Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks! Ga me vanavond wat verder inlezen. en een bestelling plaatsen

Phenibut staat zo ver boven elke nootropic in de topic genoemd betreffende merkbare effecten. Ik heb alle nootropics geprobeerd en de enige die MERKBAAR werken zijn alcohol (lage dosis), cafeïne, theanine en phenibut. De rest is totaal niet voelbaar/merkbaar. Noopept/Piracetam/Aniracetam/Sulbutiamine/Oxiracetam enz. voel ik helemaal niks van, welke dosis dan ook. En als ik al wat voel, is het placebo. Je weet dat iets werkt als je je merkbaar anders voelt denk ik. Voor mij zijn nootropics bij gezonde mensen vooral placebo effecten.

Ik voel alle nootropics zeker wel :). Met name de eerste dag gewoon feelgood gevoel/lichte euforie. Voor een deel heb ik wel het idee dat de effecten placebo zijn, maar voor een deel ook zeker niet. Ik ben 100% zeker productiever als ik het genomen heb en begin sneller aan taken en ga er ook langer mee door.
Ik neem nu niet meer dagelijks, meer on demand. Maar in het begin nam ik wel dagelijks en ik merkte pas echt hoe goed het werkte toen ik het een dag vergeten was, kon mn kop er veel minder goed bijhouden etc.

Phenibut staat zo ver boven elke nootropic in de topic genoemd betreffende merkbare effecten. Ik heb alle nootropics geprobeerd en de enige die MERKBAAR werken zijn alcohol (lage dosis), cafeïne, theanine en phenibut. De rest is totaal niet voelbaar/merkbaar. Noopept/Piracetam/Aniracetam/Sulbutiamine/Oxiracetam enz. voel ik helemaal niks van, welke dosis dan ook. En als ik al wat voel, is het placebo. Je weet dat iets werkt als je je merkbaar anders voelt denk ik. Voor mij zijn nootropics bij gezonde mensen vooral placebo effecten.

Volgens mij heb je verkeerde verwachtingen bij nootropics. Alcohol, cafeïne en phenibut zou ik nou niet direct onder nootropics scharen. Er wordt over phenibut gezegd dat het enige nootropische effecten zou hebben, alleen merk ik dit niet. Wel rolde ik op een morgen dronken mijn nest uit toen ik de avond er voor 5 gram phenibut had genomen. Dat was op z'n minst interessant te noemen. Van eerdere (lagere) dosissen merkte ik niets.

Verder heb ik net als Daster baat bij nootropics. Ik zit nu in m'n tentamenperiode en gebruik pramiracetam, (soms) nefiracetam, choline en als motivator (niet dagelijks) 400-500mg sulbutiamine. Ik merk een verhoogde concentratie en motivatie.

Bullshit, noopept voel je, klaar.

Ani is een twijfelaar, moeilijk meetbaar.

Phenibut is idd een klasse apart.

Sulbutiamine voel je ook.

Laatst bewerkt:
iemand een link naar goede dealer van weegschaaltjes?

Ik heb er onderhand al 4 van eBay (epatchpark) en 2 deden het al niet toen ik ze thuis ontving...

sulbutiamine heb ik gebruikt voor beach volley te spelen en dit gaf me toch wel een betere drive en concentratie.
Voor vele racetams en ook noopept neem je best wat caffeïne bij.
Dan voel je je in een betere mood, heb je meer energie en zin in dingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven