Reviews op site vb5
Hey Stop acne,
Ffe nontroopic/offtopic. Ik zou even letten op de reviews bij je producten. Ik zeg niet dat er fake reviews op worden gezet maar > bij vitmaine b5 capsulen (1000) staan 2 reviews van Antoanet, 1 in het Frans en 1 in het Nederlands. Beetje vaag.
Ik gebruik vb5 en kocht dit eerst via UK maar zat nu op jouw site te kijken mooie prijzen. Waarom worden de Tabs aanbevolen (tov poeder/caps)? Tegen schijterij?
Thanks!
De prijs voor 30 gram sulbutiamine is verlaagd. Gisteren laat nog toegevoegd aan de shop en heb denk een tikfout gemaakt.
"Slechts een tip, ik denk dat het meer klanten trekt als je geen 6 euri verzending betaalt voor 2g noopept"
De verzendprijzen is iets waar ik nog aan moet werken. Overigens is 5 gr noopept de kleinste hoeveelheid verkrijgbaar.
"Waarom niet té lange periodes? Doel je dan op alle nootropics?"
Van sommige nootropics zijn de bijwerkingen beter in kaart gebracht. Ik denk dat piracetam redelijk veilig is om te gebruiken omdat het al langer op de markt is en er al veel informatie te vinden is van gebruikers. Weinig tot geen bijwerkingen zijn bekent.
DISCLAIMER:
Ik wil iedereen die mij vragen stelt via dit forum (en via prive berichten) duidelijk maken dat ik geen dokter, geen ervaringsdeskundige en/of nootropic goeroe ben die antwoord kan geven op al jullie vragen. Er zijn hier meerdere mensen op dit forum te vinden die veel meer ervaring hebben met dit onderwerp dan ik. Dus als je vraagt waarom niet te lang (sommige) nootropics te gebruiken dan kan ik dat niet onderbouwen met wetenschappelijke studies die aangeven waarom iets wel of waarom iets niet. Het is gewoon common sense. Veel van de Nootropics zijn alleen op kleine schaal getest. Alle medicijnen en chemische stoffen hebben wel lichte tot soms zware bijwerkingen. En op deze bijwerkingen loop je meer risico bij langdurig gebruik. Van een sigaretje zal niemand dood gaan maar als je leven lang rookt is de kans 50% dat je er uiteindelijk aan overlijdt. Zelfs water is dodelijk als je er maar genoeg van drinkt in een korte periode.
Hey Stop acne,
Ffe nontroopic/offtopic. Ik zou even letten op de reviews bij je producten. Ik zeg niet dat er fake reviews op worden gezet maar > bij vitmaine b5 capsulen (1000) staan 2 reviews van Antoanet, 1 in het Frans en 1 in het Nederlands. Beetje vaag.
Ik gebruik vb5 en kocht dit eerst via UK maar zat nu op jouw site te kijken mooie prijzen. Waarom worden de Tabs aanbevolen (tov poeder/caps)? Tegen schijterij?
Thanks!

"

uiteindelijk nooit te horen gekregen wat nu het probleem was. Terwijl het de eigenlijke marktprijs was voor dat zeldzame ding.