MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha zo'n grafiekje als de tweede krijg ik alleen maar als mn telefoon uit bed valt 's nachts :p

Lol hoe kan die app dat nou weten?

Lol hoe kan die app dat nou weten?

Je legt je iPhone omgekeerd in de hoek van je bed. Hij meet dan aan de hand van de hoeveelheid beweging die je maakt hoe diep je slaap is. En hij maakt je ook wakker als je in lichte slaap bent, wat voor mij ook nogal een verlichting is ipv een wekker op een vast tijdstip. Niks zo k*t als gewekt worden uit een diepe slaap... :p dan wil je alleen maar snoozen.

in de itunes store kan je GRATIS de app: FK downloaden. Ik had even snel gekeken en piracetam stond hierin, noopept niet maar misschien anderen wel. Staat best veel informatie in waar het normaal gesproken voor word gebruikt en dan ook de bijwerkingen etc.

Je legt je iPhone omgekeerd in de hoek van je bed. Hij meet dan aan de hand van de hoeveelheid beweging die je maakt hoe diep je slaap is. En hij maakt je ook wakker als je in lichte slaap bent, wat voor mij ook nogal een verlichting is ipv een wekker op een vast tijdstip. Niks zo k*t als gewekt worden uit een diepe slaap... :p dan wil je alleen maar snoozen.
Ja dat werkt echt top man ik word echt altijd lekker wakker en ik snooze echt nooit meer

Hoe veilig is dit voor je telefoon? En dan bedoel ik dus hoe ver van je bed mag je de telefoon leggen, ik weet het namelijk altijd voor elkaar te krijgen om mijn dekbed uit mijn dekbedhoes te krijgen tijdens mijn slaap. Ik wil niet weten wat er met mijn telefoon kan gebeuren..

Hoe veilig is dit voor je telefoon? En dan bedoel ik dus hoe ver van je bed mag je de telefoon leggen, ik weet het namelijk altijd voor elkaar te krijgen om mijn dekbed uit mijn dekbedhoes te krijgen tijdens mijn slaap. Ik wil niet weten wat er met mijn telefoon kan gebeuren..

Je dekbed uit je dekbedhoes? Hij gaat onder dat 'span'ding van je matras he?
Neem aan dat je die toch niet los krijgt?

sc_2.jpg

Anyways, over choline en die fat-soluble basis, moet je je nootropic (in dit geval fat-soluble) tegelijkertijd met die choline nemen (neem aan dat je de visolie cap of melk/eieren met dooier dus tegelijkertijd met je nootropic inneemt, eieren met dooier heb je natuurlijk ook choline)?
Ik eet mijn eieren namelijk meestal 's avonds :p

Laatst bewerkt:
Vraag me niet hoe ik het doe, ik sta ook elke keer weer versteld.

Me laken gaat er inderdaad niet zo makkelijk af, even wat applecredits kopen dan maar ;)

Weet ieman nog een betrouwbare site voor nootropics behalve ebay/marktplaats? Denkbeter.nl deed het niet meer

Smartpowders.com
Intellimeds.co.uk

??

Wel zeer goedkope aniracetam daar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.335
Mn businessplan is klaar een van de dagen kijken wat de banken zeggen:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.338

Kan met zoveel nieuwe producten op de markt komen dat ze me toch wel een lening zouden moeten geven, het aanbod momenteel is rather lame.

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 14:19 ----------

Hell, dit forum is een goed voorbeeld, ergens interesse genereren en klaarstaan met de verkoop, heb goed zitten denken het goed aan te pakken.

Dat heb je idd goed gedaan.
Enige vraag is of je gemakkelijk al je noots in grote hoeveelheden voorbij de douane kan krijgen zonder al teveel extra taxen...

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 14:50 ----------

mensen,

Voor diegene die nog nooit methyleen blauw hebben geprobeerd, het is wel de moeite.
Deze week een flesje gaan halen bij de apotheek hier in belgië.
20cc koste me 5 euro en ik zal daar een paar jaar mee toekomen.
Wel even opletten bij de juist verdunning.
haal een 2% oplossing, doe 40 druppels van deze oplossing in 30cc water en neem om de 5 uur 1 druppel hiervan. Dit komt neer op 60mcg per druppel.

Ik ondervind een beter mood en betere helderheid van geest + extra focus.

mensen,

Voor diegene die nog nooit methyleen blauw hebben geprobeerd, het is wel de moeite.
Deze week een flesje gaan halen bij de apotheek hier in belgië.
20cc koste me 5 euro en ik zal daar een paar jaar mee toekomen.
Wel even opletten bij de juist verdunning.
haal een 2% oplossing, doe 40 druppels van deze oplossing in 30cc water en neem om de 5 uur 1 druppel hiervan. Dit komt neer op 60mcg per druppel.

Ik ondervind een beter mood en betere helderheid van geest + extra focus.
Heb je je ingelezen of er enige side effects of nadelen aan zitten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven