer van transparentcorp.com
Ik heb het zelf gebruikt voor ontspanning en focus. Het vergt alleen wel wat discipline en tijd.(en de aanschafkosten, maar als je bereid bent voor nootropics te dokken zal dat het probleem niet zijn)

Ik gebruik het zelf niet (zie letters in vet gedrukt hierboven), maar nam Alpha brain als voorbeeld, omdat dat al door duizenden gebruikers is 'getest'. Het is dus geen 'bende'. Als je iets over Alpha Brain wilt weten moet je gaan kijken op forums.joerogan.net.Als je"proven quality" wilt kan ik je alleen doorverwijzen naar Alpha Brain, maar ik geloof niet in een one size fits all shotgun approach...
Ja heb je post goed gelezen en dacht dat je met proven quality bedoelde dat je het zelf ook namlol, heb je m'n post wel goed gelezen? Ik gebruik het zelf niet (zie letters in vet gedrukt hierboven), maar nam Alpha brain als voorbeeld, omdat dat al door duizenden gebruikers is 'getest'. Het is dus geen 'bende'. Als je iets over Alpha Brain wilt weten moet je gaan kijken op forums.joerogan.net.
Van NeuroStim heb ik naast het mindnutrition eigen forum, maar twee of drie vermeldingen gezien op het Rogan Board. Dat is wat mij betreft dus nog geen 'proven quality'.
Met een beetje geluk biedt denkbeter straks ook probeerpakketjes in pilvorm aan.... moet je wel even geduld hebben.
Dan kan je in de tussentijd mooi even inlezen in de eigenschappen van de verschillende nootropics. Begin maar bij de nootropics die whami aangaf en kijk ook eens naar aniracetam, want dat is volgens mij de enige racetam die ook anti-depressieve anecdotes heeft.
De meeste mensen beginnen echter met piracetam. Ik ben zelf begonnen met aniracetam omdat de ervaringen beter aansloten op mijn behoefte (primair ontspanning, cognitieve functies en memory secundair) en merk ook een mood uplifting effect. Nu loop ik niet de hele dag als happy wappy rond met een smile op m'n bek hoor. Het is heel subtiel, maar ik merk dat ik vrolijker ben, en m'n gevoelens (positieve en negatieve) meer uit. Daarnaast ben ik meer gedreven om dingen te doen, socialer in de omgang en confronteer ik mezelf met dingen die ik gewoonlijk zou wegmoffelen, en dat alles heeft weer als gevolg dat ik me beter voel omdat ik niet alles opkrop enz enz.
Edit: Even over theanine, dat heeft niet altijd een ontspannend effect. Ik dacht vandeweek ook even een ontspannend dagje in te gaan met theanine en heb de hele @#$%! dag met een gigantische zichtbare eye twitch rondgelopen. Ik voelde me ook vervelend gefocussed. Het was een hele rare spanning. Zo zie je maar dat mensen niet altijd hetzeflde op iets reageren.
Edit2: Lol, ik zie net dat het aniracetam plaatje op whatarenootropics.com van mindnutrition is gejat, terwijl whatarenootropics.com zelf doorlinkt naar amazon.

Dit
Ik lees op meerdere forums dat mensen juist depressiver werden van choline. Komt dat bekend voor?
ik word depressief van wat je net zei 
Dit
---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 17:06 ----------
ik word depressief van wat je net zei
Raar, nog niet gehoord. Weet niet hoe dat komt, voor zover ik weet helpt het, zeker in combi met die andere dingen die ik zei. Choline is relatief goedkoop, kan geen kwaad om eens te proberen?