AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je extra energie wilt, moet je een red bull nemen....

Ik heb de racetams van denkbeter niet geprobeerd, maar kan je zo ook wel vertellen dat ze je geen energie geven. Daar zijn ze ook niet voor bedoeld.

Als je extra energie wilt, moet je een red bull nemen....

Ik heb de racetams van denkbeter niet geprobeerd, maar kan je zo ook wel vertellen dat ze je geen energie geven. Daar zijn ze ook niet voor bedoeld.

Wie zegt dat ik racetams voor energe wil hebben? Dat staat nergens. Dat sub nog wat spul staat er bekend om dat het ook energie geeft, dat was het enige dat ik er van heb gemerkt en van alle andere racetams heb ik zelfs helemaal niks gemerkt.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

My bad, verkeerd geïnterpreteerd.

Hoe lang heb je welke racetams geprobeerd en welke dosering? Ik bedenk me net dat ik een keer een vingertopje nefi van denkbeter heb geprobeerd en merkte wel degelijk verschil.
Het kan wel een maand duren voordat je effecten begint te merken.

My bad, verkeerd geïnterpreteerd.

Hoe lang heb je welke racetams geprobeerd en welke dosering? Ik bedenk me net dat ik een keer een vingertopje nefi van denkbeter heb geprobeerd en merkte wel degelijk verschil.
Het kan wel een maand duren voordat je effecten begint te merken.

Heb nooit echt dingen dagen achter elkaar genomen. Een voorbeeldje van hoe een week eruit zag: gemiddeld zo'n 3x pw racetams en dan 1x +- 150 mg nefi met 500 mg prami en 1x alleen 500mg sub(..) en dan bijvoorbeeld nog 1x 1000 mg aniracetam.

Hoe doseer je 15-30mg bij noopept?

Met een precisie weegschaaltje.
Koste me op ebay 12 euro incl verzending.

Zoals Medieval al dikwlijs zei, combineren racetams zeer goed met oppeppende middelen.
Zelf ben ik tegen amphetamines, maar probeer het eens met red bull, je zal zeker het verschil merken dan...

Mijn beste racetam is oxiracetam voor meer focus.
Sulbutamine op de 2de plaats, heel goeie ervaring mee gehad bij een wedstrijd beach volley. in de gym iets minder goed.
Ani zou ik niet meer opnieuw kopen, daar word ik nogal rustig/slaperig van.

Met een precisie weegschaaltje.
Koste me op ebay 12 euro incl verzending.

Zoals Medieval al dikwlijs zei, combineren racetams zeer goed met oppeppende middelen.
Zelf ben ik tegen amphetamines, maar probeer het eens met red bull, je zal zeker het verschil merken dan...

Mijn beste racetam is oxiracetam voor meer focus.
Sulbutamine op de 2de plaats, heel goeie ervaring mee gehad bij een wedstrijd beach volley. in de gym iets minder goed.
Ani zou ik niet meer opnieuw kopen, daar word ik nogal rustig/slaperig van.

En nefi dan? Btw heb jij ook zo'n weegschaaltje uit China? Na 3 weken heb ik hem nog steeds niet binnen :(

Laatst bewerkt:
iIk had het binnen op iets meer dan een week. Besteld op ebay.uk, maar ik denk dat het verscheept werd vanuit china ofzo...
Zoek maar eens in dit topic, de link staat er nog wel ;-)

Nefi heb ik getest, maar voor mij doet het niet veel...

Ik wil trouwens een heel groot compliment geven aan denkbeter voor de service en de omgang met klanten. Ga binnenkort een 2e bestelling doen aangezien de Nefiracetam die verkrijgbaar is bij denkbeter niet onderdoet voor degene die ik eerder op intellimeds had bestel. Die overigens wel 3x duurder is

denkbeter. vandaag mijn 100 gr choline binnen gekregen supersnelle levering ik ben helemaal blij! heb gelijk nefiracetam 500 mg genomen + choline en wat visolie :D

Morgen examen :(

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 19:25 ----------

Ik wil trouwens een heel groot compliment geven aan denkbeter voor de service en de omgang met klanten. Ga binnenkort een 2e bestelling doen aangezien de Nefiracetam die verkrijgbaar is bij denkbeter niet onderdoet voor degene die ik eerder op intellimeds had bestel. Die overigens wel 3x duurder is
Helemaaal mee eens. Denkbeter heeft suppersnelle levering voor hele mooie prijzen :D

denkbeter. vandaag mijn 100 gr choline binnen gekregen supersnelle levering ik ben helemaal blij! heb gelijk nefiracetam 500 mg genomen + choline en wat visolie :D

Morgen examen :(

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 19:25 ----------

Helemaaal mee eens. Denkbeter heeft suppersnelle levering voor hele mooie prijzen :D

Nefi gaat je serieus echt helpen man. Zit al een week lang tot smorgens vroeg te leren met amper slaap. Lees dan een shitload aan informatie terwijl ik moe ben. Probeer het vervolgens diezelfde morgen voor mn examen nog allemaal na te gaan en mn kennis toe te passen op verschillende proefexamens etc. Lukt dan voor geen meter en snap er geen **** van. Even een uurtje slapen en de informatie laten verwerken in je brein en hoppa. Je onthoudt gewoon echt bijna alles wat je leest.

http://www.mindnutrition.com/online_store/products/Neurostim.html

wat denken jullie van deze combo?

Each capsule contains ~ 420mg Aniracetam, 300mg DMAE & 15mg Vinpocetine.[/FONT]
Ik gebruik deze nu een week of twee ofzo en vind het wel ok. Het verwijdert de brainfog. Ik ben relaxter, socialer en mentaal net even wat scherper dan normaal. Ook merk ik dat ik emotioneler ben, als in: ik ben impulsiever met m'n emoties en in mijn geval is dat positief, want ik ben en binnenvetter :)

Ik heb een paar dagen in de middag een dubbele dosis genomen om te leren en dat ging wel ok. Ik kreeg niet de focus die ik normaal van aniracetam + oxiracetam krijg.

Qua prijs: ja het kan vast goedkoper als je het los koopt, maar het gemak van 1 pilletje heeft ook wel wat voor mij. Thuis kan ik makkelijk 3 visolie, 1 a 2 aniracetam, vinpo + DMAE nemen, maar als ik dat op m'n werk allemaal naar binnen ga werken verklaren ze me voor gek :D

Heeft iemand deze al eens geprobeerd?
NZT.1 van paneuromix.
Daar lijkt me goed over nagedacht en veel verschillende producten synergetisch samen...

Heeft iemand deze al eens geprobeerd?
NZT.1 van paneuromix.
Daar lijkt me goed over nagedacht en veel verschillende producten synergetisch samen...

Het is ook een erg goed product! ik heb er alleen nog maar goeie ervaring mee.
Ik heb zelfs een code voor je die je kunt gebruiken voor korting als je 90 pillen koopt of 30 pillen koopt.
Die code heb ik gekregen om andere mensen minder te laten betalen voor hun producten :D
Omdat ik dus vaker bij paneuromix heb gekocht kreeg ik dus de code.
de code is: baardaar

Laatst bewerkt:
Vandaag 250 mg nefi + 500 mg prami, weer niks gemerkt :(. Ook met stimulanten (cafeïne + dmaa) daarna niks gemerkt. Maar goed, blijf nog een tijdje proberen.

Dosering?

1. Quercetin (of andere PDE4 inhibitor zoals artichoke)
2. Forskolin
3. Bij voorkeur een stim zoals amphetamine anders gwn een sup dat dopamine verhoogt zoals tyrosine.

Deze combo synergetisch versterkt LTP wat long term potentiation betekend, met andere woorden je versterkt er het leren van materie of het opnemen van informatie ermee enorm.

Hoeveel MG ongeveer per ingrediënt voor deze stack?

Quercetin 500mg
Forskolin 500mg
Tyrosine?

Zoiets? Is dit een stack die instant werkt, innemen voordat je gaat leren of ook meer lange termijn werk?

Thanks medievel :-)

heb 5 gram Noopept besteld bij denkbeter 15.00 uur besteld en had het volgende dag in huis top, hou ik van. Gebruik het vooral als preworkout supp.

los merk ik er niet zoveel van maar tijdens training heb ik focus en heel veel zin!!

heb het nu ook aan mijn trainingsmaatje gegeven en die gaat er ook goed op.

Het is ook een erg goed product! ik heb er alleen nog maar goeie ervaring mee.
Ik heb zelfs een code voor je die je kunt gebruiken voor korting als je 90 pillen koopt of 30 pillen koopt.
Die code heb ik gekregen om andere mensen minder te laten betalen voor hun producten :D
Omdat ik dus vaker bij paneuromix heb gekocht kreeg ik dus de code.
de code is: baardaar

Kan je eens beschrijven wat het voor je doet?
Komen de meeste effecten pas na enkele dagen/weken of is het vanaf de eerste dag op volle toeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven