Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
MB is idd de shit!

Is enorm gezond voor je ook en veilig is het zeker, lange geschiedenis als medicijn

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:36 ----------

MB neemt 2 "keysteps" in de mitochondria over waardoor deze 40% efficienter werken zonder enige vorm van oxidatieve stress wat ze normaal veroorzaken (wss verlengt het de levensspan, is vroeg rattenbewijs). en tig andere voordelen

Ik neem nu al iets van 5 dagen tweemaal per dag 600mg pramircatetam + 900mg aniracetam.
Alleen de eerste keer dat ik het nam merkte ik een enorm effect. Ik kon erg goed logisch nadenken en het leek wel een beetje alsof ik ritalin geslikt had.
Maar daarna helemaal niks meer gemerkt :(

Iemand enige verklaring?

Laatst bewerkt:
Ik neem nu al iets van 5 dagen tweemaal per dag 600mg pramircatetam + 9000mg aniracetam.
Alleen de eerste keer dat ik het nam merkte ik een enorm effect. Ik kon erg goed logisch nadenken en het leek wel een beetje alsof ik ritalin geslikt had.
Maar daarna helemaal niks meer gemerkt :(

Iemand enige verklaring?

Nulletje teveel?

900 idd :p

Ik ben nu met noopept bezig, subtiel maar volgens mij is er effect, ff de 5 weken afwachten... Waar is denkbeter gebleven ?

denkbeter had problemen met de douane om alles op tijd en zonder extra taxen in nederland te krijgen.
Hij is ermee gestopt voor zover ik weet...

Je kunt hem PMen (zolang de voorraad strekt), heb vorige week via PM nog een bestelling gedaan bij hem.

Aha, ok, hmmm, ik ga wellicht Noopept stoppen in de volgende formule, ff uitzoeken hoe dat met douane dus gaat hehe.

Geen nootropic is toch neurotoxisch? anders mag het geen nootropic heten. Ik meen ergens zelfs gelezen te hebben dat het de neurotoxiciteit van andere stoffen zelfs tegengaat.

Ah oke, zit te twijfelen tussen prami en ani kwa racetam, prami is wel duurder. Iemand die de verschillen kan beschrijven? Is het 'heldere' effect (kleuren, omgeving etc.) niet afwezig bij ani?

Btw, als je op ebay bestelt, komt het wel door de douane heen?

Denk aan racetams, sulbutiamine. Geloof dat phenibut illegaal is in nl?

Btw, als je op ebay bestelt, komt het wel door de douane heen?

Denk aan racetams, sulbutiamine. Geloof dat phenibut illegaal is in nl?
Als het stealthed verpakt wordt dan heel waarschijnlijk wel. Mijn noopept kwam zonder problemen aan (uit UK).

Noopept bestellen bij deze dude: http://myworld.ebay.com/sequoia108/

Had het echt al na 3 werkdagen binnen :) vanuit de VS

Tevens al gecapsuleerd. Heeft toch voordeel imo

zoek gewoon een aanbieder vanuit de UK, komt altijd toe zonder dat de douane lastig doet. Laatst ook 5gr noopept via ebay besteld, 2 of 3 dagen later was het al hier...

BTW: noopept gecapsuleerd? de normale dosis ligt rond de 30mg, dat moeten dan wel erg kleine caps zijn :-)

Als het stealthed verpakt wordt dan heel waarschijnlijk wel. Mijn noopept kwam zonder problemen aan (uit UK).

Maar dat zijn legale producten, mijn vraag is dus: Is phenibut bijv. wel legaal? :)

Daster heb je ook nog goede ebay adressen voor racetams, sulbutiamine etc.?
En klopt het dat sommige weer beter reageren op piracetam en anderen op bijv aniracetam? Las geloof ik zoiets op longuecity.

Maar dat zijn legale producten, mijn vraag is dus: Is phenibut bijv. wel legaal? :)

Daster heb je ook nog goede ebay adressen voor racetams, sulbutiamine etc.?
En klopt het dat sommige weer beter reageren op piracetam en anderen op bijv aniracetam? Las geloof ik zoiets op longuecity.
Geen idee, maar als het stealthed verpakt wordt dan komt het gewoon aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven