Brawl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap dat je niet ineens hoog moet doseren, maar dacht dat Musculo aangaf al gehad te hebben en er niks van voelde?
Nootropics snuiven, is this real life
Werkt het beter? Snuif ik het voortaan ook

Piracetam 10g in 2 dagen erdoorheen gejast, alleen wat rustigere gedachten. Aniracetam leek enig spoortje anxiety afwezig (getest met presenteren) en kon beter focussen op stof, maar kan soms de vergelijking met placebo niet trekken. Maar noopept is toch wel stukkie potenter volgens mij.
---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 18:20 ----------
Zie me alweer met noopept op mn bureau, twee liquid omega caps er naast, een neusgat dichtgeknepen die shit aan t wegsnuiven. Stormt mn moeder net binnen ofzo![]()

Je zegt je merkt wat van ani, maar noopept lijkt je potenter. Dus ik zeg doe ze allebei?

Heb volgende week afspraak in een bank om mn business te bespreken, werk er volop aan.Owk ja tuurlijk dat is een heel gedoe. Moet ook geen verkoper worden
Ok Medievel dat klinkt nice! Ja voor je vissen kun je het altijd kopen (beter dan die chemische/toxische bij de dierenwinkel denk ik. Ik neem aan dat je dan ook een kleine gebruiksaanwijzing maakt :-)
Hoe staat het ervoor trouwens medievel?

Waar bewaren jullie je nootropics in? Hoe scheppen jullie het? scoop? Hoe nemen jullie het in?
Ik heb atm mn nootropics in van die grote dichtseal zakjes met zon rand die je in elkaar clickt zodat het luchtdicht zit. Leg het op een (speel)kaart en die hou ik boven mn mond om het in mn mond te schuiven en dan klok ik het weg met water.
Vroeg me af hoe jullie dit doen![]()
Heb volgende week afspraak in een bank om mn business te bespreken, werk er volop aan.
Doe hard mn best om het een succes te laten worden, wil iig zeker nieuwe shit synthen en verkopen, zoals coluracetam wat ik nu aant testen ben, heeft iemand laten synthen en selecte groep kreeg een sample, is een racetam die je nergens kan kopen.