XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
IN.
zit zelf op een stack van noopept + pica en bevalt zeer gut

Sommige zeggen dat die micro scoop 10mg is, andere weer 6mg. Ook verwarrend :p

Ik neem al zon 5 maanden vrij consequent een stack met oa aniracetam/noopept/centrophenoxine. Geen bijwerkingen whatsoever. Het enige wat ik merk als ik acuut stop is dat ik minder energie/motivatie heb. Geheugen gaat niet merkwaardig achteruit. Denk dus dat de meeste effecten na stoppen nog een tijd doorwerken. Had in totaal 3 dagen geen nootropics genomen als test wat het met me zou doen na zon lange periode van gebruik.

Ik neem al zon 5 maanden vrij consequent een stack met oa aniracetam/noopept/centrophenoxine. Geen bijwerkingen whatsoever. Het enige wat ik merk als ik acuut stop is dat ik minder energie/motivatie heb. Geheugen gaat niet merkwaardig achteruit. Denk dus dat de meeste effecten na stoppen nog een tijd doorwerken. Had in totaal 3 dagen geen nootropics genomen als test wat het met me zou doen na zon lange periode van gebruik.
Of... het positieve effect op het geheugen was placebo

wel een heel sterk placebo dan :) ik neig toch eerder naar de andere kant, namelijk dat 3 dagen niet voldoende is na 5 maanden om volledig de natuurlijke balans te herstellen.

Zit te denken om er aniracetam aan toe te voegen (nu noopept/choline). En sulb voor trainen (als pwo ipv 1,3d :D).
En wil eig ook phenibut proberen voor de fun :D

Kan aniracetam met noopept samen?

Zit te denken om er aniracetam aan toe te voegen (nu noopept/choline). En sulb voor trainen (als pwo ipv 1,3d :D).
En wil eig ook phenibut proberen voor de fun :D

Kan aniracetam met noopept samen?

Zijn heel veel mensen die het doen, waaronder ik ook :o

Ja, veel mensen merken een synergie bij deze 2, zijn ook enkele topics over op andere fora omtrent nootropics zoals longevity.

ik vind het een super combo iig!

En zou je phenibut aanraden, provided dat er normale doseringen worden gebruikt en slechts enkele keren in een maand bijv?

P.S. Voel me fkn awesome atm, noopept 30mg+choline+2 scoops jack3d+fishoil+4 caps agmatine :D

Dat pump, dat learning ability und dat dere energy, focus and motivation :D

(nog) geen ervaring meet phenibut. Wat ik van anderen hoor is het prima spul voor sporadisch gebruik bij stressvolle situaties of als social booster. Ik zou het je aanraden niet meer als 1x per week te nemen

wat voor doseringen hanteren jullie met aniracetam?

ik zit nu op noopept+ pica, heeft het denken jullie, toegevoegde waarde om hierbij aniracetam te nemen?

Zo na even het gehele topic doorgelezen te hebben, Heb ik wat Noopept besteld bij de ebay verkoper met de rode microscoops. 1 gram voor +/- 6eu

Ik wil het vooral gaan gebruiken als extra steuntje voor mn rijbewijs lessen en ben ook van plan te gaan stoppen met roken en hoop dat de relaxende werking hierbij zal helpen.

Wat kunnen jullie aanraden om de stress zo min mogelijk te houden, Zal ik dan ook gaan voor Noopept met ani, dacht mischien wat phenibut mocht het echt niet gaan en om relaxed evt te worden (denk hierbij vooral aan stoppen met roken)

wat voor doseringen hanteren jullie met aniracetam?

ik zit nu op noopept+ pica, heeft het denken jullie, toegevoegde waarde om hierbij aniracetam te nemen?

Jawel, heeft zeker nut, ani bied extra cognitieve boost en waarschijnlijk ook meer anxiolysis als picamilon alleen. Ani is ook qua prijs/kwaliteit de beste racetam vind ik. 100g heb je voor 20-25 euro en doe je dik 2 maanden mee. alleen Prami is nog wat beter maar ook meteen een stuk duurder.

Wat ik zelf doe is soms een minimale hoeveelheid oxi / prami (denk aan 200-300mg each)toevoegen aan m'n stack als ik net dat beetje extra nodig heb.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 10:19 ----------

Sulb voor trainen, werkt dat zo sterk dan?

Als je het niet te vaak neemt geeft het zeker een merkwaardige boost ja!

Zo na even het gehele topic doorgelezen te hebben, Heb ik wat Noopept besteld bij de ebay verkoper met de rode microscoops. 1 gram voor +/- 6eu

Ik wil het vooral gaan gebruiken als extra steuntje voor mn rijbewijs lessen en ben ook van plan te gaan stoppen met roken en hoop dat de relaxende werking hierbij zal helpen.

Wat kunnen jullie aanraden om de stress zo min mogelijk te houden, Zal ik dan ook gaan voor Noopept met ani, dacht mischien wat phenibut mocht het echt niet gaan en om relaxed evt te worden (denk hierbij vooral aan stoppen met roken)

Hm volgens mij werkt nicotine ook op de acetylcholine receptor, misschien helpt het :D
Zou btw niet een vervanging zoeken in pheni want dan wordt het elke dag en dan boem withdrawal (volgens de reports).

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 10:30 ----------

Ik heb ervaring met phenibut.
1gram phenibut = geen enkele sociale vrees meer.

Echt een droom voor bvb presentaties/sollicitaties.
Zeker in combinatie met aniracetam + pramiracetam.

In t buitenland besteld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven