- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
They generally have a very substantial side-effect profile and are not considered classical "nootropic" drugs
They generally have a very substantial side-effect profile and are not considered classical "nootropic" drugs
Wel met een sidenote dus. Als ik het over nootropics heb bedoel ik iig niet cafeine en dmaa. Maar gewoon racetams
Ik zou denken aan aniracetam... Kalmer in het hoofd en toch meer geconcentreerd...
Ik zou denken aan aniracetam... Kalmer in het hoofd en toch meer geconcentreerd...
Is aniracetam nou wel of niet handig voor het slapen? Lees hier wat tegenstrijdige verhalen.
Ben nog bezig met de perfect dosis vinden, maar vind het niet het super spul waarvan je lekker rustig wordt.
Ikzelf gebruik heel af en toe ani voor het slapen, wel een ietwat hogere dosering van 1000mg. Normaal als ik ga slapen begin ik dikwijls na te denken, met 1000mg ani gebeurt dat niet...
Ikzelf gebruik heel af en toe ani voor het slapen, wel een ietwat hogere dosering van 1000mg. Normaal als ik ga slapen begin ik dikwijls na te denken, met 1000mg ani gebeurt dat niet...
---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 13:33 ----------
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een paar posts terug vertelde iemand over picamilion in lage dosis van 75 mg om rustig te worden (slapen) of ik dacht 100mg om de dag goed door te komen.