Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Met name de eerste dag gewoon feelgood gevoel/lichte euforie. Voor een deel heb ik wel het idee dat de effecten placebo zijn, maar voor een deel ook zeker niet. Ik ben 100% zeker productiever als ik het genomen heb en begin sneller aan taken en ga er ook langer mee door.Fack man dat is wel erg duur... Ik heb op het moment voor minder geld 100 capsules van 20mg
http://www.ebay.com/itm/100-pack-20...=WDVW&rd=1&ih=004&category=11776&cmd=ViewItem
Ik heb nog nooit problemen gehad met een zending uit Amerika. Had dit pakketje zelfs binnen een week al in huisriskant man, bestel uit NL of nog beter de UK, komt zowiezo aan. vanuit Amerika moet je dat altijd maar hopen.
Phenibut staat zo ver boven elke nootropic in de topic genoemd betreffende merkbare effecten. Ik heb alle nootropics geprobeerd en de enige die MERKBAAR werken zijn alcohol (lage dosis), cafeïne, theanine en phenibut. De rest is totaal niet voelbaar/merkbaar. Noopept/Piracetam/Aniracetam/Sulbutiamine/Oxiracetam enz. voel ik helemaal niks van, welke dosis dan ook. En als ik al wat voel, is het placebo. Je weet dat iets werkt als je je merkbaar anders voelt denk ik. Voor mij zijn nootropics bij gezonde mensen vooral placebo effecten.
Phenibut staat zo ver boven elke nootropic in de topic genoemd betreffende merkbare effecten. Ik heb alle nootropics geprobeerd en de enige die MERKBAAR werken zijn alcohol (lage dosis), cafeïne, theanine en phenibut. De rest is totaal niet voelbaar/merkbaar. Noopept/Piracetam/Aniracetam/Sulbutiamine/Oxiracetam enz. voel ik helemaal niks van, welke dosis dan ook. En als ik al wat voel, is het placebo. Je weet dat iets werkt als je je merkbaar anders voelt denk ik. Voor mij zijn nootropics bij gezonde mensen vooral placebo effecten.
Nee
En dat weet jij zo zeker want? Jij kunt bij andere mensen voelen wat zij voelen?
Zinloze opmerkingen de hele tijd? Wat dan?Gast, kap eens met die topic te vernken met je zinloze opmerkingen de hele tijd.
Haha meetbaar en voelenBullshit, noopept voel je, klaar.
Ani is een twijfelaar, moeilijk meetbaar.
Phenibut is idd een klasse apart.
Sulbutiamine voel je ook.

In die stijl heb ik 1 (wellicht zelfde merk - andere bedrukking). Werk goedhttp://dx.com/p/high-precision-portable-digital-scale-10g-0-001g-2-aaa-52751
Die ziet er goed uit, hebben er meerdere dacht ik.
Bullshit, noopept voel je, klaar.
Ani is een twijfelaar, moeilijk meetbaar.
Phenibut is idd een klasse apart.
Sulbutiamine voel je ook.