MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag 4-5g pira in totaal, merkte dat mijn uitstelgedrag verminderd was, heb wat werk gedaan. Focus was wat beter maar denk dat er ook wat placebo was. Sterker nog, mijn gebeugen is trouwens niet verbeterd. Integendeel, kon moeilijker dingen vd afgelopen dagen herinneren (alsof je er niet bij kan, je er niet op kan komen). Kan natuurlijk ook maar een gevoel zijn.
Kan nu niet zeggen dat het ergens een vervanger voor is (jack3d of een andere pwo om werk te maken/snel te denken werkt wss beter, maar dit jaagt me iig niet op). Iemand die weet hoe ik test of t werkt?

Heb een proefbestelling dus nog 5g over voor morgen, niet lang daarna 10g aniracetam testen (wat ik uiteraard niet hoog ga doseren). Zal ik 5g morgen op maken van die pira of over 2 dagen verdelen?

Wbt doorslikken, ik scheur een laag van een zakdoekje af (heel dun laagje papier over dus), daar weer een stukje vanaf. Schep pira erop en rol het op, slik t weg met water. Papier kan mijn maag vast wel aan :D

Laatst bewerkt:
Haha die link had ik afgelopen pagina 10x gepost. Niemand reageerde. Heb je al besteld?

jawel hoor.
Ik heb hun eens aangeschreven dat ze zich even moesten aanloggen hier op het forum en dat ze dan wel veel noots hier konden slijten.
Ik heb een mailtje terug gekregen dat ze denken dat niemand het leuk vind als iemand komt spammen over hun producten.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 15:41 ----------

Prami vind ik best meevallen, heb 't ook al met water doorgeslikt.

Tip: Drink prami met een zuur drankje, bijvoorbeeld jus d'orange.

Sulbutiamine is nog vele malen erger dan pramiracetam en verdient wat mij betreft dan ook de award voor meest smerige nootropic.

idd ik ben ook blij dat mijn sulbutamine net op is...

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 15:46 ----------

@ musculo:

Je kiest dan ook noots die je rust bezorgen in je hoofd.
Mijn stack is 600mg DMEA (als cholinebron) en 30mg noopept + 800mg oxiracetam.
Dikwijls neem ik hier nog 200mg cafeïne bij, dan zijn je brains pas echt op scherp :D

jawel hoor.
Ik heb hun eens aangeschreven dat ze zich even moesten aanloggen hier op het forum en dat ze dan wel veel noots hier konden slijten.
Ik heb een mailtje terug gekregen dat ze denken dat niemand het leuk vind als iemand komt spammen over hun producten.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 15:41 ----------

idd ik ben ook blij dat mijn sulbutamine net op is...

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 15:46 ----------

@ musculo:

Je kiest dan ook noots die je rust bezorgen in je hoofd.
Mijn stack is 600mg DMEA (als cholinebron) en 30mg noopept + 800mg oxiracetam.
Dikwijls neem ik hier nog 200mg cafeïne bij, dan zijn je brains pas echt op scherp :D

Zou wel chill zijn, dan heb je gelijk feedback bij je bestellingen. Volgens mij kunnen ze beter Big-T voor contacteren.

Gebruik nu al langer dan een week 2x 600mg prami + 900mg ani per dag en merk volgens mij nog niks. Studeren is nog niet veel beter.
Tot nu toe beetje waste of money

Gebruik nu al langer dan een week 2x 600mg prami + 900mg ani per dag en merk volgens mij nog niks. Studeren is nog niet veel beter.
Tot nu toe beetje waste of money

Ik las dat pira voornamelijk waste of money is voor studeren. Oxi of noopept is een beter alternatief.

Daar heb ik het dus vandaan, zondag besteld dinsdag in huis. Netjes verpakt paste zo door de brievenbus;)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 16:48 ----------

Prijzen zijn bijna te mooi om waar te zijn. Heb je al besteld?
En zo ja; zou je dan willen laten weten of alles netjes is aangekomen?

Hier heb ik het besteld dus

Ik las dat pira voornamelijk waste of money is voor studeren. Oxi of noopept is een beter alternatief.

Maar hij gebruikt prami ;)

Is stopacne betrouwbaar dan? Dan zou ik daar wel bestellen :)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 17:41 ----------

Ik ben nu nog 17 idd, gebruik al meerdere weken, zo niet kleine 2 maanden al as we speak inderdaad.

Ebay is goedkoper maar ok.

Waar zie jij dat ebay goedkoper is? Volgens mij met shipping geen 50g ani voor 13 euri. Ze verkopen alleen geen sulbutiamine volgens mij?

Ik zie op ebay alleen maar duurdere advertenties...

Met creatine word dit juist afgeraden wegens maagklachten die je krijgt omdat het in de maag niet goed word opgenomen en dus gaat klonteren, waarom kan het met nootropics wel?

Maar hij gebruikt prami ;)

Is stopacne betrouwbaar dan? Dan zou ik daar wel bestellen :)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 17:41 ----------

Waar zie jij dat ebay goedkoper is? Volgens mij met shipping geen 50g ani voor 13 euri. Ze verkopen alleen geen sulbutiamine volgens mij?

http://www.ebay.nl/itm/NOOPEPT-5g-9...auty_Vitamins_Supplements&hash=item43b2f70000

Np guys, :o

Verder zie ik niet in waarom je het niet zou kunnen nemen, voor zover ik weet heeft het geen nadelen om deze manier in te nemen...

verman jezelf en slik het door!!!
En anders probeer je de tip te volgen die hier net voorbijkwam.
Neem een paperen zakdoekje en scheur er een stukje af, dan haal je er een laagje af.
Hierin doe je je noots, maak er een bolletje van en slik het zo binnen...
Je kan natuurlijk ook een capsuleermachine kopen voor 30euro ofzow...

Die methode werkt toppie hoor. Proef niks :D
Morgen aniracetam testen, pira lijkt wat rust e geven maar heb vaak gemerkt dat placebo effect bij mij sterk kan zijn :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 22:08 ----------

http://www.ebay.nl/itm/NOOPEPT-5g-9...auty_Vitamins_Supplements&hash=item43b2f70000

Np guys, :o

Verder zie ik niet in waarom je het niet zou kunnen nemen, voor zover ik weet heeft het geen nadelen om deze manier in te nemen...

Die is al ended.

Zaterdagavond 40 caps prami (500 mg), 40 caps ani (800 mg) en 50 caps choline (500 mg) binnen gekregen.

Net 1 prami met 1 choline, 2 eieren en 2 visolie caps genomen. Ben benieuwd of ik wat merk.

Met creatine word dit juist afgeraden wegens maagklachten die je krijgt omdat het in de maag niet goed word opgenomen en dus gaat klonteren, waarom kan het met nootropics wel?

Dit is gewoon bullshit.

Denk dat ik mijn ani maar bij stopacne bestel dan.

Als je die shit in caps wil stoppen (zelf), wat is de beste manier? Meende hier iets gelezen te hebben van iemand die dat deed..

Hallo iedereen. Wij van een Nederlandse pokersite en testen allerlei middelen voor betere prestatie aan de pokertafel. We kijken naar betere focus, concentratie en creativiteit.
We hebben onder andere al het ilegale ritalin getest en nog een aantal onschuldige middelen als cafaine, mozarteffect en crack.

We hebben voigee week het populaire Alphabrain uit USA getest en volgende week komt een review video uit over het Nederlandse NZT1(http://www.paneuromix.com/?gclid=CI_lhfjx5LMCFczHtAodejQAaw)

Ben nu met een cycle bezig:cool:

Wat zijn nog meer goed Nootropics om te testen? Graag advies en dan zullen we zeker goede review videos maken!

Wil je alpha brain review zien: http://www.youtube.com/watch?v=SCWzE3HFDZU

Ik neem aan dat je met onschuldige middel crack het sportsupplement bedoeld en niet de illegale harddrug? xD

Als ik jullie was zou ik kijken naar sulbutiamine en/ of een van de racetams.

Misschien ook noopept, maar ik merk er zelf persoonlijk helemaal niets van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven