Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je die shit in caps wil stoppen (zelf), wat is de beste manier? Meende hier iets gelezen te hebben van iemand die dat deed..
met een capsuleerapparaatje

Zoiets als dit: http://www.herbaffair.com/Cap-M-Quick-Kit-with-Tamper-1000-Gel-Caps-p/9100.htm
Je bepaalt eerst welke dosis je wil gebruiken, weeg die af en doe in de capsule. Dan vul je hem af met iets niet werkzaams (ik gebruik zelf tarwebloem). Dan weeg je de capsule na en weet je de verhouding bloem-racetam die je moet gebruiken. Vervolgens meng je de nootropic in die verhouding en vul je er 50 in één keer.
In een standaard maat capsule (maat 1) past ongeveer 250-300mg in. Dus je hoeft het niet in alle gevallen af te vullen

Misschien ook noopept, maar ik merk er zelf persoonlijk helemaal niets van.

Waar merk je wel wat van? Noopept is toch de meest potente racetam?

---------- Post toegevoegd Sat 24 Nov 2012 om 00:18 ----------

met een capsuleerapparaatje

Zoiets als dit: http://www.herbaffair.com/Cap-M-Quick-Kit-with-Tamper-1000-Gel-Caps-p/9100.htm
Je bepaalt eerst welke dosis je wil gebruiken, weeg die af en doe in de capsule. Dan vul je hem af met iets niet werkzaams (ik gebruik zelf tarwebloem). Dan weeg je de capsule na en weet je de verhouding bloem-racetam die je moet gebruiken. Vervolgens meng je de nootropic in die verhouding en vul je er 50 in één keer.
In een standaard maat capsule (maat 1) past ongeveer 250-300mg in. Dus je hoeft het niet in alle gevallen af te vullen

Is nog wel aardig wat werk en kosten, afwegen in mg's lukt ook niet zomaar :p
Denk dat ik de zakdoekjes manier maar aan zal houden voorlopig :p

Scheelt choline inname trouwens veel? Aniracetam had wel wat goede effecten maar zodra ik in bed lag viel ik in slaap, maar dan ook echt wegzakken, ogen kon ik niet open houden en tv op hard maakte ook niks uit. Heb afgelopen dagen bij pira en aniracetam niet bepaald extra choline op, eieren ook niet btw. Zal t schelen? Heb nog wel een paar gram aniracetam (proefbestelling) om t met choline te proberen (ik neem t wel al in met visolie caps uiteraard voor de oplossing).

Waar merk je wel wat van? Noopept is toch de meest potente racetam?
Geen idee eigenlijk. Ik neem nu 20 mg noopept, 250 mg centrophenoxine, 600 mg aniracetam en 150 mg cafeïne. Geen idee hoe goed dat werkt enzo, nadat mijn nootropics op zijn ga ik er denk ik mee stoppen. Ik merk totaal geen boeiend verschil volgens mij... ???

hier in de apotheek kost het 5 euro voor 20cc, maar die vloeistof dien je nog aan te lengen met water.
jammer genoeg voor je zie ik het niet zitten om het je verkopen omdat ik dan een manier van verzenden moet verzinnen om een glazen flesje te verzenden en heel toe te komen.
ook heb ik een hele reeks vragen moeten antwoorden van de apotheker waar het nu net voor diende. ik heb hem gezegd dat ik dit gebruikte om dingen te kleuren :-)

Owk ja tuurlijk dat is een heel gedoe. Moet ook geen verkoper worden :P

Ok Medievel dat klinkt nice! Ja voor je vissen kun je het altijd kopen (beter dan die chemische/toxische bij de dierenwinkel denk ik :P. Ik neem aan dat je dan ook een kleine gebruiksaanwijzing maakt :-)

Hoe staat het ervoor trouwens medievel?

Ik heb ooit wel eens een aantal dagen piracetam gebruikt met zo'n chlorine bitartraat. Kreeg er hoofdpijn van, merkte geen versterkte cognitieve vermogens of iets dergelijks.

Als ik een nootropic willen dan drink ik wel veel koffie. Mocht de nood ooit hoog zijn vraag ik een maatje met ADHD wel een stripje ritalin.

Ik heb ooit wel eens een aantal dagen piracetam gebruikt met zo'n chlorine bitartraat. Kreeg er hoofdpijn van, merkte geen versterkte cognitieve vermogens of iets dergelijks.

Als ik een nootropic willen dan drink ik wel veel koffie. Mocht de nood ooit hoog zijn vraag ik een maatje met ADHD wel een stripje ritalin.

Een paar weken is nodig.

Ritalin en koffie zijn niet echt nootropics. Toxiciteit van deze stoffen ligt vele malen hoger. Zijn gewoon stimulanten. Vind caffeine sowieso maar een coin Flip, ene keer word je helde van geest, energiek. Andere keer weer angstig met lichte hartkloppingen.

Als je dat weet, waarom neem je dan zelf 10 gram in 2 dagen?

D8 neem hoge doseringen om iig iets te merken van piracetam, didn't help. Aniracetam heb ik opgemaakt vandaag, ben wel scherper, anxiety lijkt verdwenen alleen dingen als geluiden en verbeterd zicht etc. heb ik weinig van gemerkt.

Voel me echter wel gemotiveerder om van alles te doen (ook leren).

Nu 2g noopept onderweg, zit alles gewoon beetje uit te proberen :)
Wellicht 30-50g aniracetam bestellen tenzij noopept ook werkt met dagelijks gebruik :p

Ook veel blijven lezen, sulbutiamine schijnt ook goed te zijn (is dan wel niet van de racetam familie natuurlijk). Daarnaast lees ik dat phenibut verboden zou moeten zijn omdat je er verslaafd aan kan raken en t vrij sterke effecten heeft? (Is in NL ook verboden volgensmij).

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 17:55 ----------

Vraag me btw ook af of er te trainen is op noopept, volgens mij moet je daar sulbutiamine voor hebben :)

D8 neem hoge doseringen om iig iets te merken van piracetam, didn't help. Aniracetam heb ik opgemaakt vandaag, ben wel scherper, anxiety lijkt verdwenen alleen dingen als geluiden en verbeterd zicht etc. heb ik weinig van gemerkt.

Voel me echter wel gemotiveerder om van alles te doen (ook leren).

Nu 2g noopept onderweg, zit alles gewoon beetje uit te proberen :)
Wellicht 30-50g aniracetam bestellen tenzij noopept ook werkt met dagelijks gebruik :p

Ook veel blijven lezen, sulbutiamine schijnt ook goed te zijn (is dan wel niet van de racetam familie natuurlijk). Daarnaast lees ik dat phenibut verboden zou moeten zijn omdat je er verslaafd aan kan raken en t vrij sterke effecten heeft? (Is in NL ook verboden volgensmij).

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 17:55 ----------

Vraag me btw ook af of er te trainen is op noopept, volgens mij moet je daar sulbutiamine voor hebben :)

Waarom doe je niet gewoon 2x per dag 30/700/300 noopept/ani/centro icm met een vetbron? Try it

Ik ga btw de komende week 1 week stoppen met nootropics (nu al zo'n 4 maanden vrij consequent 2x per dag een redelijke stack genomen). Wil eens kijken of ik nou echt zwaar merk dat m'n geheugen weer achteruit gaat en de andere effecten minder worden.

Waarom doe je niet gewoon 2x per dag 30/700/300 noopept/ani/centro icm met een vetbron? Try it

60mg noopept per dag meteen? No thanks jeff. :p

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 00:05 ----------

Btw, wellicht weer eens handig om leveranciers te vermelden? Waar halen jullie je spul nu vandaan?

Waarom gebruiken mensen noopept maar voor een korte periode en niet continu zoals racetams? Heeft het met gewenning te maken?

60mg noopept per dag meteen? No thanks jeff. :p

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 00:05 ----------

Btw, wellicht weer eens handig om leveranciers te vermelden? Waar halen jullie je spul nu vandaan?

Dat is niet bepaald super veel ofzo? Haal het zelf van ebay btw

Voor sommige mensen is 10-15 mg 2x per dag al meer dan voldoende met noopept hoor, het verschilt per persoon. Beter laag beginnen als te hoog.

Merk op deze stack eerlijk gezegd al weinig... Enig idee hoe dat kan?

Maar wat voor jou opgaat , gaat niet voor iedereen op. Zeker niet met nootropics. Ieders neurochemische balans is anders. Dus om klakkeloos iemand aan te raden meteen 60mg noopept per dag te pakken is dom.

Waarom het voor jou niet werkt kan ik geen antwoord opgeven, misschien test je je cognitie niet zwaar genoeg om verschil te merken, of is je cognitie van zichzelf al bovengemiddeld? Of verwacht je er teveel van. Zijn 101 redenen die je kunt bedenken, blijft giswerk.

Maar wat voor jou opgaat , gaat niet voor iedereen op. Zeker niet met nootropics. Ieders neurochemische balans is anders. Dus om klakkeloos iemand aan te raden meteen 60mg noopept per dag te pakken is dom.

Waarom het voor jou niet werkt kan ik geen antwoord opgeven, misschien test je je cognitie niet zwaar genoeg om verschil te merken, of is je cognitie van zichzelf al bovengemiddeld? Of verwacht je er teveel van. Zijn 101 redenen die je kunt bedenken, blijft giswerk.

Ik snap dat je niet ineens hoog moet doseren, maar dacht dat Musculo aangaf al gehad te hebben en er niks van voelde?

Omdat ik diarree van oxi krijg, neem ik soms een snuif oxi 100mg per neusgat.
Doet zn werk maar hoe slecht is dit?

Het stomme is dat het een serieuze vraag is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven