Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik gebruik al 2 weken 30 tot 60 mg noopept en 800-1000mg ani op leerdagen(met omega-3) maar ik merk er echt helemaal niks van. Heb nog steeds een concentratie van niks, en ook de andere voordelen merk ik niet. Heb gewoon gekocht bij stopacne dus ga er vanuit dat het echt is.
iemand ideeen hoe dit kan?

Same here:

Oke ik moet de aankomende drie weken echt even nolife bezig gaan voor school. Zoek nog iets om noopept mee te stacken, voornamelijk om echt mijn focus goed te kunnen pakken. Zat zelf te denken aan aniracetam. Degene die het zelf gebruiker, aanrader? Of zou je me een andere racetam aanraden?
Oke ik moet de aankomende drie weken echt even nolife bezig gaan voor school. Zoek nog iets om noopept mee te stacken, voornamelijk om echt mijn focus goed te kunnen pakken. Zat zelf te denken aan aniracetam. Degene die het zelf gebruiker, aanrader? Of zou je me een andere racetam aanraden?
Sulbutiamine en noopept bevalt mij goed (gecombineerd).
Ani & sulb erbij, eventueel centro als je genoeg €€€ hebt.
Hmm ani want sulb kun je niet iedere dag pakken krijg je tolerantie voor, en aangezien je 3 weken wil knallen...

wow, ik neem meestal 300-400mg en ga dan al behoorlijkicm met de rest van mijn stack
Hij vroeg wel een goed alternatief hé.

Nou, ik vind dat moeilijk te bepalen. Je zou het dan als wetenschappelijk experiment moeten zien en alles individueel testen en ook gaan combineren mocht je het voor doeleinden als leren, trainen etcetera willen gebruiken.
Noopept en sulbutiamine zijn wel de oppeppers voor mij.
Lap tekst
Het anxiolytische effect van aniracetam is goed merkbaar als ik random anxiety heb (soms), kan echter niet vastpinnen wat ani precies doet voor concentratie, creativiteit e.d.
Noopept daarentegen helpt me geweldig, maar ik combineer ze meestal (ani erbij). Weet dus niet hoe mijn creativiteit is, focus is zeer goed.
Heb de beste ervaringen als ik noopept in 10mg onder mn tong oplos (instant boost), en de rest gewoon doorslik (hoge bio-availability dus niks ad hand met die inname). Houdt me gewoon de hele ochtend scherp.
Cafeine erbij voor nog een flinke schop, maar drink ook weinig koffie dus dat zorgt voor grotere effecten als ik dan opeens 200mg puur inneem.
Noopept + ani gebruiken maakt mijn hoofd gewoon helder, 4-5 uur slaap lijkt 8 uur slaap. Meer details en awareness maar merk geen kleureffecten, muziek lijkt helderder maar wellicht placebo.
Sulbutiamine en noopept (10mg, sublinguaal, weet niet of ik dat goed spel) voor t trainen of leren en het gaat geweldig. Cafeine er soms nog bij nemen.
Wat het echter doet bij leren is de aandacht er bij houden (focus/concentratie), motivatie gaat bij sulbutiamine omhoog merk ik maar zorgt er niet voor dat ik WIL leren (dat moet uit mezelf komen). Waar het de wil tot trainen wel verhoogt.
Dan nog phenibut maar dat vind ik niet echt als nootropic te behandelen. Wel sterk merkbaar spul.
Slordig maar redelijk flink report over mijn ervaringen met nootropicsZie maar of je t leest, wellicht post ik deze ervaringen ook in het nootropics topic.
Toch wel mijn beste dag w.b.t. merkbaarheid van nootropics.
40-50mg noopept, 250-300mg sulbutiamine, 750-1g aniracetam.
Alles nog eens op mijn telefoon getypt ook, normaal neem ik die moeite niet.
Maar goed, de clue: Als je je erin verdiept, benader het dan wetenschappelijk. Want de effecten van sulbutiamine en noopept zijn wel anders maar dat kun je gestackt niet onderscheiden. En toch wel belangrijk om de verschillen te weten voor de perfect dosage voor jezelf.
---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 00:07 ----------
Klopt maar jij hebt je derdejaars UvA-referentie ook nog.