- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Demian serieus. Soms vraag ik me echt af of jij niet slightly retarded bent. Je hebt het mij denk al een paar keer gevraagd, en ik heb het in dit topic ook al een paar keer gezet.
Demian serieus. Soms vraag ik me echt af of jij niet slightly retarded bent. Je hebt het mij denk al een paar keer gevraagd, en ik heb het in dit topic ook al een paar keer gezet.
voor de laatste keer nu dan, speciaal voor jou.
1) 2 VLOEITJES pakken, je tong naar buiten steken.
2) Tong langs plakrand van vloeitje halen.
3) LIKKEN.
4) Andere vloeitje pakken en aan de ander vastplakken.
5) Theelepel afstrijken (om en nabij de 1 gram).
6) Troep er in gooien en bommetje van maken.
Heb voor jou ook al de tussenstappen gepost, zodat je niet in de war raakt.
xxx
jor

Welke stack zou jij aanraden bij gebruik van ritalin? (heb ADD) Qua noots dan. Thx
Dat komt omdat ik alleen post op drugs, leef gwn mn leven voor de rest, dat laatste slaat nergens op een business start je niet op een paar dagen als je het goed wil aanpakken, die plannen heb ik nuchter ook.Haha ik weet nog niet zo goed of ik bij Medievil ga bestellen hoor. Poedertjes bestellen bij iemand die zeer regelmatig redelijke hoeveelheden drugs gebruikt. Hij komt een beetje over als een junkie on drugs, die tijdens zijn gebruik de grootste plannen heeft, maar waar uiteindelijk toch niks van terecht komt.
Verder no offence hoor, vond het alleen grappig.
Net Noopept gewogen met het rode schepje dat je bij die ene bestelling op eBay krijgt. Het blijkt dat een afgestreken schepje ongeveer 6 mg Noopept bevat, duidelijk minder dan de 10 mg die de verkoper aangeeft![]()

Dat komt omdat ik alleen post op drugs, leef gwn mn leven voor de rest, dat laatste slaat nergens op een business start je niet op een paar dagen als je het goed wil aanpakken, die plannen heb ik nuchter ook.

Ik heb de link gelezen. Ik denk dat de ervaringen met vinpocentine verdeeld zullen zijn. Er zullen mensen zijn met positieve en negatieve ervaringen.
Wat was je eigen ervaring met vinpocetine?
Daarnaast moet ik zeggen dat een deel van de nootropics slecht in studies zijn getest en nooit op grote schaal. En vaak alleen bij mensen met ziekteverschijnselen waarbij deze "medicijnen" een oplossing moesten bieden.
Maar goed zo zijn er ook een hoop leden op dit forum te vinden die steroiden gebruiken waarvan we ook weten dat deze schadelijk kunnen zijn voor je gezondheid.
De enige tip die ik kan geven is gebruik met mate en nooit voor te lange periodes achter elkaar. Stop wanneer je bijwerkingen krijgt.
En bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of ik de producten die jij aangaf kan vinden.
Het is omkeerbaar, iig vind ik PDE1 inhibitie nix aangezien het mentale ziektes in rodents nabootst (zoals PCP defitis in shizofrenie).Na het lezen van dit topic : http://www.longecity.org/forum/topic/23457-vinpocetine-ditch-it/ heb ik mijn vinpocetine niet meer genomen, ik vertrouw het niet meer. Wat is jullie menig over de onderzoeken die getoond worden in dit topic stopacne?
Tevens zouden jullie kunnen kijken naar het toevoegen van l-theanine , R-alpha lipoic acid, centrophenoxine.
Of een extract van mucuna pruriens (max 50% L-dopa)
Hoezo is een lening bij een bank een slecht idee? Tenzij ik met een bestaande shop kan samenwerken wil ik met een groot assortiment kunnen beginnen.Ik wens je alle succes, en hoop dat je t doet maar toen je begon over lening bij de bank begon mn hoop te varen. Nadat de hyperige plannen-posts de hoop al begonnen op te geven it was.
Maar nogmaals, ik hoop voor je dat t lukt en dat ik t mis heb, een goeie nootjesboer kunnen we wel gebruiken.
Psps en natuurlijk moet je jezelf nog wel enigszins bewijzen nuchter te zijn tijdens het werken.

Ik schep altijd gewoon wat tot er overheen/omheen nog wat extra ligt (niet afgestreken dus) is en klaar
---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 19:25 ----------
Zolang je maar de juiste stoffen op stuurt![]()

Sulbutiamine
Phenibut
Centrophenoxine
Dopa Mucuna
L-Theanine
R-Alpha Lipoic Acid
Zijn toegevoegd. Alleen nog even niet verkrijgbaar. Even wachten tot mijn leveranciers leveren.
De verzendkosten daar moet ik nog eens naar kijken. Ik hanteer nu 1 standaard tarief voor verzendkosten. Alles aanpassen voor elk product kost veel tijd maar ik begrijp dat het soms wat veel is bij een kleine order. Maar een pakket van 10 kg kost ook evenveel. Bovendien zijn het verzend-en administratie kosten. Voor sommige orders is het inpakken en verzenden, andere orders (waaronder ook Nootropics) moet ik toch alles afwegen en inpakken. Kost gewoon meer tijd.
Is er ook interesse voor
Melatonin?
Idebenone?
Sulbutiamine
Phenibut
Centrophenoxine
Dopa Mucuna
L-Theanine
R-Alpha Lipoic Acid
Zijn toegevoegd. Alleen nog even niet verkrijgbaar. Even wachten tot mijn leveranciers leveren.
De verzendkosten daar moet ik nog eens naar kijken. Ik hanteer nu 1 standaard tarief voor verzendkosten. Alles aanpassen voor elk product kost veel tijd maar ik begrijp dat het soms wat veel is bij een kleine order. Maar een pakket van 10 kg kost ook evenveel. Bovendien zijn het verzend-en administratie kosten. Voor sommige orders is het inpakken en verzenden, andere orders (waaronder ook Nootropics) moet ik toch alles afwegen en inpakken. Kost gewoon meer tijd.
Is er ook interesse voor
Melatonin?
Idebenone?

Mensen ervaring met nefracetam? Zit omhoog met leerwerk en moet binnekort heel veel in een korte tijd leren... Nefracetam lijkt wel te kunnen helpen (ik weet dat je het niet consistent kan gebruiken, word maar een of twee keer)
)
De prijs voor 30 gram sulbutiamine is verlaagd. Gisteren laat nog toegevoegd aan de shop en heb denk een tikfout gemaakt.
"Slechts een tip, ik denk dat het meer klanten trekt als je geen 6 euri verzending betaalt voor 2g noopept"
De verzendprijzen is iets waar ik nog aan moet werken. Overigens is 5 gr noopept de kleinste hoeveelheid verkrijgbaar.
"Waarom niet té lange periodes? Doel je dan op alle nootropics?"
Van sommige nootropics zijn de bijwerkingen beter in kaart gebracht. Ik denk dat piracetam redelijk veilig is om te gebruiken omdat het al langer op de markt is en er al veel informatie te vinden is van gebruikers. Weinig tot geen bijwerkingen zijn bekent.
DISCLAIMER:
Ik wil iedereen die mij vragen stelt via dit forum (en via prive berichten) duidelijk maken dat ik geen dokter, geen ervaringsdeskundige en/of nootropic goeroe ben die antwoord kan geven op al jullie vragen. Er zijn hier meerdere mensen op dit forum te vinden die veel meer ervaring hebben met dit onderwerp dan ik. Dus als je vraagt waarom niet te lang (sommige) nootropics te gebruiken dan kan ik dat niet onderbouwen met wetenschappelijke studies die aangeven waarom iets wel of waarom iets niet. Het is gewoon common sense. Veel van de Nootropics zijn alleen op kleine schaal getest. Alle medicijnen en chemische stoffen hebben wel lichte tot soms zware bijwerkingen. En op deze bijwerkingen loop je meer risico bij langdurig gebruik. Van een sigaretje zal niemand dood gaan maar als je leven lang rookt is de kans 50% dat je er uiteindelijk aan overlijdt. Zelfs water is dodelijk als je er maar genoeg van drinkt in een korte periode.