MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nootropics snuiven, is this real life :roflol:

Werkt het beter? Snuif ik het voortaan ook :roflol:

Doe ik ook maar een keer in de week oid.

Ik snap dat je niet ineens hoog moet doseren, maar dacht dat Musculo aangaf al gehad te hebben en er niks van voelde?

Piracetam 10g in 2 dagen erdoorheen gejast, alleen wat rustigere gedachten. Aniracetam leek enig spoortje anxiety afwezig (getest met presenteren) en kon beter focussen op stof, maar kan soms de vergelijking met placebo niet trekken. Maar noopept is toch wel stukkie potenter volgens mij.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 18:20 ----------

Nootropics snuiven, is this real life :roflol:

Werkt het beter? Snuif ik het voortaan ook :roflol:

Zie me alweer met noopept op mn bureau, twee liquid omega caps er naast, een neusgat dichtgeknepen die shit aan t wegsnuiven. Stormt mn moeder net binnen ofzo :D

Piracetam 10g in 2 dagen erdoorheen gejast, alleen wat rustigere gedachten. Aniracetam leek enig spoortje anxiety afwezig (getest met presenteren) en kon beter focussen op stof, maar kan soms de vergelijking met placebo niet trekken. Maar noopept is toch wel stukkie potenter volgens mij.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 18:20 ----------

Zie me alweer met noopept op mn bureau, twee liquid omega caps er naast, een neusgat dichtgeknepen die shit aan t wegsnuiven. Stormt mn moeder net binnen ofzo :D

So do both :o

Je zegt je merkt wat van ani, maar noopept lijkt je potenter. Dus ik zeg doe ze allebei?

Ah zo, ja daar komt t wss op neer maar ben nu nog op mn tocht waarbij ik ze individueel check.
Zo combineer ik ook niet met cafeine, 200mg daarvan maakt me namelijk al scherper (kwa praten en zelfvertrouwen, maar niet kwa denken).
Wil ook sulbutiamine nog proberen :)

Ik begin nu eindelijk wat van de noots (ani en prami) te merken. Getekende schema's en zelf bedachte ezelsbruggetjes blijven verdacht makkelijk hangen en zijn zonder moeite te recallen.

Jammer dat prami te prijzig is :(

Op stopacne.nl is 10 gram €14,50 en 30 gram €38,50. Dat vind ik persoonlijk goed meevallen.

Van prami hoef je ook maar 0,3 tot 0,5 te nemen per keer.

+6,50 verzendkosten ofzo :p

Iemand een link voor cheap aniracetam?

Volgensmij is build your own blend op ebay vrij goedkoop

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.455
Owk ja tuurlijk dat is een heel gedoe. Moet ook geen verkoper worden :P

Ok Medievel dat klinkt nice! Ja voor je vissen kun je het altijd kopen (beter dan die chemische/toxische bij de dierenwinkel denk ik :P. Ik neem aan dat je dan ook een kleine gebruiksaanwijzing maakt :-)

Hoe staat het ervoor trouwens medievel?
Heb volgende week afspraak in een bank om mn business te bespreken, werk er volop aan.

Doe hard mn best om het een succes te laten worden, wil iig zeker nieuwe shit synthen en verkopen, zoals coluracetam wat ik nu aant testen ben, heeft iemand laten synthen en selecte groep kreeg een sample, is een racetam die je nergens kan kopen.

Waar bewaren jullie je nootropics in? Hoe scheppen jullie het? scoop? Hoe nemen jullie het in?

Ik heb atm mn nootropics in van die grote dichtseal zakjes met zon rand die je in elkaar clickt zodat het luchtdicht zit. Leg het op een (speel)kaart en die hou ik boven mn mond om het in mn mond te schuiven en dan klok ik het weg met water.

Vroeg me af hoe jullie dit doen :roflol:

Ik heb zon klein plastic weegbakje van op het lab, die is ideaal ervoor. De noots zelf bewaar ik gewoon in de sealbags in m'n burea la.

Waar bewaren jullie je nootropics in? Hoe scheppen jullie het? scoop? Hoe nemen jullie het in?

Ik heb atm mn nootropics in van die grote dichtseal zakjes met zon rand die je in elkaar clickt zodat het luchtdicht zit. Leg het op een (speel)kaart en die hou ik boven mn mond om het in mn mond te schuiven en dan klok ik het weg met water.

Vroeg me af hoe jullie dit doen :roflol:

Zelf ook die zakjes, heb wel de noopept nog in t originele zakje in zo'n zakje.

Heb volgende week afspraak in een bank om mn business te bespreken, werk er volop aan.

Doe hard mn best om het een succes te laten worden, wil iig zeker nieuwe shit synthen en verkopen, zoals coluracetam wat ik nu aant testen ben, heeft iemand laten synthen en selecte groep kreeg een sample, is een racetam die je nergens kan kopen.

Ok klinkt goed man. Succes iig! En je zult heel wat klanten via DBB hebben denk ik zo. Oe een newe racetam damn, daarom ben jij ook de expert hier :-)

Hoop ook dat het gaat lukken MeDieViL! Zou schelen om het niet uit bijv USA te moeten laten komen maar bij jou te bestellen, scheelt wachttijd :)

Noopept bevalt goed btw, snap het vision idee maar de vergelijking met Limitless kun je niet echt maken vind ik :p
Wat lekker is is dat ik veel energie krijg ('schone' ipv cafeine energie), maar tegelijkertijd motivatie. Echt zin om dingen te doen, inclusief schoolwerk.
Al wil ik het uitstellen, er is een drang om het te moeten doen (lastige/vage omschrijving i know). Verder ook heel gefocused op de taken.

Schijnt op langere termijn (2-3wkn) nog sterker te gaan werken, stack het nu nog niet. Aniracetam gaf ook een soort focus maar dan door de rust die het gaf in mn hoofd.

Ben er dus iig tevreden mee, alleen de smaak en de geur is wat minder :p

Tevens doseren is soms beetje k*t, echt een mini schepje :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven