barbapapa5800
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
3 bakken koffie, 400mg sublitiamine (ofzo iets) en 30mg noopept. Ben benieuwd straks in de gym.
Hoe was je training?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 bakken koffie, 400mg sublitiamine (ofzo iets) en 30mg noopept. Ben benieuwd straks in de gym.

Veel mensen verliezen omdat je geen piracetam hebt?
Piracetam is toch de minste van alle racetams?
Trouwens denkbeter heeft natuurlijk veel kapitaal nodig om zijn aanbod veel groter te maken.
Stilletjes aan zal alles wel uitgebreider worden denk ik, eens hij wat verdient heeft![]()
Piracetam is de enige racetam die al jaren(10+) getest is op MENSEN, de anderen NIET. Persoonlijk vind ik het echt absurd dat sommigen allerlei stoffen gebruiken die helemaal niet op mensen zijn getest. Maar goed.
Ik heb net een bestelling gedaan van NZT.1.
Ik hou jullie op de hoogte over hoe het meevalt ;-)
Veroorzaakt Zyprexa ook hersenschade? Moet dit namelijk nemen voor m'n overgevoeligheid van externe prikkels. Neem wel maar 2,5mg per dag. Zou nu btw ook moeten overstappen naar 3mg Invega omdat dit me mss socialer zou maken.. En als je bv afvlakt door de anti-psychotica, gaat dit dan niet weer over als je er mee stopt?
Edit: ok, is idd allemaal neurotoxisch.
Heb je trouwens geen goede nootropic tegen angst? En om m'n hersenen te herstellen van al die ad's en ap's die ik de afgelopen 6 jaar al heb genomen? Heb beetje het gevoel dat ik toch al lichtjes afgevlakt ben.
En Benzo's beschadigen de hersenen voor zover ik weet niet?
Edit: zal denk ik eens beginnen met Aniracetam![]()
Het kan dat dat veroorzaakt word door toxische metabolieten en dat die niet gevormd worden in mensen maar zeker ben ik er niet van.MedievilMeDievil hoe denk jij over de toxiciteit studie gedaan is naar nefiracetam?
Het feit dat het in deze studie ging om honden doet mij namelijk twijfelen aan de toepasbaarheid op mensen. Allereerst omdat de toxische reacties van honden gewoonweg anders zijn dan mensen (Chocolade en koffie zijn bijvoorbeeld giftig voor honden) Daarnaast was de dosering buiten proportie. 180-300 mg/kg voor en hond van 8kg. Dit is een gigantische (over)dosis wanneer we het naar menselijk niveau converteren.
Jij weet hier duidelijk meer over dus vraag ik me af wat jij hierover denkt.
500mg quercetine 2 keer per dag en 10mg forskolin 2 keer.Hoeveel MG ongeveer per ingrediënt voor deze stack?
Quercetin 500mg
Forskolin 500mg
Tyrosine?
Zoiets? Is dit een stack die instant werkt, innemen voordat je gaat leren of ook meer lange termijn werk?
Thanks medievel :-)

veel stofjes die eindigen op amylamine... Dus vergelijkbaar met 1,3DMAA etc denk ik?http://www.longecity.org/forum/topic/55532-preworkout-stimulant-as-nootropic-damn/
Meer info over craze, raad het iig aan.
Het is wel vrij krachtig spul![]()
veel stofjes die eindigen op amylamine... Dus vergelijkbaar met 1,3DMAA etc denk ik?
edit Oh ze eindigen trouwens op ETHYLamine
Dan is het toch aannemelijk dat het tot een groep stoffen behoort die chemisch gezien gelijkaardig aan elkaar zijn... Dat gaat voor zoveel stoffen opdan nog, al eindigde het op amylamine slaat het echt helemaal nergens op dat het vergelijkbaar met 1,3dmaa zou zijn
Dan is het toch aannemelijk dat het tot een groep stoffen behoort die chemisch gezien gelijkaardig aan elkaar zijn... Dat gaat voor zoveel stoffen op
Wat zijn eigelijk de neveneffecten wanneer je op deze nootropics in 't weekend enkele biertjes drinkt?