Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MB is idd de shit!
Is enorm gezond voor je ook en veilig is het zeker, lange geschiedenis als medicijn
---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:36 ----------
MB neemt 2 "keysteps" in de mitochondria over waardoor deze 40% efficienter werken zonder enige vorm van oxidatieve stress wat ze normaal veroorzaken (wss verlengt het de levensspan, is vroeg rattenbewijs). en tig andere voordelen
)Geen idee, maar als het stealthed verpakt wordt dan komt het gewoon aan.
Ik had het gekocht van vantagecc: http://www.ebay.nl/itm/NOOPEPT-5g-9...333?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43b313f8a5En jij hebt het uit de UK, welke aanbieder?
---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 20:09 ----------
Btw, wat zijn nu de echte verschillen tussen aniracetam en pramiracetam. Oke, pramiracetam is duurder maar ook potenter en dus kun je het lager doseren. Maar noopept is nog potenter en volgens mij geven ze alle drie verschillende effecten, anders zou iedereen toch wel noopept kopen?
Je kan wel een miljoen vragen blijven stellen, maar probeer gewoon wat. Zitten geen super mega huge verschillen tussen ofzo..En jij hebt het uit de UK, welke aanbieder?
---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 20:09 ----------
Btw, wat zijn nu de echte verschillen tussen aniracetam en pramiracetam. Oke, pramiracetam is duurder maar ook potenter en dus kun je het lager doseren. Maar noopept is nog potenter en volgens mij geven ze alle drie verschillende effecten, anders zou iedereen toch wel noopept kopen?
De douane deed nu toch ook niet lastig? Ze trekken heus niet elk envelopje open hoorzoek gewoon een aanbieder vanuit de UK, komt altijd toe zonder dat de douane lastig doet. Laatst ook 5gr noopept via ebay besteld, 2 of 3 dagen later was het al hier...
BTW: noopept gecapsuleerd? de normale dosis ligt rond de 30mg, dat moeten dan wel erg kleine caps zijn :-)

Je kan wel een miljoen vragen blijven stellen, maar probeer gewoon wat. Zitten geen super mega huge verschillen tussen ofzo..

De douane deed nu toch ook niet lastig? Ze trekken heus niet elk envelopje open hoor
Zijn inderdaad kleine caps, maar ik betaal liever het dubbele dan zelf capsuleren of elke dosering afwegen. Echt verschrikkelijk werk vind ik dat.
Wat doet het er toe hoe vol de capsules zittenik heb eens iets besteld bij smartpowder.com en heb toch extra tax moeten betalen, dus ik ben er nu wel voorzichtig mee...
die caps zijn dan toch half leeg? 30mg is een echt klein mespuntje...
Er zit gewoon 20mg werkzame stof in en de rest zal wel een vulmiddel zijn. Maar ik vind het gewoon k*t elke dosering af te wegen dus liever zo.
Begin anders gewoon met noopept alleen, of begin met een ani/centro/noopept stack![]()

Wat doet het er toe hoe vol de capsules zittenEr zit gewoon 20mg werkzame stof in en de rest zal wel een vulmiddel zijn. Maar ik vind het gewoon k*t elke dosering af te wegen dus liever zo.
En als je dat niet k*t vindt kun je waarschijnlijk beter in de UK halen inderdaad. Maar Nederlanders kan ik vast gerust stellen want je hoeft pas invoerrechten te betalen boven de €150 en bovendien is dit brievenbuspost en markeert die aardige eBay verkoper het pakketje als "Gift" en zet die er als waarde $15 op
btw ook nog niet bij 15 dollar hoor