AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vond het al een sterk verhaal maar las het toch echt meerdere malen bij gebruikers. Weet alleen niet precies meer waar want heb gisteravond tig sites en boards gelezen ivm nootropics.

Never mind
Gewoon eens proberen zou ik zeggen, voor een tientje heb je het al inclusief verzendingskosten en als het niet helpt gewoon stoppen :)

Gewoon eens proberen zou ik zeggen, voor een tientje heb je het al inclusief verzendingskosten en als het niet helpt gewoon stoppen :)
Ja ga ik doen.

Nootropics ga ik vooral gebruiken tegen angst/depressie ben echt benieuwd wat het gaat doen voor mij. Lees hier en daar toch veel positive dingen daarvoor.

Ga beginnen met de ani daarna stacken met prami daarna wil ik andere dingen gaan toevoegen.

Heb net wat aniracetam en pramiracetam besteld. Choline moet ik apart kopen. Waar kan ik dat het beste doen?

:eek: ik word depressief van wat je net zei :(

Raar, nog niet gehoord. Weet niet hoe dat komt, voor zover ik weet helpt het, zeker in combi met die andere dingen die ik zei. Choline is relatief goedkoop, kan geen kwaad om eens te proberen?

Waarschuwingen: Mensen die manisch depressief zijn mogen verbindingen die als precursor voor acetylcholine fungeren (zoals choline, PC, of DMAE) niet gebruiken, omdat deze stoffen de depressieve fase kunnen versterken. Cholinebitartraat en cholinechloride kunnen soms een visgeur of diarree veroorzaken. PC veroorzaakt deze twee bijwerkingen echter niet.

Bron: http://nootropics.nl/choline

Ga het toch sowieso proberen want manisch depressief ben ik ook weer niet :D maar kwam het hier en daar toch tegen.

Heb net wat aniracetam en pramiracetam besteld. Choline moet ik apart kopen.
Waar kan ik dat het beste doen?
Dat hangt er vanaf...wel je het snel dan bij piracetam.nl en anders bij intellimeds. Bestellingen van intellimeds en mindnutrition vanuit de UK duurde bij mij steeds 4 dagen.
Ik heb geen ervaring met bestellingen vanuit de VS...

Laatst bewerkt:
Waarschuwingen: Mensen die manisch depressief zijn mogen verbindingen die als precursor voor acetylcholine fungeren (zoals choline, PC, of DMAE) niet gebruiken, omdat deze stoffen de depressieve fase kunnen versterken. Cholinebitartraat en cholinechloride kunnen soms een visgeur of diarree veroorzaken. PC veroorzaakt deze twee bijwerkingen echter niet.

Bron: http://nootropics.nl/choline

Ga het toch sowieso proberen want manisch depressief ben ik ook weer niet :D maar kwam het hier en daar toch tegen.
Als je nootropics neemt moet je of is het best dat je ook choline bijneemt, niet alleen om het effect ervan maar ook om choline in je hersenen aan te vullen. Na het veelvoudig gebruik van nootropics kan je choline tekort krijgen wat zich kan uiten in moe zijn, lusteloos, ... daarom choline bijnemen om te voorkomen. Moest je merken dat choline negatief effect heeft kan je overschakelen naar minimum dosis en proberen of dat beter is zodat je cholinepeil stabiel blijft bij het nemen van andere nootropics.
Ik geloof wel wat je zegt, er zijn nog stoffen die zowel een positief als een negatief effect kunnen veroorzaken op een zelfde proces.

Je kan kopen op:
[Link niet meer beschikbaar]

Als je plus minus 3x per week nootropics neemt en er verder ed 4 gram visolie bij slikt, is die choline dan nog steeds nodig?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Edit: never mind, ik praatte peop :)

Edit: never mind, ik praatte peop :)
mr-hankey-howdy-ho.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 13:15 ----------

Iemand hier wel eens Phenibut geprobeerd?
Nee Gaba wel

Ik gebruik nu al weken hele grammen aniracetam/oxiracetam elke dag zonder choline in te nemen.
Geen hoofdpijn, niks.
Ani werkt voor mij inderdaad een beetje anxiety verminderd, had ik al niet veel last van maar ik ben spontaner geworden met mensen op een positieve manier.
Oxi schieten me woorden en nummers sneller binnen, ik kan beter gedachten naar voren halen.

Hoe weet ik dit precies? Niks is 100% zeker natuurlijk maar de weken dat ik alleen oxi gebruikte dacht ik zelf dat ik aan de ani zat omdat de smartpowders potjes op elkaar lijken en ik met aniracetam wilde beginnnen.
Ik merkte duidelijk de eigenschappen van oxi op, later toen het potje leeg was had ik pas door dat ik geen ani maar oxi aan het nemen was.
Nu zit ik al een tijdje aan de ani en ik merk ook dat het werkt.

Ik gebruik nu al weken hele grammen aniracetam/oxiracetam elke dag zonder choline in te nemen.
Geen hoofdpijn, niks.
Ani werkt voor mij inderdaad een beetje anxiety verminderd, had ik al niet veel last van maar ik ben spontaner geworden met mensen op een positieve manier.
Oxi schieten me woorden en nummers sneller binnen, ik kan beter gedachten naar voren halen.

Hoe weet ik dit precies? Niks is 100% zeker natuurlijk maar de weken dat ik alleen oxi gebruikte dacht ik zelf dat ik aan de ani zat omdat de smartpowders potjes op elkaar lijken en ik met aniracetam wilde beginnnen.
Ik merkte duidelijk de eigenschappen van oxi op, later toen het potje leeg was had ik pas door dat ik geen ani maar oxi aan het nemen was.

Precies hetzelfde hier. Dagelijks Ani racetam en nooit last van een enkele soort van hoofdpijn gehad.

Geen hoofdpijn, niks.

Dus als ik het goed begrijp heb je ze niet samen genomen?
Ga je dat nog testen of dit en beter effect heeft?

Hopla, iedereen aan de sulbutiamine :D
Laat het duidelijk zijn dat ik hier geen last van heb hoor, maar een positieve bijwerking vind ik wel leuk ;)

According to one recent study, sulbutiamine is effective for the treatment of psychogenic erectile dysfunction.[17] Twenty patients with psychogenic erectile dysfunction received sulbutiamine for thirty days. After the treatment was over, erectile function improved in sixteen of the patients.

Bron

en het lijkt nog eens safe te zijn voor dagelijks gebruik.

Paar vraagjes,

Je eerste dosis van de dag neem je die op nuchtere maag, tijdens ontbijt of erna? Lijkt mij als je er een hele zooi eten bij neemt dat de werking ook minder is. of het duurt langer voordat het opneemt.

Stel je neemt je nootropic voor een bepaalde gebeurtenis (belangrijk gesprek, werk of whatever) hoe lang van te voren neem je het?

Wat kan ik het best halen voor studeren en stress? :P
Een lading piracetam?

die vraag wordt hier echt om de 2 uur gesteld. Gebruik even de zoekfunctie en doe niet zo lui.

Paar vraagjes,

Je eerste dosis van de dag neem je die op nuchtere maag, tijdens ontbijt of erna? Lijkt mij als je er een hele zooi eten bij neemt dat de werking ook minder is. of het duurt langer voordat het opneemt.

Stel je neemt je nootropic voor een bepaalde gebeurtenis (belangrijk gesprek, werk of whatever) hoe lang van te voren neem je het?

Veel van de nootropics zijn vetoplosbaar. Dwz dat ze niet met water oplossen, maar dat je ze best na je eten inneemt omdat dit meestal wel vetten bevat waarin het kan oplossen.
Hoe het dan met oxiracetam zit weet ik niet echt omdat dit wateroplosbaar is. mss dat je dit best weg van je eten inneemt?

Ivm je vraag over hoeveel tijd het nodig heeft voor het werkt lijkt me een uurtje ofzo op voorhand wel tijd genoeg ;)
Ik heb de eerste week tot 2 weken niks gemerkt van een nootropic (zelfs nefi deed niks) en begin pas nu iets te merken...

Ben ik ook wel benieuwd naar, of je het op lege maag moet innemen.

Dat is gewoon en kwestie van proberen, denk ik. Ik neem de visolie, aniracetam, choline bitartrate en vinpocetine gedurende m'n ochtendshake met gemalen havermout... Werkt prima voor mij.

Edit: aniracetam, choline bitartrate en vinpocetine nu vervangen door NeuroStim, maar zelfde principe :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven