Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je extra energie wilt, moet je een red bull nemen....
Ik heb de racetams van denkbeter niet geprobeerd, maar kan je zo ook wel vertellen dat ze je geen energie geven. Daar zijn ze ook niet voor bedoeld.
My bad, verkeerd geïnterpreteerd.
Hoe lang heb je welke racetams geprobeerd en welke dosering? Ik bedenk me net dat ik een keer een vingertopje nefi van denkbeter heb geprobeerd en merkte wel degelijk verschil.
Het kan wel een maand duren voordat je effecten begint te merken.
Met een precisie weegschaaltje.
Koste me op ebay 12 euro incl verzending.
Zoals Medieval al dikwlijs zei, combineren racetams zeer goed met oppeppende middelen.
Zelf ben ik tegen amphetamines, maar probeer het eens met red bull, je zal zeker het verschil merken dan...
Mijn beste racetam is oxiracetam voor meer focus.
Sulbutamine op de 2de plaats, heel goeie ervaring mee gehad bij een wedstrijd beach volley. in de gym iets minder goed.
Ani zou ik niet meer opnieuw kopen, daar word ik nogal rustig/slaperig van.

Is impossibruDat weet ik, wil je graag een alternatief geven, ga voor 100% klant tevredenheid.

Helemaaal mee eens. Denkbeter heeft suppersnelle levering voor hele mooie prijzenIk wil trouwens een heel groot compliment geven aan denkbeter voor de service en de omgang met klanten. Ga binnenkort een 2e bestelling doen aangezien de Nefiracetam die verkrijgbaar is bij denkbeter niet onderdoet voor degene die ik eerder op intellimeds had bestel. Die overigens wel 3x duurder is

denkbeter. vandaag mijn 100 gr choline binnen gekregen supersnelle levering ik ben helemaal blij! heb gelijk nefiracetam 500 mg genomen + choline en wat visolie
Morgen examen
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 19:25 ----------
Helemaaal mee eens. Denkbeter heeft suppersnelle levering voor hele mooie prijzen![]()
Ik gebruik deze nu een week of twee ofzo en vind het wel ok. Het verwijdert de brainfog. Ik ben relaxter, socialer en mentaal net even wat scherper dan normaal. Ook merk ik dat ik emotioneler ben, als in: ik ben impulsiever met m'n emoties en in mijn geval is dat positief, want ik ben en binnenvetterhttp://www.mindnutrition.com/online_store/products/Neurostim.html
wat denken jullie van deze combo?
Each capsule contains ~ 420mg Aniracetam, 300mg DMAE & 15mg Vinpocetine.[/FONT]

Heeft iemand deze al eens geprobeerd?
NZT.1 van paneuromix.
Daar lijkt me goed over nagedacht en veel verschillende producten synergetisch samen...

1. Quercetin (of andere PDE4 inhibitor zoals artichoke)
2. Forskolin
3. Bij voorkeur een stim zoals amphetamine anders gwn een sup dat dopamine verhoogt zoals tyrosine.
Deze combo synergetisch versterkt LTP wat long term potentiation betekend, met andere woorden je versterkt er het leren van materie of het opnemen van informatie ermee enorm.
Het is ook een erg goed product! ik heb er alleen nog maar goeie ervaring mee.
Ik heb zelfs een code voor je die je kunt gebruiken voor korting als je 90 pillen koopt of 30 pillen koopt.
Die code heb ik gekregen om andere mensen minder te laten betalen voor hun producten
Omdat ik dus vaker bij paneuromix heb gekocht kreeg ik dus de code.
de code is: baardaar