MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren mijn piracetam gekregen (caps van 800mg)
6 caps genomen deze morgen, niets gevoeld..
bij de een werkt het meteen en bij de ander pas na een tijdje.. ik zou zeggen neem elke dag zo'n 3 tot 4 gram verdeel dat over de dag. doe dat ong 2 weken... en dan moet je eens stoppen, kijk of je dan verschil merkt.

piracetam is ook niet iets waar je veel moet verwachten in de zin van energie etc. probeer eens te kijken of je concentratie vermogen omhoog gaat en zulke aspecten.

Waar heb je die sulbi besteld?

via ebay. Vanuit UK. Normaal heb je het binnen 2-3 dagen binnen. Maar had geen saldo meer op me paypal staan dus moest eerst via bankrekening over gemaakt worden en de verwerking daarvan duurt meestal rond 10 dagen :spaz:

Als je je paypal koppelt aan je betaalrekening, schrijft paypal het gewoon direct van je rekening af. Althans, bij mij zo

via ebay. Vanuit UK. Normaal heb je het binnen 2-3 dagen binnen. Maar had geen saldo meer op me paypal staan dus moest eerst via bankrekening over gemaakt worden en de verwerking daarvan duurt meestal rond 10 dagen :spaz:

Als je je paypal koppelt aan je betaalrekening, schrijft paypal het gewoon direct van je rekening af. Althans, bij mij zo

Ik heb vandaag sulbi, prami en ani van smartpowders.com besteld. Ook via Paypal, maar had ook geen saldo op me paypal. Is gewoon gekoppeld aan me betaalrekening, verder hoef je niets meer te doen toch ??? ?

ps. review volgt..

Is er eigenlijk is bekend over het gebruik van nootropics icm met alcohol of drugs?

Is er eigenlijk is bekend over het gebruik van nootropics icm met alcohol of drugs?

Piracetam is said to increase the effects of alcohol and amphetamines. No other drug interactions have been noted. It is recommended that alcohol be avoided as one of the reported effects of piracetam is increased flow of blood to the brain, which would increase damage and intoxication.

Bron: http://www.erowid.org/smarts/piracetam/piracetam_faq.shtml

Net pramiracetam van Intellimeds ontvangen, levertijd was 7 dagen naar België. De dosis zal wel gokken worden, heb geprobeerd een gram af te wegen en visueel in 10 porties te verdelen maar men balans is te onnauwkeurig.

Net pramiracetam van Intellimeds ontvangen, levertijd was 7 dagen naar België. De dosis zal wel gokken worden, heb geprobeerd een gram af te wegen en visueel in 10 porties te verdelen maar men balans is te onnauwkeurig.

Haal even een setje maatschepjes met teaspoon aanduiding. Eén vierde teaspoon is 596mg pramiracetam. Je kunt bij de blokker een setje halen met 1/8 als maataanduiding. : ) Zo'n setje kost ongeveer €3,50,- Ze zijn vast ook goedkoper te krijgen.

Hoi, ik gebruik al een week en een half piracetam, maar lijk er niet zoveel van te merken.
Ok, ik heb wel het gevoel dat er een subtiele stijging is van mijn concentratie maar dit dan toch in zeer beperkte mate.
Ik gebruik dosissen tot 7gram per dag.
i.c.m. rilatine had ik dan wel een duidelijk effect, maar dit zal wel grotendeels aan de rilatine toe te schrijven zijn.
Iemand ervaringen met een andere racetam die de moeite waard is te proberen?
Ik las al over nefiracetam, maar die lijkt mij al vrij zwaar/duur

Hoi, ik gebruik al een week en een half piracetam, maar lijk er niet zoveel van te merken.
Ok, ik heb wel het gevoel dat er een subtiele stijging is van mijn concentratie maar dit dan toch in zeer beperkte mate.
Ik gebruik dosissen tot 7gram per dag.
i.c.m. rilatine had ik dan wel een duidelijk effect, maar dit zal wel grotendeels aan de rilatine toe te schrijven zijn.
Iemand ervaringen met een andere racetam die de moeite waard is te proberen?
Ik las al over nefiracetam, maar die lijkt mij al vrij zwaar/duur
de doseringen zijn dan ook met zwaardere nootropics een stuk lager,
geloof mij maar je wilt bijv echt geen 7 gr noopept per dag binnenkrijgen.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 13:15 ----------

Haal even een setje maatschepjes met teaspoon aanduiding. Eén vierde teaspoon is 596mg pramiracetam. Je kunt bij de blokker een setje halen met 1/8 als maataanduiding. : ) Zo'n setje kost ongeveer €3,50,- Ze zijn vast ook goedkoper te krijgen.
hmm ff kijken bij de blokker idd, heb me kapot gelopen langs alle winkels voor een mg weegschaal... nergens :(

Bij verhoging van gebruik van piracetam stijgt choline dan gelijk aan gewicht mee?

Heb net mn piracetam capsules binnen. Net 3.2 gram genomen. Heb vannacht amper geslapen en bier gedronken, en een lange werkdag gehad. Kwam compleet gesloopt terug, voel me nu wel wat beter en mn vermoeidheid is een stukje minder. Heb alleen geen andere supplementen zoals choline nu in huis.. Straks krijg ik snoeiharde koppijn haha

Kent er iemand een goede beginner stack die later evt aangevuld kan worden?
Ik lees veel over nootropics, maar de nood aan extra suppletie zoals choline, .... je leest zoveel, over dosering, gebruik,.. vooral van geavanceerdere gebruikers.
Ik wil eerst beginnen met een lichte stack om te zien of het merkbare resultaten zal geven in mijn dagelijkse leven (ga er niet op studeren, maar kan wel extra concentratie gebruiken). wat raden jullie aan?

thx

de doseringen zijn dan ook met zwaardere nootropics een stuk lager,
geloof mij maar je wilt bijv echt geen 7 gr noopept per dag binnenkrijgen.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 13:15 ----------

hmm ff kijken bij de blokker idd, heb me kapot gelopen langs alle winkels voor een mg weegschaal... nergens :(

moet je op dealextreme kijken man, voor een 25-30 euro heb je daar al een goede digitale mg scale :) veel goedkoper als hier in een winkel!

Piracetamm
Aniracetam
Sulbutiamine

Choline

testbestelling gedaan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven