AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
merk echt niks van noopept, helaas.

Mb!!!??

MB is idd de shit!

Is enorm gezond voor je ook en veilig is het zeker, lange geschiedenis als medicijn

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 16:36 ----------

MB neemt 2 "keysteps" in de mitochondria over waardoor deze 40% efficienter werken zonder enige vorm van oxidatieve stress wat ze normaal veroorzaken (wss verlengt het de levensspan, is vroeg rattenbewijs). en tig andere voordelen

Medievil ga je MB ook leveren? In het begin van deze thread heel erg geinteresseerd geraakt in MB maar er niet aan kunnen komen in NL.

Barbapappa, wil ook wel wat van jou kopen. Hoe dur is zo'n flesje in de Apo in BE? Inclusief verzendkosten wil ik je wel een prijs geven dat je er "dik"op verdient (qua % winstmarge dan he, niet 100eu ofso :P)

hier in de apotheek kost het 5 euro voor 20cc, maar die vloeistof dien je nog aan te lengen met water.
jammer genoeg voor je zie ik het niet zitten om het je verkopen omdat ik dan een manier van verzenden moet verzinnen om een glazen flesje te verzenden en heel toe te komen.
ook heb ik een hele reeks vragen moeten antwoorden van de apotheker waar het nu net voor diende. ik heb hem gezegd dat ik dit gebruikte om dingen te kleuren :-)

Geen idee, maar als het stealthed verpakt wordt dan komt het gewoon aan.

En jij hebt het uit de UK, welke aanbieder?

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 20:09 ----------

Btw, wat zijn nu de echte verschillen tussen aniracetam en pramiracetam. Oke, pramiracetam is duurder maar ook potenter en dus kun je het lager doseren. Maar noopept is nog potenter en volgens mij geven ze alle drie verschillende effecten, anders zou iedereen toch wel noopept kopen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.365
Heb gezegd dat het voor mn visbak was:D

MB gaat bij het assortiment zitten ja

Btw, wat zijn nu de echte verschillen tussen aniracetam en pramiracetam. Oke, pramiracetam is duurder maar ook potenter en dus kun je het lager doseren. Maar noopept is nog potenter en volgens mij geven ze alle drie verschillende effecten, anders zou iedereen toch wel noopept kopen?
Ik had het gekocht van vantagecc: http://www.ebay.nl/itm/NOOPEPT-5g-9...333?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43b313f8a5

Je kan wel een miljoen vragen blijven stellen, maar probeer gewoon wat. Zitten geen super mega huge verschillen tussen ofzo..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

zoek gewoon een aanbieder vanuit de UK, komt altijd toe zonder dat de douane lastig doet. Laatst ook 5gr noopept via ebay besteld, 2 of 3 dagen later was het al hier...

BTW: noopept gecapsuleerd? de normale dosis ligt rond de 30mg, dat moeten dan wel erg kleine caps zijn :-)
De douane deed nu toch ook niet lastig? Ze trekken heus niet elk envelopje open hoor :)

Zijn inderdaad kleine caps, maar ik betaal liever het dubbele dan zelf capsuleren of elke dosering afwegen. Echt verschrikkelijk werk vind ik dat.

De douane deed nu toch ook niet lastig? Ze trekken heus niet elk envelopje open hoor :)

Zijn inderdaad kleine caps, maar ik betaal liever het dubbele dan zelf capsuleren of elke dosering afwegen. Echt verschrikkelijk werk vind ik dat.

ik heb eens iets besteld bij smartpowder.com en heb toch extra tax moeten betalen, dus ik ben er nu wel voorzichtig mee...

die caps zijn dan toch half leeg? 30mg is een echt klein mespuntje...

ik heb eens iets besteld bij smartpowder.com en heb toch extra tax moeten betalen, dus ik ben er nu wel voorzichtig mee...

die caps zijn dan toch half leeg? 30mg is een echt klein mespuntje...
Wat doet het er toe hoe vol de capsules zitten :p Er zit gewoon 20mg werkzame stof in en de rest zal wel een vulmiddel zijn. Maar ik vind het gewoon k*t elke dosering af te wegen dus liever zo.

En als je dat niet k*t vindt kun je waarschijnlijk beter in de UK halen inderdaad. Maar Nederlanders kan ik vast gerust stellen want je hoeft pas invoerrechten te betalen boven de €150 en bovendien is dit brievenbuspost en markeert die aardige eBay verkoper het pakketje als "Gift" en zet die er als waarde $15 op

Wat doet het er toe hoe vol de capsules zitten :p Er zit gewoon 20mg werkzame stof in en de rest zal wel een vulmiddel zijn. Maar ik vind het gewoon k*t elke dosering af te wegen dus liever zo.

En als je dat niet k*t vindt kun je waarschijnlijk beter in de UK halen inderdaad. Maar Nederlanders kan ik vast gerust stellen want je hoeft pas invoerrechten te betalen boven de €150 en bovendien is dit brievenbuspost en markeert die aardige eBay verkoper het pakketje als "Gift" en zet die er als waarde $15 op

Maar wel Btw nog steeds ;-)

btw ook nog niet bij 15 dollar hoor ;)

Nee maar bij hogere bedragen wel. En dat gift gedoe werkte 10 jaar geleden. Maakt de laatste jaren niet meer uit. Of het nu gift is of niet, betalen zal je. Alleen worden kleine pakketjes bijna niet gecontroleerd. Dus niet veel te vrezen.

Maar goed hij zet er dus $15 op als waarde. Wat een discussies weer :p

Maar alles apart bestellen is dan weer hoge shipping costs.

Ook maar eens wat nootropics besteld. Omdat ik het eerst wil proberen capsules. Mocht het bevallen dat komt er poeder en een weegschaaltje.

Kun je er eigenlijk problemen mee krijgen als je het besteld? Omdat het in Nederland alleen op recept verkrijgbaar is? (En is er hier iemand die dat al heeft gehad?)

Volgens mij zijn nootropics wel vrij te importeren. Ik nog nooit problemen gehad met via eBay noots bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven