XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste allen,

Ben een 19-jarige student, en heb binnenkort 6 tentamens voor de boeg. Met dat in het achterhoofd zou ik graag piracetam willen bestellen via piracetam.nl.

Echter zit ik met een probleem. Om de zoveel tijd kijken mijn vader en ik samen naar mijn afschriften via internetbankieren. Klinkt stom, maar goed, hij betaalt m'n studie, dus het is niet gek dat hij hier inzicht over wil hebben. Voor de duidelijkheid: ik weet vrij zeker dat hij het niet eens is met het gebruiken van piracetam.

Mijn vraag is nu of er iemand weet wat er precies komt te staan als ik via piracetam.nl bestel. Is het 'discreet'?

Daarnaast weet ik dat je piracetam bij de apotheker kan halen, maar weten jullie hoe gemakkelijk (huis)artsen zijn in het schrijven van een recept? Ervaringen?

Bij voorbaat dank.

Beste allen,

Ben een 19-jarige student, en heb binnenkort 6 tentamens voor de boeg. Met dat in het achterhoofd zou ik graag piracetam willen bestellen via piracetam.nl.

Echter zit ik met een probleem. Om de zoveel tijd kijken mijn vader en ik samen naar mijn afschriften via internetbankieren. Klinkt stom, maar goed, hij betaalt m'n studie, dus het is niet gek dat hij hier inzicht over wil hebben. Voor de duidelijkheid: ik weet vrij zeker dat hij het niet eens is met het gebruiken van piracetam.

Mijn vraag is nu of er iemand weet wat er precies komt te staan als ik via piracetam.nl bestel. Is het 'discreet'?

Daarnaast weet ik dat je piracetam bij de apotheker kan halen, maar weten jullie hoe gemakkelijk (huis)artsen zijn in het schrijven van een recept? Ervaringen?

Bij voorbaat dank.
Laat gewoon een kameraad het bestellen, geef je hem geld. zeg je tegen je pa dat je een keer wat van hem geleend had.

:eek: Wait wut? 19j en nog worden je afschriften gecontroleerd?

hmmmm.....

PS: Piracetam is echt zonde van je geld, beter ga je gelijk voor Aniracetam / Pramiracetam / Noopept

Laatst bewerkt:
Beste allen,

Bij voorbaat dank.

Je kan op piracetam.nl zelf vooruit betalen of paypallen.

Trouwens, piracetam op recept? Je kunt wel je huisarts ompraten ("voel me vaak duizelig") maar geen afschrift verbergen? :p

mischien via een vriend? noopept is 6eu de gram op ebay en doeje lang genoeg mee, mischien een optie aangezien het vele male goedkoper is (en het mischien te doen is under-the-radar zegmaar :P)

mischien via een vriend? noopept is 6eu de gram op ebay en doeje lang genoeg mee, mischien een optie aangezien het vele male goedkoper is (en het mischien te doen is under-the-radar zegmaar :P)

Moet je noopept ''laden'' ? Hoe lang duurt het voordat je wat merkt? Heb jij ook een weegschaal voor noopept?

Vader komt net beneden met noopept in zn handen. "Wat is dit?", kijkend naar de scheikundige benaming en bijbehorende tekening op de mini verpakking.
"uh, neem ik met visolie enzo, supplementen voor mn brein. Net als supplementen voor trainen weet je wel." (Vaag blijven)
"Oh, oke, dan zal ik het maar niet nemen want ik merk dat jullie je nu soms al storen aan mijn intelligente opmerkingen."

That went well, verwachtte dat hij het boos weg zou gooien :p

btw eerder indit topic was de microscoop gemeten die bij de noopept kwam, en die gaf 6mg aan (inplaats van 10)

Vader komt net beneden met noopept in zn handen. "Wat is dit?", kijkend naar de scheikundige benaming en bijbehorende tekening op de mini verpakking.
"uh, neem ik met visolie enzo, supplementen voor mn brein. Net als supplementen voor trainen weet je wel." (Vaag blijven)
"Oh, oke, dan zal ik het maar niet nemen want ik merk dat jullie je nu soms al storen aan mijn intelligente opmerkingen."

That went well, verwachtte dat hij het boos weg zou gooien :p
Supplementen voor je brein. Daar zou xtc ook onder vallen imo :)

Supplementen voor je brein. Daar zou xtc ook onder vallen imo :)

Maar daar is al van aangetoond dat regelmatig gebruik niet goed is :D
Denk dat hij na het vinden van een zak xtc-pillen toch wel een gesprek wil :)

lees: dat hij mij en mn spullen op straat zet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven