Freaqshow
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of... het positieve effect op het geheugen was placeboIk neem al zon 5 maanden vrij consequent een stack met oa aniracetam/noopept/centrophenoxine. Geen bijwerkingen whatsoever. Het enige wat ik merk als ik acuut stop is dat ik minder energie/motivatie heb. Geheugen gaat niet merkwaardig achteruit. Denk dus dat de meeste effecten na stoppen nog een tijd doorwerken. Had in totaal 3 dagen geen nootropics genomen als test wat het met me zou doen na zon lange periode van gebruik.
Kun je niet nog langer stoppen?wel een heel sterk placebo danik neig toch eerder naar de andere kant, namelijk dat 3 dagen niet voldoende is na 5 maanden om volledig de natuurlijke balans te herstellen.

Zit te denken om er aniracetam aan toe te voegen (nu noopept/choline). En sulb voor trainen (als pwo ipv 1,3d).
En wil eig ook phenibut proberen voor de fun
Kan aniracetam met noopept samen?

Zijn heel veel mensen die het doen, waaronder ik ook![]()

Ik bedoel werkt het goed samen, sorry beetje slecht verwoord![]()
Ja, veel mensen merken een synergie bij deze 2, zijn ook enkele topics over op andere fora omtrent nootropics zoals longevity.
ik vind het een super combo iig!

(nog) geen ervaring meet phenibut. Wat ik van anderen hoor is het prima spul voor sporadisch gebruik bij stressvolle situaties of als social booster. Ik zou het je aanraden niet meer als 1x per week te nemen

Zit te denken om er aniracetam aan toe te voegen (nu noopept/choline). En sulb voor trainen (als pwo ipv 1,3d).
En wil eig ook phenibut proberen voor de fun
Kan aniracetam met noopept samen?
pwo vervanging dus
wat voor doseringen hanteren jullie met aniracetam?
ik zit nu op noopept+ pica, heeft het denken jullie, toegevoegde waarde om hierbij aniracetam te nemen?
Zo na even het gehele topic doorgelezen te hebben, Heb ik wat Noopept besteld bij de ebay verkoper met de rode microscoops. 1 gram voor +/- 6eu
Ik wil het vooral gaan gebruiken als extra steuntje voor mn rijbewijs lessen en ben ook van plan te gaan stoppen met roken en hoop dat de relaxende werking hierbij zal helpen.
Wat kunnen jullie aanraden om de stress zo min mogelijk te houden, Zal ik dan ook gaan voor Noopept met ani, dacht mischien wat phenibut mocht het echt niet gaan en om relaxed evt te worden (denk hierbij vooral aan stoppen met roken)

Ik heb ervaring met phenibut.
1gram phenibut = geen enkele sociale vrees meer.
Echt een droom voor bvb presentaties/sollicitaties.
Zeker in combinatie met aniracetam + pramiracetam.